Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: allroad Twente  (gelezen 22878 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: allroad Twente
« Reactie #90 Gepost op: 18-01-2005, 21:40 »
Ik hoorde van Marko "pyreneeen....daarna de dolomieten"...volgens mij ook een klere-end ;)  Dan is de Picos nog niet zo gek, als je toch in die hoek zit (en dan het gebied ten westen van de Picos laten voor wat het is). Van de Pyreneeen naar de Picos hebben wij in twee dagen gedaan. Hele mooie route van Stichting En-Route.....kijk maar...als je een kopietje wilt hoor ik het wel  ;)
 

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: allroad Twente
« Reactie #91 Gepost op: 19-01-2005, 07:46 »
ha louise!

hmmm ja als je het zo zegt...misschien heb je toch wel gelijk ::)
Ik ben nog nooit in spanje of portugal geweest dus voor mijn gevoel is dat vreselijk ver weg.
Als je een leuke route hebt...graag!!!!
stuur maar esther@markoos.net
en andere tips zijn ook welkom hoor
Groeten Esther

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: allroad Twente
« Reactie #92 Gepost op: 19-01-2005, 20:36 »
Heb ik niet digitaal. Moet ik een kopietje draaien.....kijk maar eerst of je er echt belang bij heb...zoja, maak ik een kopie en stuur dat wel.

Ik zag Spanje ook nooit als motor-vakantie-land. Jaren geleden hebben we via-via een georganiseerde motor-rond-reis gedaan, en zijn sindsdien vaker terug geweest in Spanje, met name het noorden. Idd jammer dat het zover weg is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: allroad Twente
« Reactie #93 Gepost op: 20-01-2005, 07:50 »
Als je eerst de trein neemt naar Narbone vanuit Dusseldorf, is het "om de hoek".

Lekker 's avonds op de trein en volgende ochtend in Zuid Frankrijk uitstappen met je motor. Kost nog veel minder dan hotelovernachting, Benzine, tol en bandenslijtage ook.

www.autozug.de

Rwin

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: allroad Twente
« Reactie #94 Gepost op: 20-01-2005, 09:49 »
Kan ook vanuit parijs naar Narbonne: dat scheelt je 800 km. Wij hebben toen iets van € 300,- betaald voor een enkele reis met 2 motoren en een couchette.

Geregeld via http://www.treinreiswinkel.nl/

Doei,
corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: allroad Twente
« Reactie #95 Gepost op: 21-01-2005, 11:52 »
Wij gaan dit jaar de terugreis met de trein doen. Nadeel daarvan is dat je op een vaste dag op een vaste plek moet zijn. Als je op de bonnefooi rondtrekt is dat niet zo handig, maar aangezien wij dit jaar naar Corsica gaan, speelt dat minder. We hebben Avignon-Dusseldorf geboekt, 4 personen met 4 motoren. Ik geloof dat we per stel op ongeveer 350 euro uitkomen (voorseizoen).
 

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: allroad Twente
« Reactie #96 Gepost op: 21-01-2005, 16:59 »
Effe nieuwsgierig, waar heb je die treinreis geboekt?
oh ja ik heb een nieuw topic gestart over de auto(moto)trein onder algemeen.

Groeten esther

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: allroad Twente
« Reactie #97 Gepost op: 22-01-2005, 19:52 »
Weer terug uit oostenrijk, en wat lees ik op dit forum.

Citaat
En Harold, waarom mag Margrieta niet boven de 4000 toeren komen?? Ze hield de hele groep op  en hebben 4 uur over die 100 km gedaan!! Die Beamers gaan toch pas bij de 8500 in de begrenzing??

Het is een BMW, geen MZ, Honda of KTM.... ;)
Waarom dacht je dat de motor te koop staat, ze wil gas geven. ;D
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!