Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Trial wheelie cursus in April?  (gelezen 17956 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #15 Gepost op: 01-03-2011, 09:49 »
trailcursus + wheelie cursus is 250 euro. Valt daar nog wat aan te sleutelen Frank?

Vast wel. Indien je aangeeft dat je gevorderd bent dan vervalt die standaard trial cursus.

Voor wat betreft dat eerste deel kunnen wij wel ff oefenen met wat pylonnen.

Staand 8-jes draaien, heel krap draaien tussen pylonnen, surplace etc.

Ze herhalen het toch weer staat er in de cursusomschrijving. En als je het met een 690 kan dan kan je het met zo'n licht fietsie al helemaal.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1570
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #16 Gepost op: 01-03-2011, 09:56 »
Krappe achtjes met een 690? whoahahaha! surplace met tubliss op 0.5 bar moet te doen zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #17 Gepost op: 01-03-2011, 10:08 »
Je mag wel ff oefenen op die van mij.

Heb zojuist Marcel Brunsveld gesproken. We mikken op 2 april om 08:30 in Markelo.

Suggestie is €25 ARM-korting p.p. en hij gaat dat even bespreken met de directie ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1570
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #18 Gepost op: 01-03-2011, 10:27 »
bespreek ik het ook ff met de directie alhier :D

als je het 's middags doet dan zou men evt de trailcursus 's morgens nog kunnen doen.
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #19 Gepost op: 01-03-2011, 10:48 »
zet mij er ook maar bij want dat wil ik ook leren!!!!!!

 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #20 Gepost op: 01-03-2011, 11:14 »
Ik heb ook wel interesse, maarre... zou niet gehinderd door enige ervaring en kennis een probleem zijn?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #21 Gepost op: 01-03-2011, 11:17 »
Indien je de basiscursus daaraan voorafgaand doet kan je gewoon meedoen. Het is een cursus die alleen geschikt is voor gevorderde rijders. How ver ben je gevorderd?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #22 Gepost op: 01-03-2011, 11:41 »
Lol, wil je dat ik die vraag serieus beantwoord? Komt ie:
Afgezien van het behalen van mijn motorrijbewijs, 1 dagje rondrijden in Laos, 1 dag in Thailand, 2 dagen in Maleisie, 4 weken op Rarotonga (Cook Islands, omtrek eiland 35 km, max 50 km/pu) en de rit van Den Haag naar Amsterdam op m'n sinds afgelopen vrijdag in het bezit zijnde TT350...

Maar goed, in het kader van je moet toch ergens beginnen is die Trial cursus bere interessant, en die wheeliecursus wellicht iets te hoog gegrepen, maar ook daar geldt: je moet toch ergens beginnen.
Wat ik niet wil, is de anderen ophouden, doordat mijn niveau een stuk lager ligt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #23 Gepost op: 01-03-2011, 12:04 »
hele dag motorbeheersing, je bent nooit nooit te oud om bij te leren of je skills aan te scherpen :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #24 Gepost op: 01-03-2011, 16:42 »
Lol, wil je dat ik die vraag serieus beantwoord? Komt ie:
Afgezien van het behalen van mijn motorrijbewijs, 1 dagje rondrijden in Laos, 1 dag in Thailand, 2 dagen in Maleisie, 4 weken op Rarotonga (Cook Islands, omtrek eiland 35 km, max 50 km/pu) en de rit van Den Haag naar Amsterdam op m'n sinds afgelopen vrijdag in het bezit zijnde TT350...

Maar goed, in het kader van je moet toch ergens beginnen is die Trial cursus bere interessant, en die wheeliecursus wellicht iets te hoog gegrepen, maar ook daar geldt: je moet toch ergens beginnen.
Wat ik niet wil, is de anderen ophouden, doordat mijn niveau een stuk lager ligt.

Je wordt op je wenken bediend: die 2 april heeft veel meer aanmeldingen op de motorbeurs gekregen en die mensen hebben min of meer hetzelfde gevraagd als jij: kan de beginnerscursus bijv. in de ochtend plaatsvinden en de wheeliecursus bijv. aansluitend in de middag?

Marcel heeft daarop gereageerd met het splitsen van de groep beginners op 2 april en op 16 april de wheeliecursus te plaatsen. Helaas, want sommigen van jullie hebben nu 2 apr al in de agenda staan.

Hij voorspelt dat mensen te moe worden en de concentratie verslapt, waardoor er tijdens de wheeliecursus, alles op 1 dag, ongelukken gaan gebeuren.

Vandaar de splitsing en helaas helaas, het verzetten naar 16 april.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #25 Gepost op: 01-03-2011, 17:06 »
16 april is goed! :)
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #26 Gepost op: 01-03-2011, 17:10 »
Antal moest helaas afhaken...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #27 Gepost op: 01-03-2011, 18:09 »
2 april kan ik, 16 april helaas niet. :(
dat van dat moe worden, kan ik wel begrijpen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #28 Gepost op: 01-03-2011, 19:09 »
ik kan 16 april ook niet :(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Trial wheelie cursus in April?
« Reactie #29 Gepost op: 01-03-2011, 19:13 »
Rob gaan we als het zand wat droger is hierachter oefenen met wheelies en tial rijden. Het terrein leent zich er goed voor en niemand die ons daar hoort.