Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: voor de brildragers onder ons  (gelezen 10758 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
voor de brildragers onder ons
« Gepost op: 28-05-2011, 22:50 »
                                 

 
 Ik heb bij de webwinkel brilidee.nl extra korting weten te bemachtigen op de gehele collectie!
 
 Dit betekent dat je 10% korting krijgt met vermelding van de onderstaande couponcode.
 Je krijgt dan op bv een Rayban de hoogste korting die je maar kunt bedenken!
 
 Couponcode: dirttrack528 (deze kun je plaatsen als je een bestelling plaatst, onderaan de lijst bij je bestelling)
 
 Dus ga snel naar brilidee.nl
 
 De enige aandelen die ik heb, is dat dit een beginnende ondernemer is met een goed concept en wij elkaar helpen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #1 Gepost op: 31-05-2011, 22:32 »
nog een kleine extra berichtje.

Ook leverbaar de Oakley Crossbrillen! stuur mij een berichtje met wat je wilt dan word de bestelling netjes verzorgd en met de geldende korting van 10%!!!

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #2 Gepost op: 31-05-2011, 23:02 »
Maar die doen niks op sterkte, toch?

Ik zit nog steeds met de zoektocht naar die budget-oplossing voor zonnebril op sterkte..
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #3 Gepost op: 01-06-2011, 11:20 »
Maar die doen niks op sterkte, toch?

Ik zit nog steeds met de zoektocht naar die budget-oplossing voor zonnebril op sterkte..

Kleine toevoeging:
SPORTzonnebril op sterkte.

Ik heb nu een Adidas Evil eye ofzo met zo'n extra brilletje aan de binnenkant.
Leuk bedacht, maar die Evil eye is gewoon een slechte bril.
Veeeel te duur, lenzen zijn zeer kwetsbaar en erg duur.
Al twee keer last gehad van delaminatie van de lenzen (lagen laten los), neusstukje vervangen voor €12 omdat het niet tegen huidvet kan, enz.

Sorry jongens, ik liet me even gaan.

Als iemand dus een sport zonnebril op sterkte kan aanraden, laat maar komen!
 
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #4 Gepost op: 01-06-2011, 11:58 »
Al twee keer last gehad van delaminatie van de lenzen (lagen laten los), neusstukje vervangen voor €12 omdat het niet tegen huidvet kan, enz.

Sorry jongens, ik liet me even gaan.

geeft niets: ik heb precies dezelfde ervaring met mijn evil eye (alleen dan al 3 paar lenzen waar de coating van loslaat)........... :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #5 Gepost op: 01-06-2011, 12:48 »
Godsamme, was ik net zo blij met die Adidas...  ::)

Ben ooit ergens een site tegengekomen waar ze crossbrillen op sterkte hadden, maarja, waar....
Was zoiets geloof ik: http://home.planet.nl/~mulle291/

Enfin, dat is off-topic.

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #6 Gepost op: 01-06-2011, 14:25 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #7 Gepost op: 02-06-2011, 09:15 »
lol

je kan toch gewoon zo'n Scott bril kopen die voor brillen zijn gemaakt. OTR ofzo heten die dingen. Kosten 40 EUR.
_??_
(?_?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #8 Gepost op: 23-06-2011, 06:54 »
Knobby Knife gaat tegenwoordig ook brillen produceren, met een bolle lens.

Hierdoor past de (lees)bril gemakkelijker onder de bril.

Hier wat foto's. Stuur eens een PB indien je ze eens uit wilt proberen tegen kostprijs.













Verwisselbare lenzen zijn na te bestellen in kleuren orange (voor Hollands flutweer) en smoke (voor op vakantie).

Is er een link naar de knobbyknife? Nee, los van het logo in het bandje is die er niet. Ze komen binnenkort ook met een complete kledinglijn. Wordt vervolgd...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 480
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #9 Gepost op: 23-06-2011, 09:41 »
Ik weet van Jaap van der Kooy (de niet altijd even succesvolle Dakaraheld) dat hij gewoon door een reguliere optiek in de buurt zachte kunststof plaklenzen op maat laat knippen en die hij dan onderin zijn crosbrillen plakt. Volgens hem werkt dit uitstekend.
Ik heb zelf wel eens bij de opticien nagevraagd en inderdaad ze hebben ze niet op voorraad maar kunnen ze zo bestellen. Spotgoedkoop is het niet. Er staan me iets bij van €40,-  maar dat kan ik mis hebben.


Ik vind zojuist deze website:   http://www.plaklens.nl/toepassingen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3411
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #10 Gepost op: 23-06-2011, 09:57 »
lol

je kan toch gewoon zo'n Scott bril kopen die voor brillen zijn gemaakt. OTR ofzo heten die dingen. Kosten 40 EUR.

Scott OTG (Over The Glasses). Werkt perfect.

Nadeel van zo'n bril op sterkte is dat je, als je je crossbril af zet (omdat ie beslaat, onder de blubber zit oid) je dus geen klap ziet.  Je moet je gewonde bril dus meenemen. En wat is een betere plek om je bril mee te nemen dan op je neus?
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 480
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #11 Gepost op: 23-06-2011, 10:07 »
Enthousiast geworden door de zojuist ontdekte website plaklens.nl heb ik zojuist contact opgenomen.
Ik kreeg een enthousiast verhaal en heb maar meteen besteld. Ik krijg ze morgen opgestuurd en ga ze van het weekend proberen in mijn gewone straathelm. Je koopt daarvoor 1 lens die je in 2-en knipt en gewoon met water op de binnenkant van je vizier plakt. Ik hou jullie op de hoogte.
 
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #12 Gepost op: 23-06-2011, 14:40 »
Enthousiast geworden door de zojuist ontdekte website plaklens.nl heb ik zojuist contact opgenomen.
Ik kreeg een enthousiast verhaal en heb maar meteen besteld. Ik krijg ze morgen opgestuurd en ga ze van het weekend proberen in mijn gewone straathelm. Je koopt daarvoor 1 lens die je in 2-en knipt en gewoon met water op de binnenkant van je vizier plakt. Ik hou jullie op de hoogte.
 

Doe je ajb voorzichtig?

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: voor de brildragers onder ons
« Reactie #13 Gepost op: 29-06-2011, 15:39 »
Enthousiast geworden door de zojuist ontdekte website plaklens.nl heb ik zojuist contact opgenomen.
Ik kreeg een enthousiast verhaal en heb maar meteen besteld. 

Heb je die dingen ook multi-focaal..? Of zijn ze klein (leesbril) en kijk je er overheen?

Grtz, Bromz
Avonturier!