Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wie gaat er zat a.s. (14e) mee trialen in Nunspeet?  (gelezen 4839 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 15
Re: Wie gaat er zat a.s. (14e) mee trialen in Nunspeet?
« Reactie #15 Gepost op: 13-01-2012, 22:08 »
Helaas, wij gaan morgen elders rijden. Veel plezier allemaal en tot gauw op Nunspeet!

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Wie gaat er zat a.s. (14e) mee trialen in Nunspeet?
« Reactie #16 Gepost op: 14-01-2012, 18:22 »
Komende zaterdag zijn we met 4(?) ARM-ers op Nunspeet. Non-stops rijden van de wedstrijd v vorige week.
Sluit maar aan als je wilt. Leuk! (Licentie dus verplicht  :-\  )
 
Ander topic: >> trialcursus in Apeldoorn op zo 26 feb.!!

Helaas al bezet, denk dat 26 februari wel kan, maar dat weet ik dan wel. Ook gewoon rijden zonder cursus mogelijk?
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Wie gaat er zat a.s. (14e) mee trialen in Nunspeet?
« Reactie #17 Gepost op: 14-01-2012, 21:38 »
Helaas al bezet, denk dat 26 februari wel kan, maar dat weet ik dan wel. Ook gewoon rijden zonder cursus mogelijk?
Denk dat die trialbaan niet "normaal open" is 's ochtends. Dus dan uitsluitend voor ons als "ARM-cursisten" volgens mij.
Dus "gewoon rijden" tussen ons in lijkt me niet kunnen.... (kijk voor de zekerheid ook nog ff op hun site)
Als ze wel "gewoon open"zijn kunnen we je niks verbieden natuurlijk!
 
Waarom zou je trouwens 3 uurcursus van e 25,- (!) willen overslaan??? (of ben je al heeeeeeel goed.. :)  )
 
Wat Nunspeet betreft:
Tikka/Paul en Erwin, bedankt!! Was kort, maar wel ff gezellig. Het blijft prachtig rijden daar! (al bakte ik d'r weer weinig van  :P )

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Wie gaat er zat a.s. (14e) mee trialen in Nunspeet?
« Reactie #18 Gepost op: 15-01-2012, 17:31 »
Naja, ik weet wel hoe het moet zegmaar. Moet gewoon (veel meer) trainen. En heb ook wel de mensen die de kennis in huis hebben die me kunnen bijstaan, dus dan is daarvoor betalen begrijpelijk misschien wel een beetje zonde.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Wie gaat er zat a.s. (14e) mee trialen in Nunspeet?
« Reactie #19 Gepost op: 15-01-2012, 17:42 »
Naja, ik weet wel hoe het moet zegmaar. Moet gewoon (veel meer) trainen. En heb ook wel de mensen die de kennis in huis hebben die me kunnen bijstaan, dus dan is daarvoor betalen begrijpelijk misschien wel een beetje zonde.
Zie dat ze op zondag v.a. 13u open zijn. Je kunt je dan de hele middag uitleven!
Laten we die speciale cursustijd van 10-13u dan even houden voor de (betalende) cursisten ok!?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Wie gaat er zat a.s. (14e) mee trialen in Nunspeet?
« Reactie #20 Gepost op: 16-01-2012, 15:36 »
...

Wat Nunspeet betreft:
Tikka/Paul en Erwin, bedankt!! Was kort, maar wel ff gezellig. Het blijft prachtig rijden daar! (al bakte ik d'r weer weinig van  :P )

Heel kort idd, heb je helemaal niet gezien...  ::)
 
Maar het was prachtig trialweer!
Two stroke addict!!

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Wie gaat er zat a.s. (14e) mee trialen in Nunspeet?
« Reactie #21 Gepost op: 17-01-2012, 13:48 »
Bedenk me net dat 26 februari de motorbeurs nog is, dus dan kan ik sowieso ook niet ivm met standhouder.

Maar lijkt me wel leuk om wat vaker elders te rijden, en met een groepje ofzo :)
ARM facebook HIER