Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?  (gelezen 4669 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1818
ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?
« Gepost op: 25-05-2014, 20:22 »
Nou ja ik bedoel wat zijn de voor nadelen als ik een gekentekende wil?

ik kan redelijk straat legaal de weg op naar de dijk  en uiterwaarden hier en een beetje oefenen? (doe ik nu met husa)

Helemaal legaal is het ook weer niet met zonder zadel en geen knippers maar oke ik heb een kenteken en wegenbelasting.

nadeel schaarser en iets duurder.

frank



Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4774
Re: ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?
« Reactie #1 Gepost op: 25-05-2014, 21:25 »
Onzin geld, verzekering en wegenbelasting voor ''niks''. Hangt er een beetje vanaf, als je paar km van een trial terrein af woont kan het waard zijn omdat je dan niet met ander vervoer hoeft. Sloop je wat moet je terug lopen...

Bij een nieuwe gooi je ook een hoop geld weg natuurlijk (bpm etc), maar gok dat je geen nieuwe wil.

Je mag legaal op een trial motor rijden (met kenteken). Knippers zitten er nieuw zelfs op! GG bv wordt nieuw geleverd met remlichtschakelaren, kmteller en lampen, spiegels en knippers.

Wellicht is het ook rijbewijs gevoelig ;)
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?
« Reactie #2 Gepost op: 26-05-2014, 08:33 »
Hoe ver wil je gaan rijden op een (erg) kleine motor als je niet eens kunt zitten...


Ik heb deze overweging ooit ook wel eens gemaakt, maar toen ik me af ging vragen hoe vaak ik over de weg ergens naar toe zou gaan heb ik het maar afgelast.
Bovendien valt zo'n ding nogal eens, dus je kentkenplaat zal ook niet lang mooi blijven  :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1818
Re: ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?
« Reactie #3 Gepost op: 26-05-2014, 12:23 »
Onzin geld, verzekering en wegenbelasting voor ''niks''. Hangt er een beetje vanaf, als je paar km van een trial terrein af woont kan het waard zijn omdat je dan niet met ander vervoer hoeft. Sloop je wat moet je terug lopen...

Bij een nieuwe gooi je ook een hoop geld weg natuurlijk (bpm etc), maar gok dat je geen nieuwe wil.

Je mag legaal op een trial motor rijden (met kenteken). Knippers zitten er nieuw zelfs op! GG bv wordt nieuw geleverd met remlichtschakelaren, kmteller en lampen, spiegels en knippers.

Wellicht is het ook rijbewijs gevoelig ;)

ja dat onzin geld voor belasting etc. is ook niet veel.
inderdaad geen nieuwe of het moet erg interessant zijn

maar ik woon juist ver weg van alles zit tussen schijndel apeldoorn etc. in vandaar dat ik denk dat ik zo in vrije uurtjes even ergens heen rij en ga oefenen op een bult een trap een waalbrug  :-X


Citaat
Ik heb deze overweging ooit ook wel eens gemaakt, maar toen ik me af ging vragen hoe vaak ik over de weg ergens naar toe zou gaan heb ik het maar afgelast.
Bovendien valt zo'n ding nogal eens, dus je kentkenplaat zal ook niet lang mooi blijven  :P

ik denk dat daar ook wel een mouw aan te passen is.

maar goed ik zal eens kijken

ben laatst naar een gasgas 300 rage replica wezen kijken die is wel interessant (moest eerst opzoeken wie die raga was  :-[ )

En in brummen staan die laatste 2 nieuwe van een afgeblazen project maar of dat handig is weet ik ook niet.

frank

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4774
Re: ben ik gek als ik \\\"perse\\\"een gekentekende trial wil?
« Reactie #4 Gepost op: 26-05-2014, 12:24 »
Ik denk dat het super snel gaat vervelen, daarbij mag het eigenlijk alsnog niet he...

Post Merge: 26-05-2014, 12:26

Zelhem is voor mij ook een uurtje rijden.. Je moet er wat voor over hebben he. Wageningen hebben ze ook nog een clubje

Post Merge: 26-05-2014, 12:28
En je woont dichter bij Bilstain, wat wel heel gaaf is!
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 165
Re: ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?
« Reactie #5 Gepost op: 26-05-2014, 21:47 »
Ik zit er ook naar te kijken. Behalve spelen in de buurt, relax after work, lijkt het me ook leuk voor de vakanties. Als mijn vrouw aan het strand ligt doe ik de wandelpaadjes nog eens tokkelend over ;)
Bovendien leuk voor de kids, lekker laag zadel, ahum.

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4774
Re: ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?
« Reactie #6 Gepost op: 27-05-2014, 00:30 »
Kids mogen zonder motorrijbewijs niet op een motor (met kenteken) rijden op de openbare weg. Dus zonder kenteken werkt dan net zo goed.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 165
Re: ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?
« Reactie #7 Gepost op: 27-05-2014, 21:04 »
Haha

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?
« Reactie #8 Gepost op: 27-05-2014, 21:39 »
het lijkt heel handig, een kenteken en bij ons op de club zijn er die dat hebben maar die wonen zo dicht in de buurt dat het te doen is ..... als je nou ver vanaf je club woont is het niet echt ideaal om staand door het verkeer te laveren. zo'n trial zet je ook heel gemakkelijk op een aanhangertje
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4774
Re: ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?
« Reactie #10 Gepost op: 04-06-2014, 13:12 »
Randomnee 4t 125 cc heeft wel weinig vermogen denk ik
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?
« Reactie #11 Gepost op: 04-06-2014, 14:21 »
@Branten, commerciƫle komen beter tot hun recht in de Shop Hoek hier op ARM
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4774
Re: ben ik gek als ik "perse"een gekentekende trial wil?
« Reactie #12 Gepost op: 04-06-2014, 14:24 »
Aah luc Welkom, was me nog geneens opgevallen ;) Maar inderdaad commerciƫle aanbiedingen kunnen beter via de shophoek!
ARM facebook HIER

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: ben ik gek als ik \"perse\"een gekentekende trial wil?
« Reactie #13 Gepost op: 04-06-2014, 16:44 »
Iemand heeft vraag... Ik geef suggestie. Zal eens in de shop hoek kijken.. Of er iets voor me bij zit.

Post Merge: 04-06-2014, 16:45
@crazybond700 thanks voor het verwelkomen :) ;)