Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Allroad volle noppenbanden  (gelezen 1347 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Allroad volle noppenbanden
« Gepost op: 10-12-2020, 11:55 »
De natte maanden komen er dan toch echt aan. En dan wil je ook met je allroad toch graag wat extra grip. Dat kan met deze ALLROAD noppenband.









Kenda trackmaster.
  • Loading index 17/18 inch: 68 --> Da's 315kg. genoeg dus voor de dikke allroad.
  • Speed index: M --> 130 KMH. Genoeg voor op de snelweg.
  • Hoge noppen voor véél grip.
  • Door het gekozen profiel geeft de band ook vertrouwen op het asfalt.
  • Veel duurzamer dan een enduro/offroad band.
  • OOK 17 INCH leverbaar.
--> Set prijs 21/18 inch: 110,- ex verzenden
--> Set prijs 21/17 inch: 110,- ex verzenden


Ophalen is natuurlijk veel gezelliger en dan mag je ook mijn bandenwisselapparaat gebruiken. Natuurlijk help ik je daarbij met tekst en uitleg.


Ook te bestellen via mijn website: https://moveobrace.nl/banden/kenda-trackmaster.html


https://powersports.kendatire.com/en-us/find-a-tire/motorcyclescooter/dual-sportadventure/k760-trakmaster/


Groet,
Albert



Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 137
Re: Allroad volle noppenbanden
« Reactie #1 Gepost op: 10-12-2020, 13:04 »
hoi Albert, wat een mooi aanbod.
Deze ga ik zeker onthouden  ;) 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: Allroad volle noppenbanden
« Reactie #2 Gepost op: 10-12-2020, 14:22 »
Deze zit er nu op (achterband) maar is op en wordt binnenkort weer vervangen voor een MT21 van Pirelli.
Zodra die weer op is (hopelijk begin Juni) zal ik dit ff in de gaten houden.


Verkoop je ook enkel ipv setjes?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 418
Re: Allroad volle noppenbanden
« Reactie #3 Gepost op: 10-12-2020, 15:44 »
Mooi setje!
Enig ervaring hoelang zoiets heel blijft op een allroad? In mijn geval een 990?

Post Merge: 10-12-2020, 15:48
Laat maar. Max 120 breed zie ik...
KTM 990 Adventure R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: Allroad volle noppenbanden
« Reactie #4 Gepost op: 10-12-2020, 15:49 »


Verkoop je ook enkel ipv setjes?


Ja! per band te bestellen.  ;)

Post Merge: 10-12-2020, 15:51
Mooi setje!
Enig ervaring hoelang zoiets heel blijft op een allroad? In mijn geval een 990?

Post Merge: 10-12-2020, 15:48

Laat maar. Max 120 breed zie ik...


120 breedt klopt. Staat net zo breed op de velg als een bijvoorbeeld een 140 ac10 van Michellin. Maar jij hebt 150 breedt nodig. Dat staat niet mooi. Kan wel als noodoplossing, maar niet aan te raden als eerste keus. ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Allroad volle noppenbanden
« Reactie #5 Gepost op: 28-12-2020, 09:53 »
De natte maanden komen er dan toch echt aan. En dan wil je ook met je allroad toch graag wat extra grip. Dat kan met deze ALLROAD noppenband.









Kenda trackmaster.
  • Loading index 17/18 inch: 68 --> Da's 315kg. genoeg dus voor de dikke allroad.
  • Speed index: M --> 130 KMH. Genoeg voor op de snelweg.
  • Hoge noppen voor véél grip.
  • Door het gekozen profiel geeft de band ook vertrouwen op het asfalt.
  • Veel duurzamer dan een enduro/offroad band.
  • OOK 17 INCH leverbaar.
--> Set prijs 21/18 inch: 110,- ex verzenden
--> Set prijs 21/17 inch: 110,- ex verzenden


Ophalen is natuurlijk veel gezelliger en dan mag je ook mijn bandenwisselapparaat gebruiken. Natuurlijk help ik je daarbij met tekst en uitleg.


Ook te bestellen via mijn website: https://moveobrace.nl/banden/kenda-trackmaster.html


https://powersports.kendatire.com/en-us/find-a-tire/motorcyclescooter/dual-sportadventure/k760-trakmaster/


Groet,
Albert
wat denk je Albert, als ik op deze fijne badjes eerst naar Parijs rij .... voor Parijs Duinkerken .... heb ik als ik rustig aan rol toch nog genoeg nop over om lekker grip te hebben op de track
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Allroad volle noppenbanden
« Reactie #6 Gepost op: 30-12-2020, 01:04 »
De voorbanden zijn het het niet, de achterbanden zijn bijna helemaal top, in de haakse bocht wat minder, schuin in remmen en t gas er op dan gaat t goed ;) gaan bij mij 2000km mee en dan zit er nog iets van 1 cm er op en dat is met veel op de weg naar en van een rit, vol gas rijden met een DR 800 en een KTM LC4 640, is een top band op de weg, droog en nat, is bruut in de modder en mul zand, enige is dus heeft wat minder grip als je plat door de bocht wil onverhard, voor de rest een band die het prima doet op de snelweg, modder, zand en stenen en schuin op hellingen en richels, nooit een nop afgescheurd.Heb er minstens 10 versleten ;) de oude AC10 deed het wat beter in de bocht als het droog is maar in diep zand en modder blijft de K760 de winnaar
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: Allroad volle noppenbanden
« Reactie #7 Gepost op: 30-12-2020, 09:08 »
member. Ja. Denk ik wel. Je bent natuurlijk welkom om langs te komen. Kun je dan nog beslissen of je ze erom wil hebben. ;)

@Zappa. Bedankt voor de feedback. Ja voorband heeft hetzelfde profiel als achter en snijdt niet zoals een scherpe enduroband. Maar.. Ik vind het wel een fijnere band op de weg en met Africa Twin kan ik er echt wel leuke dingen mee doen. :D