Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Mosko moto  (gelezen 3153 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Mosko moto
« Gepost op: 01-02-2021, 20:31 »
https://moskomoto.eu/

Zoek een winkel die dat spul verkoopt?
Zal wel weer ouderwets overkomen maar ik moet er ff aan snuffelen en als ze niet kijken in de winkel ff aan likken om te kijken hoe die tassen nu zijn.
Of is het alleen online te bestellen?
Of is alles bij de bmw dealer te bekijken.
meen dat die het ook verkopen?
en laatste vraag hoe is die kleding van hun?,ze timmeren hard aan de weg.




Offline member

  • *****
  • Berichten: 281
Re: Mosko moto
« Reactie #1 Gepost op: 02-02-2021, 18:00 »
Hun EU depot zit in Nederland maar ik weet niet of je daar langs kunt (zeker nu)
Vorig jaar de Reckless 10 en de Pinner tool rol besteld. degelijk spul erg tevreden mee.
Kleding weet ik niet..
KTM 640 Adventure '03
KTM 450 EXC-F '17

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Mosko moto
« Reactie #2 Gepost op: 04-02-2021, 10:17 »
Moskomoto is inderdaad alleen direct via Mosko online te bestellen en er zijn geen winkels.
Normaal gesproken zou je de spullen op beurzen en events kunnen bekijken, waar je even rustig kunt snuffellen en voelen. Nu heb ik de meeste tassen bij mij thuis liggen net als de Bassalisk jas, jij/jullie zijn van harte welcome om eens te komen kijken en eventueel even op de motorfiets te passen. Als jullie echt van ver komen en je bent nieuwsgierig kunnen we altijd ergens halverwegen op een mooi modderpad afspreken.
BMW R1200GS - 2008
KTM 690 enduro - 2009
Honda VFR 750 - 1994

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Mosko moto
« Reactie #3 Gepost op: 04-02-2021, 15:39 »
Welkom Bob,

Ben je vertegenwoordiger of distributeur van Mosko Moto oid? Had gisteren best wel even zo'n regenbroek willen testen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Mosko moto
« Reactie #4 Gepost op: 04-02-2021, 17:05 »
Aardig Bob.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: Mosko moto
« Reactie #5 Gepost op: 04-02-2021, 21:03 »
Ik heb de basilisk jas en broek, de luge regenkleding, reckless 10 en reckless 80. Je bent bij mij natuurlijk ook welkom om het spul te bekijken. Kun je meteen alle andere goodies bekijken. ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Mosko moto
« Reactie #6 Gepost op: 04-02-2021, 21:19 »
En bij mij kan je ook tassen kijken. Je mag ze alleen niet aanraken...


Heb de R10/R40/R80. Helaas niet de meest recente R80 en de nieuwe R40 kan nu elk moment komen
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
Re: Mosko moto
« Reactie #7 Gepost op: 04-02-2021, 21:23 »
Ik heb de duffeltas voor achterop plus de tanktas.

Superdegelijk spul en lekker waterdicht!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Mosko moto
« Reactie #8 Gepost op: 04-02-2021, 21:49 »
Zooo hé wat een geld vliegt hier voorbij.
Is het echt netjes voor dat geld?
Als ik de kleine tanktas kijk zie ik daar klemmen van spanbanden.
Of heb ik het helemaal mis?
Daar wil je toch niet de hele dag tegen aanschurken met je benen?
Er zijn zoveel mooie kwalitatieve degelijke plastic gespen te koop.
Zelfs met militaire specificaties.
Het ziet er wel mooi uit.
Die van jou raak ik niet aan David.
Gebruik ze wel een keer als ik nodig moet :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Mosko moto
« Reactie #9 Gepost op: 05-02-2021, 07:59 »
Hoewel ik geen tanktas van MM heb, volg ik hun thread op Adv op de voet en heb nog nooit gehoord dat iemand tegen die gespen aanschurkt.

Het spul heeft zich aardig in het veld bewezen. Maar als ik kritiek op MM spullen heb dan is dat het bijna te goed ontworpen is, of liever gezegd bijna over engineered. Ik heb bijvoorbeeld een gereedschapstasje van ze (de kleine geloof ik) en die weegt vanwege de ditjes en datjes leeg al iets van 400 gram.

En wat betreft de prijs. Daar zijn ze openlijk over. Ze verkopen alleen direct omdat de prijs anders echt de pan uit zou rijzen. (ze maken ook voor BMW tassen, bijna dezelfde als hun zijtassen, en die zijn echt schreeuwend duur).

Ik geloof dat hun markup ongeveer 100 procent is, als ik me goed herinner. Dat vertelde ze ooit heel openlijk op het interweb. Maar goed het blijft kostbaar spul.


Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 209
Re: Mosko moto
« Reactie #10 Gepost op: 05-02-2021, 11:51 »
Mosko spul ziet er echt top en goed doordacht uit. Duur? Ligt aan de eigen bril waardoor je kijkt. 13k voor een nieuwe motor, 700 voor set tassen, 45 voor een hip t shirt. 3.50 voor een simpel bakje koffie. Fleece van Arcteryx voor 300? Al het voorgaande kan absoluut voor minder dus het ligt echt aan budget. Mijns inziens is al dat wat hobby is rete subjectief en daar kun je de meest maffe prijskaartjes aan hangen.


Ik ben ontzettend tevreden over Enduristan, poah, das mien merk. En als een bedrijf mij weer geil maakt met motorspul, dan probeer ik altijd in het achterhoofd te houden dat geld het beste besteed kan worden aan daadwerkelijk rijden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: Mosko moto
« Reactie #11 Gepost op: 05-02-2021, 13:11 »
En als een bedrijf mij weer geil maakt met motorspul, dan probeer ik altijd in het achterhoofd te houden dat geld het beste besteed kan worden aan daadwerkelijk rijden.

Daar betrapte ik mezelf laatst ook op toen ik een maatje vroeg wat hij er van vond. Die zette me snel met twee voetjes op de grond en plaatste ook de opmerking : "Dat geld gooi ik liever in de tank"  ;D

Ach, een hobby mag wat kosten, maar dat verschilt qua behoefte voor eenieder  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Mosko moto
« Reactie #12 Gepost op: 05-02-2021, 13:38 »
Tegenwoordig Fleece van Decathlon maar voor de motor will ik wel goed spul hebben. Alhoewel ik denk ik zelf een Giant Loop type Great Basin ga klussen.
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Mosko moto
« Reactie #13 Gepost op: 05-02-2021, 13:53 »
Maar dan borrelt de vraag bij me naar boven is mosko moto goed.?
Vind wolfman duur en niet goed.
Ortlieb te duur en niet in verhouding.
Één keer vallen ortliebtas overmidden rest van de vakantie met ductape bij elkaar gehouden.
Wolfman tasje zo lek als een mandje.
Kijk dat het motortasje van de Lidl niet waterdicht hoor je mij niet over zeuren.
Er zit bij mm zoveel frutjes en dingetjes aan wat moet je ermee?
Al dat molly spul hoe heten die militaire lusjes.
Wat doe je ermee?
Hang je er een karabijn haak met je revolver of leatherman aan?
Ik zou het mm spul heel graag uittesten en dan een eerlijk oordeel geven.
En omdat een hobby geld kost moet het maar duur zijn vindt ik echt onzin.








Post Merge: 05-02-2021, 13:54
Oja ik ben niet ingehuurd door enduristan of klim.
 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 209
Re: Mosko moto
« Reactie #14 Gepost op: 05-02-2021, 18:02 »
Daar betrapte ik mezelf laatst ook op toen ik een maatje vroeg wat hij er van vond. Die zette me snel met twee voetjes op de grond en plaatste ook de opmerking : "Dat geld gooi ik liever in de tank"  ;D

Ach, een hobby mag wat kosten, maar dat verschilt qua behoefte voor eenieder  8)


Eens. Hear Hear!