Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 2 april Camping reserveren  (gelezen 2762 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
2 april Camping reserveren
« Gepost op: 31-01-2005, 14:27 »
Het is nog wel effe weg, maar ik denk dat het verstandig is om een campingplekje te reserveren (als ik die foto zie op de uitnodiging kan het best wel eens vol lopen)

Wie gaan er kamperen en de volgende dag of naar de Offroad rit van de TCN of naar de offroad rit van Ad Ketelaars?

'savonds een barbequetje? Hoe gaan we die organseren? Laten organiseren?
Citaat
Quote van de campingsite: Barbecuen is ook mogelijk. Wij kunnen een geheel verzorgde barbecue voor je regelen. Die bestaat uit vijf soorten vlees, twee sauzen, twee salades, stokbrood met kruidenboter, en natuurlijk de barbecue met kolen en aanmaakblokjes. Maar ook voor alleen een vleespakket kun je bij ons terecht.
Barbecue:
1 Barbecue huren.
Huur barbecue: grote € 17,50, kleine € 12,50 incl. kolen en aanmaakblokjes
2 Barbecuepakketten. 's Ochtends vóór 12.00 uur bestellen € 12 p.p.
3 Volledig verzorgde barbecue. Vanaf 4 personen.
Vlees (5 soorten), 2 sauzen, 2 salades, stokbrood, kruidenboter, barbecue, kolen en aanmaakblokjes € 18 p.p.
Kosten: € 8,50 overnachting (ontbijten zijn alleen door de weeks :'()
€18,-- barbeque (we gaan toch wel met meer dan vier man zitten ;D)
Totaal € 26,50 excl. de drank en ontbijt.

Eventueel een blokhut à € 54,-- per nacht voor 4 personen
Groet!


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: 2 april Camping reserveren
« Reactie #1 Gepost op: 31-01-2005, 15:31 »
Waarschijnlijk kom ik daar Vrijdag al en zeker Zaterdag te overnachten met de tent, om dan Zondag richting Ad K. te gaan voor de Enclaverit (dus wel een beetje op tijd weg, tiz 1uur rijden naar Esbeek). ... Plekkie op de camping was geen probleem


BBQ, lekker! Kom toch met de wagen, een krat bier/blikkies neem ik wel mee.

Groet!
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: 2 april Camping reserveren
« Reactie #2 Gepost op: 31-01-2005, 15:37 »
Marko en ik gaan in iedergeval kamperen :)
en op zondag rijden wij de rit van de tcn-club.

Ik dacht er eigenlijk aan om een kampeerweekend voor de TCN-club te organiseren nu de rit van 2 april ook is aangekondigd op het TCN-forum...ik heb Ad al een mailtje gestuurd of dat een optie is...dit kan natuurlijk dan ook meteen voor dit forum :)...

Groeten Esther

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: 2 april Camping reserveren
« Reactie #3 Gepost op: 31-01-2005, 18:18 »
Yep, als er meer vrijdag al komen, dan kom ik ook.
Zaterdag blijf ik dan ook camperen, alhoewel ik vanuit Breda sneller in Esbeek ben ::).

BBQ hoeft niet persé geregeld te worden, ik neem meestal gewoon zo'n opvouwbaar ding mee, zelf vlees kopen, klaar.
Maar als het wel geregeld wordt doe ik mee.

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: 2 april Camping reserveren
« Reactie #4 Gepost op: 31-01-2005, 19:26 »
Ik ga weer naar huis want ik wil niet te laat zijn om de eerste rijders op te vangen. Bedoel je bij mij kamperen Ester ? Kan natuurlijk ook.

Ad
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: 2 april Camping reserveren
« Reactie #5 Gepost op: 31-01-2005, 20:54 »
Zat zelf ook te denken om met de TCN groep die ook op 2 april rijdt ergens zaterdag avond op een kampeerterrein neer te strijken en dan zondag naar de start bij Ad K. (Kolsteeg, niet Ketelaar ;)) te rijden.

Weet nog niet wat ik vrijdag doe. Is wel 1 april. Leuk om grappen met elkaars brommer uit te halen ;D
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: 2 april Camping reserveren
« Reactie #6 Gepost op: 01-02-2005, 07:26 »
Ik heb de camping even gemaild of er toch ook geen ontbijtjes in het weekend verzorgd worden....ik heb daarbij gezegt dat er waarschijnlijk een behoorlijke groep motorrijders komt in het weekend van 2/3 april
....nou ontbijt wordt ook in het weekend geserveerd. twee grote pistolets  + een hele berg beleg koffie/thee en een gebakken ei geloof ik ook nog en dat voor € 6,50. Tweede kopje koffie was gratis. Voor de hele grote eters kan er brood bijbesteld worden voor € 0,50. maar volgens de eigenaresse is dat nog nooit voorgekomen.

Ik wordt zo nog terug gebeld of er een leuk kortingsarrangement te regelen is....en dat is niet te regelen. Alleen door de weeks willen ze korting geven.

Het ontbijt wordt tussen haakjes pas vanaf 9.00 uur geserveerd. Maar als we van te voren aangeven dat we eerder willen ontbijten dan was dat wel mogelijk mits het wel voor een grote groep is en niet voor een enkeling.

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: 2 april Camping reserveren
« Reactie #7 Gepost op: 01-02-2005, 13:30 »
Bedoel je bij mij kamperen Ester ? Kan natuurlijk ook.
Ad

Daar heb ik best oren naar :)
Dan kunnen we in alle rust zondag ons tentje afbreken

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: 2 april Camping reserveren
« Reactie #8 Gepost op: 02-02-2005, 07:59 »
Ik ben ook voor vrijdag en zaterdag camperen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: 2 april Camping reserveren
« Reactie #9 Gepost op: 05-02-2005, 12:53 »
Dat gaat een gezellig weekendje worden. Wij willen ook graag kamperen. Nog niet zeker of het al vanaf vrijdag kan, maar dat laten we nog weten.  ;D

Enne Ad, het lijkt me reuze gezellie om weer bij jullie te kamperen, dan kunnen we zondag een uurtje langer slapen!! ;)

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: 2 april Camping reserveren
« Reactie #10 Gepost op: 05-02-2005, 19:41 »
Degene die bij mij willen kamperen hoeven alleen maar een mailtje te sturen. Ik ga langzaam oveer naar adres ad.kolsteeg@chello.nl . Als er weer ontbijt en BBQ moet zijn dan hoor ik het wel. Zoals gewoon worden de kosten dan verdeeld. Roos je mag ook je eigen eten en drinken meenemen ;D.

groeten Ad
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.