Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ardennen "Condroz"  (gelezen 3444 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Ardennen "Condroz"
« Reactie #15 Gepost op: 21-02-2005, 09:48 »
Wat een avontuur zeg, gelukkig zijn jullie allemaal weer heelhuids terug gekomen en een boel ervaringen rijker.  ;D

Super zeg en Roos ik kan mij goed indenken dat je zo uitgeput was, het lijkt mij behoorlijk slopend zoals je dat omschreven had, waarschijnlijk had ik dat met mijn Twin niet eens uitgehouden. Dapper jullie allemaal hoor!! ;) GAAF

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Ardennen "Condroz"
« Reactie #16 Gepost op: 21-02-2005, 21:02 »
Petje af lieden, was dit met een AT te doen? Hebben jullie de route nog of is dit eenmalig toegestaan vorr die tocht?

Ad
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Re: Ardennen "Condroz"
« Reactie #17 Gepost op: 21-02-2005, 21:11 »
Petje af lieden, was dit met een AT te doen? Hebben jullie de route nog of is dit eenmalig toegestaan vorr die tocht?

Ad
ik heb hem op mijn bmw r1100gs van243kg gereden dus met een at gaat het zeker

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Ardennen "Condroz"
« Reactie #18 Gepost op: 22-02-2005, 23:06 »
meer plaatjes www.erwindob.net/Enduro_Condroz_2005 maar nog niet op volgorde.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Ardennen "Condroz"
« Reactie #19 Gepost op: 23-02-2005, 01:50 »
In principe valt het met elke motor te doen, zeker als de weersomstandigheden wat beter zijn.
Op sommige plaatsen zaten Dirk en ik evenveel te ploeteren, omdat het achterwiel simpelweg niet OP het pad wilde blijven.
Maar over het algemeen was Dirk een stuk vlotter dan ik. Ik mis gewoon nog een hoop techniek en een hoop lef. Wat dat betreft maakte ik het mijzelf vaak moeilijker dan het was, waardoor de vermoeidheid op een gegeven moment op ging spelen.
De rotsachtige en stenige hellingen maken het leuk technisch, zeker niet onmogelijk. Wij zaten zelf ook na afloop te denken dat het met wat drogere ondergrond ook voor zwaardere motoren prima te doen zou zijn.

Dusseh, in het voorjaar en campinkje zoeken en de rit nog eens rijden?

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Ardennen "Condroz"
« Reactie #20 Gepost op: 23-02-2005, 22:07 »
JJJJJAAAAAAA   :D :D :D
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Ardennen "Condroz"
« Reactie #21 Gepost op: 02-03-2005, 15:00 »
Neeeeee  >:(  >:(  >:(

Je moet niet andermans ritten gaan narijden.

a) goeie kans dat de rit verpest wordt door te veel overlast en de consequenties daarvan. Leuk voor diegenen die volgend jaar bijv. Condroz weer willen rijden.

b) iemand steekt tijd en moeite in het maken van een rit en vervolgens wordt e.e.a. domweg gekopieerd en door anderen nagereden.

Er zijn plenty ritten, dichtbij of (heel) ver weg om voldoende te rijden te hebben.
Of je zoekt zelf je weg, dan is de overlast veel meer verspreid en dus minder problematisch.