Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni  (gelezen 2086 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni
« Gepost op: 23-02-2005, 08:16 »
Nog zo'n ritje in de Ardennen, maar dan niet samen met al een ander ritje.

André (organisator) wist wel te vertellen dat de ritjes in de zomer wat steilere hellingen bevatten (die in de winter wellicht te glibberig zijn)

Ik schrijf weer in met de Huskie. Lekker om de spierpijn van de 1000km midsummer los te maken en in te rijden voor de Finlandtour  ;D

Rwin

www.road.be

Het vertrek: Het vertrek zal zich aan de taverne Heyd aan Aywaille vanaf 9h00. om er laten aan te komen teruggeeft u op de plaats van Aywaille. Van deze plaats gaat u de brug op Amblève voorbij en u neemt de 1ste kleine weg aan de rechterkant. Gaat onderin de straat aan de taverne, parkeerterrein tegenover. RENDEZVOUS VAN 8h30H A 9H VOOR KLEINE DEJEUNER! Om 9h Verdeling van road-book en breafing De beschrijving: Tocht met road-book. Een gids zal enkele piloten voor zijn rekening kunnen nemen het traject zal doen ongeveer 150 km. Het gaat om een balade op normaal zeer vet terrein aangezien wij zullen weggaan van de winter. Het thema van balade is het dal van Ourthe en Amblève. Wij zullen de deelnemers van elk niveau maar uitgerust met afwindinrichting van road-book ontvangen. De prioriteit wordt dus aan de lezing van road-book en niet aan de snelheid gegeven. Een gelegenheid om onze wegen enig of in groep te doorlopen, aan uw ritme. De organisatie begeleidt het traject en houdt een aanhangwagen van bijstand ter beschikking. De vrije uitlaten worden niet gewenst. De dag zal door een voortreffelijke avondmaaltijd tegen 13 h gesneden worden. De prijs: Reserveert zo vroeg mogelijk uw plaats door 15 dagen te betalen voor het vertrek, het bedrag van 35? (30? voor de vennoten). De organisatie, het ontbijt en de avondmaaltijd en de begeleidingsdranken worden in dit bedrag ingesloten. Ik wil me aan deze tocht inschrijven

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2005, 12:07 »
Ik heb er wel goesting in, misschien kunnen we wel ergens op een camping gaan staan. En vandaar uit naar de rit rijden.
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2005, 12:08 »
Ik wil mij er ook wel weer aan wagen.
Camperen vind ik een goed plan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2005, 14:01 »
't is dan tenslotte zomer!
Afgelopen weekend was ik toch best blij met een echt dak en muren  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni
« Reactie #4 Gepost op: 23-02-2005, 16:53 »
Lijkt interessant!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2005, 17:07 »
Vind Harold.
*stond nog als Margrieta Ingelogd.... ::)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Re: Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni
« Reactie #6 Gepost op: 25-02-2005, 23:03 »
ja leuk kamperen, doe ik mee,kunnen we gewoon een nachje uit rusten voor we weer richting huis gaan

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni
« Reactie #7 Gepost op: 26-02-2005, 19:44 »
lijkt me helemaal te gek maar helaas ik  heb al een andere ietswat nettere tourtocht.Samen met allemaal tandartsen en techniekers een weekendje over het alphalt en lekker overnachten in een klein kasteeltje  :P
Het is afzien maar ja de baas betaald dus ik moet wel.

Ad
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni
« Reactie #8 Gepost op: 27-02-2005, 07:18 »
ja peetje gaat ook mee goed plan
dan zijn de temperaturen ook aangapast
 >:(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni
« Reactie #9 Gepost op: 27-02-2005, 09:36 »
Het is afzien maar ja de baas betaald dus ik moet wel.
Ad
Wat rot voor je zeg  ::)

Zelf weet ik het gewoon nog niet. Tegen die tijd druk bezig met o.a. vakantievoorbereidigen. Misschien aardig als testweekend, maar das een beetje moeilijk nu al te besluiten.
Plannen jullie altijd zo ver vooruit?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Ardennen Ourthe/Amblève 25 juni
« Reactie #10 Gepost op: 27-02-2005, 11:25 »
Nee hoor, liefst niet (dat vooruit plannen)

Maar ik zag het staan ik denk ik meld het vast voor wie het wat lijkt.
De vorige (Enduro de Condroz) was uiteindelijk wel vol maar pas kort voor het ritje zelf. Ik heb geloof ik 2 weken vantevoren ingeschreven.

Rwin