Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Vet sturen in de Alpen  (gelezen 1677 keer)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Vet sturen in de Alpen
« Gepost op: 30-08-2007, 19:47 »
Ik ga met een maat van me vanaf zondag 23-9 een weekje de bergen in. Alpen/dolomieten deze keer. Doen we ieder jaar. Niet voor de lol, puur vormbehoud  :D, stevig sturen, alles op asfalt. Door omstandigheden zijn we maar met een klein clubje (waarschijnlijk 3) dus als iemand zin en tijd heeft. We maken wel veel km's per dag en hebben een stevig tempo. Verder is het nooit gezellig, bier verboden, vroeg naar bed, sterke verhalen doen we ook niet aan. Er is naast mijn Tuono een VFR800 en (mogelijk) R6 mee, dus iets met een beetje vermogen en (semi-)wegbandjes is wel handig.
Ik hoor het wel als je zin hebt.
't Gaat voor de verandering 'ns niet over zand maar dat kan op een allroadforum.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Vet sturen in de Alpen
« Reactie #1 Gepost op: 30-08-2007, 21:27 »
Nou Gert, heel veel plezier! Ben met mijn KTMMETJE wel eens met een groepje buikschuivers naar Wales geweest. Lache man! Met de handkappen door de heggen. Af en toe even rechtop staan om te zien hoe de bochten lopen en ik bleef die lage dingen mooi voor!. Maar ja, ze kwamen daarna natuurlijk wel weer vet voorbij.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Vet sturen in de Alpen
« Reactie #2 Gepost op: 30-08-2007, 22:54 »
niks mis mee met asfalt knallen.
Afgelopen zaterdag 950 kilometer gereden, van Zoetermeer naar omgeving winterberg heerlijke asfalt en bochten en dan weer terug.

veel plezier in de alpen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Vet sturen in de Alpen
« Reactie #3 Gepost op: 31-08-2007, 09:44 »
ik ga volgende week ook ff op het asfalt voor 2 weekjes 8) 8)