Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Zondagse motorijders, ze zijn er weer..  (gelezen 1013 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Zondagse motorijders, ze zijn er weer..
« Gepost op: 19-02-2008, 20:50 »
Na de laaste tijd bijna alleen All-roads gezien te hebben begint er langzaam aan weer wat anders uit hun holletje te kruipen..
Iemand heeft veel geluk gehad zondag middag op de Lek dijk.
Reed al een tijdje achter een weg fiets die last had van zijn nek, keek niet in z'n spiegels, reed met iemand achter op [ik ook]
Bij een vekeers drempel wou ik hem voorbij stuiteren maar m'n voorgevoel hield de rechter pols tegen..
gelukig maar want hij besloot ineens dat de drempel kompleet links mischien lekkerder reed ::)
Had daar gereden als iets me niet tegen had gehouden..
Kwam er meer tegen met het idee dat niemand ze bij kon houden want in je spiegels kijken ho maar :-\
En die bochten techniek :-X
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Zondagse motorijders, ze zijn er weer..
« Reactie #1 Gepost op: 19-02-2008, 22:19 »
Het vervelende is dat jij nog de schuldige zou zijn ook. Want jij kwam van achteren... :-[

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Zondagse motorijders, ze zijn er weer..
« Reactie #2 Gepost op: 19-02-2008, 22:53 »
Boeie, altijd baas boven baas.

Ik denk, ieder op zijn eigen manier

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: Zondagse motorijders, ze zijn er weer..
« Reactie #3 Gepost op: 19-02-2008, 23:25 »
Na de laaste tijd bijna alleen All-roads gezien te hebben begint er langzaam aan weer wat anders uit hun holletje te kruipen..
Iemand heeft veel geluk gehad zondag middag op de Lek dijk.
Reed al een tijdje achter een weg fiets die last had van zijn nek, keek niet in z'n spiegels, reed met iemand achter op [ik ook]
Bij een vekeers drempel wou ik hem voorbij stuiteren maar m'n voorgevoel hield de rechter pols tegen..
gelukig maar want hij besloot ineens dat de drempel kompleet links mischien lekkerder reed ::)
Had daar gereden als iets me niet tegen had gehouden..
Kwam er meer tegen met het idee dat niemand ze bij kon houden want in je spiegels kijken ho maar :-\
En die bochten techniek :-X
Ben ik vandaag aan het proefrijden en de remmen aan het testen. Komt er ineens zo'n gestoorde me bijna in mijn reet rammen. Zondagsrijders  :-X