Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: www.Sahara-Art-Venture.nl  (gelezen 2724 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
www.Sahara-Art-Venture.nl
« Gepost op: 03-08-2008, 11:42 »


Voor informatie over Zuid Algerije email naar desertvoyages*gmail.com of via het formulier op de website 
Meer foto's van reizen in de Sahara op www.flickr.com/photos/sahara-art-venture/show/

Ineke Hemminga

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: www.Sahara-Art-Venture.nl
« Reactie #1 Gepost op: 03-08-2008, 12:20 »
Mooi hoor! Heb al heel wat woestijn gezien, maar hier zitten wel hele mooie piccies bij!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: www.Sahara-Art-Venture.nl
« Reactie #2 Gepost op: 03-08-2008, 12:36 »
Dank voor je leuke reactie!
Wel eerst gevraagd hoor en er is al een vriendschappelijk en/of werkcontact.
Ik ontmoette eens een toeareg die een cameratje bij zich had op een festival in Tamanrasset. Hij wilde met een paar vrienden met mij op de foto, we kenden elkaar niet, nooit gezien. Toen begreep ik wel hoe het was om zomaar a la Japan gefotografeerd te worden.
Hier nog een link van een diashow van een reis die ik vorig jaar georganiseerd heb compleet met desertblues.
(gps wordt nog aangevuld)
http://www.trekinu.com/viewtrek.aspx?trkid=mquiko5rgn2bbjt

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: www.Sahara-Art-Venture.nl
« Reactie #3 Gepost op: 03-08-2008, 16:01 »
Hoi Ineke,

Kom je nog naar ons TM-treffen tweede weekend september. Hadden we het al een keer in de mail over. 't Is wel in Zeeland :-\, jij zat in Groningen toch?
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: www.Sahara-Art-Venture.nl
« Reactie #4 Gepost op: 03-08-2008, 16:10 »
He hallo Gert,

Ja, dan ben ik nog in Nederland. Lijkt me hardstikke leuk! Moeten we nog even over mailen over de mogelijkheid van een diapresentatie of beamer? Heb je nog andere ideeen?