Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM-4x4 treffen: interessant?  (gelezen 10618 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #15 Gepost op: 22-01-2009, 00:10 »
Het is zo gedaan ja, en dat slaat nogal terug op organisaties en rijders die proberen om er binnen het officiele circuit wat van te maken.

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #16 Gepost op: 22-01-2009, 00:19 »
Ja Harmpje moet beter nadenken in zijn enthousiasme..
 
Heb ik direct rechtgezet bedankt voor jullie tik op de vingers!
 
Harm
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1344
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #17 Gepost op: 22-01-2009, 00:51 »
ik heb ze in Bilstain ook leuk zien 4x4en, glibberige rotshellingen en mooie slootjes.....
daar kwam een clubje aan met een 4x4 voor netjes met daarachter een aanhangert met een 2e 4x4 er op om mee te stoeien
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #18 Gepost op: 22-01-2009, 07:58 »
Lijkt mij wel leuk. Vin wel dat iedereen dan ook echt rijdend met zijn 4x4 moet komen. Dus niet op een aanhanger achter je motor of zo...

En een Iveco met daar achter een 4x4 van Iveco is dat wel toegestaan. ;)


Post Merge: 22-01-2009, 08:00
Zeg,
 
Nu we toch bezig zijn: er zit hiero nu wel een aantal mensen met een 4x4. Wat is de interesse om eens een weekendje/dagje 4x4 te organiseren. Ik zit te denken aan een plek waar we onder begeleiding een beetje training kunnen doen, BBQ-tje, etc.
 
Als er voldoende interesse is, wil ik wel eens kijken wat er kan en wat het kost.
 
Goed plan man
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #19 Gepost op: 22-01-2009, 10:32 »
Ik weet een vreselijk mooi groot terrein. Enige nadeel is dat de kans groot is dat je blauw/witte koekblikken met mannetjes in blauwe hempjes tegen komt die lastig gaan doen.
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #20 Gepost op: 27-01-2009, 12:38 »
Lijkt mij leuk!
 
Kan niet meer met de motor het terrein in, dus ik ben bezig met een 2wd maar zeker off-road waardige VW buggy op te knappen. Zal hopelijk met zo een 2 maanden klaar en weer APK gekeurd zijn. Ben niet van plan om met dat ding de woestijn in te gaan maar de onverharde assietta pas & jafferau wil ik daar zeker nog een keer mee gaan rijden. Dus voor off-road evenementen via de ARM ben ik zeker te porren. Mocht het weekend eerder zijn dan mijn buggy klaar is, kom ik gewoon langs zonder bug om aan te moedigen.
 
Kunnen wij dat ritje wat wij zo een 2 jaar geleden op de veluwe reden niet met de auto een keer doen? was niet te smal of zo. ik heb de tracklogs nog.
 
 
Casper (die snel weer naar zijn hok gaat om verder te sleutelen...)
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #21 Gepost op: 31-01-2009, 08:11 »
is een 3x3 ook welkom??? :)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #22 Gepost op: 31-01-2009, 10:04 »
is een 3x3 ook welkom??? :)

Heb jij dan een 1963 Moto-Guzzi "Mullo Mechanico" ?
http://www.3wheelers.com/motog.html
Dan kom ik zeker kijken...
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #23 Gepost op: 31-01-2009, 14:06 »
Morgen is er in Velsen een 4x4 bijeenkomst op een speciaal terrein. Ik zal daar eens naar de mogelijkheden vragen om dit af te huren. En quanta costa natuurlijk..

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #24 Gepost op: 03-02-2009, 18:54 »
De berichten over het offroad rijden met een zijspan maar even naar het Allroad gedeelte van het forum verplaatst  :-*

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #25 Gepost op: 05-02-2009, 11:45 »
Morgen is er in Velsen een 4x4 bijeenkomst op een speciaal terrein. Ik zal daar eens naar de mogelijkheden vragen om dit af te huren. En quanta costa natuurlijk..

Goed plan. Tot nu toe nog wel suggesties gehad, maar nog ff verder zoeken...
 
Informeer ook ff wat een instructeur kost...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #26 Gepost op: 07-02-2009, 23:15 »
Hallo,

Zeg instructie is easy. Er zijn genoeg mannen (m/v) die hierin kunnen voorzien, ondergetekende en z'n geliefde in elk geval. Tijdens zo'n dag zou je bijvoorbeeld een route uit kunnen zetten 'voor beginners' zodat je niet meteen je auto aan gort rijdt, en natuurlijk wat leuke puntjes voor de waaghalzen. Ene Marcel (hier bekend geloof ik? :-) ) heeft ook ruime ervaring met z'n 4x4.

Als het niet zo wil met terreinen is het ook mogelijk om aan te sluiten bij een regulier evenement van een 4x4 vereniging. Is wel makkelijk natuurlijk :-) Of we huren iets bij 4wd Nederland, strand horst ofzo. Genoeg uitdaging voor het begin.

groeten,


Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #27 Gepost op: 09-02-2009, 12:31 »
Hallo,

Zeg instructie is easy. Er zijn genoeg mannen (m/v) die hierin kunnen voorzien, ondergetekende en z'n geliefde in elk geval. Tijdens zo'n dag zou je bijvoorbeeld een route uit kunnen zetten 'voor beginners' zodat je niet meteen je auto aan gort rijdt, en natuurlijk wat leuke puntjes voor de waaghalzen. Ene Marcel (hier bekend geloof ik? :-) ) heeft ook ruime ervaring met z'n 4x4.

Als het niet zo wil met terreinen is het ook mogelijk om aan te sluiten bij een regulier evenement van een 4x4 vereniging. Is wel makkelijk natuurlijk :-) Of we huren iets bij 4wd Nederland, strand horst ofzo. Genoeg uitdaging voor het begin.

groeten,



Ik zeg: da's mooi! Doe mij ff een PB-tje met je tel nr. dan bellen we ff, ok?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #28 Gepost op: 11-03-2009, 13:10 »
Jongens, mijn gezondheid dwingt me wat rustiger aan te gaan doen dan ik nu doe. Ik laat dit de organisatie hiervan dus even schieten. Allemaal superbedankt voor jullie tips en misschien wil iemand het stokje overnemen.
 
Doei,
Corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: ARM-4x4 treffen: interessant?
« Reactie #29 Gepost op: 11-03-2009, 14:36 »
Arjen heeft reeds een visje uitgegooid bij de ex van een collega, zal zo eens bij hem langs lopen om te vragen of het iets aan het worden is.