Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Autoweg oversteken.  (gelezen 3392 keer)

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: Autoweg oversteken.
« Reactie #15 Gepost op: 18-12-2009, 22:37 »
@ zappa,. Leuk, dat je je verbaast,.......gevolg is dat je een bepaald oordeel over mij hebt. ;D

Die zal je waarschijnlijk bij moeten stellen als we een rondje met elkaar gereden hebben.
En voor jouw rij ik natuurlijk even om ;)



Dit maal is het een eigen foto, was met de auto daar en voor een goede foto moest ik aan de andere kant van de weg zijn.
Vandaar ook de voetganger vraag. En de verbintenis link met een andere topic of je wel een fietspad mag kruizen.

Een forum leeft van nieuwe topic postings en hun reacties. Zeg nou zelf we worden er allemaal wijzer van.
Zoals jullie merken plaats ik vaak hier in codever, verschillende zaken, dit heeft met de nieuwsinfo te maken die binnenkomt en sluit vaak het meeste bij deze afdeling aan. Is het enigzins gerelateerd aan onze hobby, zin of onzin. Dat is mijn aandeel, om het forum hier levendig te houden.

Als de mods van codever het niet goed vinden dan schrappen ze het maar of verplaatsen het .

Veel leesplezier toegewenst en verbaas je je, schrijf dan een reactie.

Net zoals leipo laat blijken vindt ik het prettig om te weten, wat mag en wat niet volgens anderen, kan ik ze tenminste goed van repliek dienen.


@noppy, het onverharde pad loopt niet recht door stopt bij de T-splitsing van de paralelweg.



Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Autoweg oversteken.
« Reactie #16 Gepost op: 18-12-2009, 22:41 »
Verbaas me erg over de vraag van Dutchy en de reacties van Leipo en John..
 
Als je je dit soort dingen afvraagt tijdens een noppenrit of er later over na gaat denken ervaren ze m'n hobby toch wel erg anders dan ik..
 
En als je serieus gaat overwegen die weg met de motor aan de hand over te steken om het legaal te doen ....................................................................
Ik verbaas me en lach me ook rot met dit soort vragen  ;D ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2527
Re: Autoweg oversteken.
« Reactie #17 Gepost op: 18-12-2009, 23:10 »
Definitie van een autoweg is dat je er 100 mag maar dat er gelijkvloerse kruizingen zijn. Volgens mij staat er nergens in de verkeerswet dat dat geen onverharde weg zou mogen zijn.

Ik zou hier gewoon rijdend oversteken. Met de motor aan de hand lijkt me ronduit gevaarlijk...

klopt idd dat er nergens staat dat die verhard moet zijn maar
een autoweg wordt wel aangegeven met een daarvoor bedoeld bord.
en nee , dat heb ik nog nooit gezien bij een onverharde weg :-X ;D
 
rene

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Autoweg oversteken.
« Reactie #18 Gepost op: 19-12-2009, 00:18 »
@ zappa,. Leuk, dat je je verbaast,.......gevolg is dat je een bepaald oordeel over mij hebt. ;D

Die zal je waarschijnlijk bij moeten stellen als we een rondje met elkaar gereden hebben.
En voor jouw rij ik natuurlijk even om ;)

Hey Dutchy,
 
Gaf alleen aan dat ik me verbaasde, dat is wat anders dan een mening/oordeel hebben over iemand.
Probeer dat te vermijden, leven en laten leven vind ik belangrijk  ;)
 
Maar sorry, blijf me verbazen over de vraag  :D
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: Autoweg oversteken.
« Reactie #19 Gepost op: 19-12-2009, 00:54 »
Sorry, waarom? Tenzij je je schuldig voelt en je je wilt verontschuldigen.
Mijn inziens is daar hier geen sprake van. ;)

Een vraagstelling mag toch ook wel eens een beetje prikkelend zijn.