Kom er wel in de buurt, (lut en het waal ofzo?) maar heb andere bezigheden
Zomaar een paar dingen die ik bij een GG pro zou controleren (en dus vaak iets mee doe):
- Plunjers koppeling en rem
- Remblokken(controleren/vervangen ivm slijtage of olie)
- Vloeistoffen(al dan niet in combinatie met de plunjers)
- Lagers van het link systeem (wat extra vet kan ook geen kwaad!) en let ook op slijtage aan de twee (kom even niet op de naam, 0-0 vormige dingen), die kunnen soms wat schade krijgen bij een conferontatie met een object, en evt ovaal uitslijten.
- Uitlaat! Las breekt vaak bij de middendemper waar de achterdemper eraanvast schroeft. Dan raakt je band de achterdemper en moet je die weer lassen.
- Mocht je de koppeling keer openhebben meet even de waardes na! Even langs die drukplaatjes meten met een schuifmaat.
- Controleer dan ook gelijk even de kickstartertandwiel op schade.
enzo
Waterpomp was je al gelukt, moet je altijd even mee oppassen met monteren.
(klinkt allemaal best ernstig als je het zo verteld! maar zijn top machientjes als je er goed mee omgaat!)
Heb zelf stopknoppen van suzuki op het stuur gemonteerd.
/lees nu trouwens dat het geen pro is! maar een 2001 Dan heb je helemaal een fijn machinetje!