Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Recente berichten

: [1] 2 3 ... 10
1
All-road algemeen / Re: Laatste aankoop
« Laatste bericht door member Gepost op Vandaag om 01:45 »
Heb bijna alle trips van Grahan Jarvis bekeken.
Zo ontzettend knap wat die man laat zien.
2
All-road algemeen / Re: Laatste aankoop
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 23:43 »
Ik kijk altijd graag naar gave enduro trips mits ze goed gemonteerd zijn. Lijkt me leuk om ook te gaan proberen.
3
Technische Vraagbaak / Re: Hoe kom ik er achter welke oliekeerring dit is?
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 22:47 »
 :stupid:
Je bent me net voor :D
Is idd een keering, nu niet voor olie maar voor vuil.Als je op de maat  (26X42X8)vind je waarschijnlijk ook wel een niet originele
4
Technische Vraagbaak / Re: Hoe kom ik er achter welke oliekeerring dit is?
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 22:44 »
5
Technische Vraagbaak / Re: Hoe kom ik er achter welke oliekeerring dit is?
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 22:10 »
Koyo is een lager merk

Olie keerring in het achterwiel heb ik nooit van gehoord.
Denk dat je toch echt een lager bedoeld.
6
Technische Vraagbaak / Hoe kom ik er achter welke oliekeerring dit is?
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 22:02 »
Hoi!


Mijn oliekeerring uit mijn achterwiel is er slecht aan toe. Er staan wat nummers en letters op, en ik dacht dat ik daarmee dus wel makkelijk de juiste oliekeerring zou kunnen vinden. Niet dus...


Kan iemand iets met met deze codering? Of hoe kom je normalerwijze bij de juiste oliekeerring terecht? Kan hem niet vinden als ik gewoon zoek op mijn motor (Suzuki DR250S 1991).


Aan één kant staat "KOYO -CR", en aan de andere kant staat "MHRA ZG 47 S" of "MHRA 2G 47 S".


Alvast bedankt!


Groetjes,
Jordi

7
Technische Vraagbaak / Wat is hier het nut van? Carb vraag
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 21:48 »
Hoi!


Ik ben mijn oude motor helemaal aan het opknappen, en omdat de benzinekraan (kraantje #1 op foto) blijft lopen, hoe die ook staat, heb ik een nieuwe (kraantje #2 op foto) besteld voor mijn motor (Suzuki DR250S 1991). Toen ik uiteindelijk mijn motor tevoorschijn toverde bleek deze een ander kraantje te hebben, met een tweede slangetje eraan die naar de bovenkant van mijn carburateur liep (zie fotos). Onder het pinnetje waar het slangetje op bevestigd zit op de carburateur zit een gat/deukje, dat nergens heen leidt. In mijn clymer werkplaatshandboek en op internet kan ik nergens iets vinden over dit gat/deze slang.


Hopelijk kunnen jullie mij helpen.


1. Wat is hier het nut van?
2. Kan het zijn dat de slang helemaal niet op de goede plek zit?
3. Zou er in dat deukje/gat geen rubbertje moeten zitten als de slang wel degelijk naar de goede plek lijkt, i.v.m. afdichting?


Ik heb zo goed mogelijk fotos gemaakt voor jullie. Hopelijk weet iemand hier meer van.  ;D


P.S. Carburateur = Mikuni BST 33SS



http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/kdHv - Kraantje #1
http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/kwIh - Achterkant kraantje #1
http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/kmqn - Binnenkant kraantje #1
http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/k2z9 - Bevestiging kraantje #1 naar carburateur
http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/ksVe - Bevestigingpunt carburateur zonder slangetje
http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/k7nB - Binnenkant carburateur, hier is het gat te zien.
http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/image/kLol - Kraantje #2

8
All-road algemeen / Re: Honda CRF450L op komst!
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 20:42 »
En er zit een verschil in inzet. De crf450x bijvoorbeeld. Wel een zwaarder vliegwiel en een lampje voor en achter. Maar geen homologatie voor straat gebruik en cross intervallen voor onthoud.

In Italië worden die dingen nu omgebouwd naar straat versies. Maar de bakratio past nog niet echt bij het enduro gebruik.

Met de l versie komt er nu dus direct af fabriek een straat legale 450 versie. Da's op zich al groot nieuws vind ik. Met de zes bak en langere onderhoud intervallen mooie adventure motor denk ik.
Wat is nu het verschil tussen een competitie-enduro en een dual sport? Elke motor op kenteken wordt toch afgeleverd met spiegels/ licht/ claxon enz.?

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

9
Technische Vraagbaak / Re: Iemand ervaring met KTM 250 2takt ??
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 20:25 »
Dus het is in ieder geval beter geworden!   8)
10
All-road algemeen / Re: Laatste aankoop
« Laatste bericht door member Gepost op Gisteren om 20:00 »
Nou meer dat je de motor leuk onder je ziet dansen!

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

: [1] 2 3 ... 10
Advertentie: