Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Offroad ritten: Hoe en wat?  (gelezen 6303 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: Offroad ritten: Hoe en wat?
« Reactie #15 Gepost op: 05-04-2019, 10:39 »
https://youtu.be/x5PPag1NTxI

Arm ers vanaf 42 min

Hey Giel, zijn dat jouw beelden? Dit moet de eerste ronde zijn geweest. Ik had je niet herkend. Niet dat ik zo super snel ging, maar als je dat tempo rijdt op een LC4, dan kun je serieus goed rijden!
Pas in de tweede ronde herkende ik je, toen je bij ons stopte. Toen was mijn motor uit elkaar aan het vallen na een overstekende boom.

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: Offroad ritten: Hoe en wat?
« Reactie #16 Gepost op: 05-05-2019, 18:35 »
Nee, dat zijn niet mijn eigen beelden. Maar als de 690 het goed doet, kan ik er aardig mee rondkomen tegenwoordig. Meestal is de eerste ronde matig omdat ik nog niet op gang ben en ik wel mn maten wil bijhouden en dus boven mn kunnen rijd. Tweede ronde begin ik pas te knallen. Dan liggen er vaak ook wat mooiere kommen in het veld zodat ik de snelheid er beter in durf te houden  ::)


On topic voor de beginner: als je vroeg start zijn er nog niet veel vervelende diepe sporen op de nattere plekken en op de single tracks in het bos.
Als je daarentegen wat later start is het vaak rustiger en liggen er ook weer meer "mooie" sporen zoals kommetjes in de bochten.


As je maar niet falt!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Offroad ritten: Hoe en wat?
« Reactie #17 Gepost op: 24-07-2019, 07:46 »
Hi!
Zelf rijd ik jaren mx! Heb nu een YZ 250 met kenteken en ga binnenkort voor het eerst een OTR rijden. Nu heeft een maat van mij een all road bike. Yamaha XT 660 of Road model. Doen er ook wel eens van dit soort motoren mee???? En komen die een beetje rond :D

Post Merge: 24-07-2019, 07:48


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: Offroad ritten: Hoe en wat?
« Reactie #18 Gepost op: 24-07-2019, 09:20 »
Het ligt heel erg aan je offroad vaardigheden en ook aan de condities. Zo af en toe komt er ook weleens een superenduro langs. De meerderheid is echt wel echte enduro’s en ook niet zonder reden.

Er zijn wel andere ritten waar een XT beter past. Allroad brabant, choco toer, le proffeseur.

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Offroad ritten: Hoe en wat?
« Reactie #19 Gepost op: 24-07-2019, 14:54 »
Het ligt heel erg aan je offroad vaardigheden en ook aan de condities. Zo af en toe komt er ook weleens een superenduro langs. De meerderheid is echt wel echte enduro’s en ook niet zonder reden.

Er zijn wel andere ritten waar een XT beter past. Allroad brabant, choco toer, le proffeseur.
ook van de bestuurders... ;)
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Offroad ritten: Hoe en wat?
« Reactie #20 Gepost op: 18-09-2019, 14:56 »
Inschrijven kan vaak via inschrijven.nl, dat voorkomt een hoop gedoe op de dag zelf! https://inschrijven.nl/index.html?type=m&tl=nl