Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Terras is vol!  (gelezen 6390 keer)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Terras is vol!
« Reactie #45 Gepost op: 26-05-2006, 00:40 »
Dat is niet rot! Maarre, waar laat je je roadbookhouder? Op de plek waar nu op de foto je Quest zit?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Terras is vol!
« Reactie #46 Gepost op: 26-05-2006, 00:54 »
Ik wil twee "opstellingen" maken. 1 voor oa. de MS 1000, das op GPS vandaar dat ie bovenaan zit. En dan ook eentje voor roadbooks, dan zit de tripmaster bovenaan. Die versie heb ik nog niet, want die heb ik ook nog niet nodig. Kun je er zo op schroeven.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Terras is vol!
« Reactie #47 Gepost op: 26-05-2006, 18:07 »
Volgende stap.

Stuur is goed nu, staand rijden gaat prima. Maar ga ik zitten dan is de afstand tussen het zadel en voetsteunen eigenlijk te klein. Zadel is gewoon te laag. E zittend het stuur te hoog. Ik heb van de week kontakt gehad met Buddy Fashion, maar dat werd met 200 Euro echt te duur voor een simpel skai cross zadeltje. Ben vanmiddag maar even bij de lokale polyether shop geweest. Die bekleden ook stoelen en banken enzo.

Daar kunnen ze voor 75 Euro mijn zadel opgehogen, en opnieuw met zwart skai bekleed. Da's al een stuk beter niet? ;)

Zo moet ie worden:



Morgen wegbrengen, en met een week terug als het goed is.

(En als het goed is kan ik dan nog net bij de grond)

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Terras is vol!
« Reactie #48 Gepost op: 26-05-2006, 19:44 »

(En als het goed is kan ik dan nog net bij de grond)
totdat je andere bandjes met hogere noppen heb... :D

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Terras is vol!
« Reactie #49 Gepost op: 26-05-2006, 20:19 »
Geen noppen, maar hakken?©  :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Terras is vol!
« Reactie #50 Gepost op: 27-05-2006, 19:23 »
Niet te zacht laten opvullen. Comfort heb je op je F-je. Ik heb op de EXC een keihard zadel maar tijdens de Alto met wielrenbroek geen last van gehad. Zacht zadel is niet prettig en je verliest weer cm. hoogte.
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Terras is vol!
« Reactie #51 Gepost op: 27-05-2006, 19:31 »
Ik was vanmorgen bij de polyetherboer om mijn zadel in te leveren. Hij gebruikt een schuimsoort die vrijwel hetzelfde is als standaard. redelijk hard, maar zeker niet te.

Oja, de baas was er vandaag, dus die heeft de prijs uiteindelijk bepaald. "Opvullen, overtrekken. Mwa, dat gaan wel lukken voor 40 Euro". Ik maar niks gezegd over de aanvankelijke prijs die ik gisteren kreeg.  :D

Als het zadel uiteindelijk niet perfekt is, maakt het bedrag dat ik er niet teveel voor betaald heb een hoop goed.

Onthouden, De Delftse Polyether Shop.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Terras is vol!
« Reactie #52 Gepost op: 03-06-2006, 15:35 »
En dit is het resultaat:



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Terras is vol!
« Reactie #53 Gepost op: 03-06-2006, 19:10 »
Ziet er goe uit Maxxie :D En voor dat geld zou ik bijna langskomen rijden om mijn zadel van 1 centimetertje extra comfort(schuin) te laten voorzien.

Binnenkort de Amersfoortse skaiboer maar een visiteren.


GS GJ ;D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)