Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Hoeveel motoren?  (gelezen 6704 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 136
Re: Hoeveel motoren?
« Reactie #60 Gepost op: 13-05-2006, 22:10 »
Ik heb naast m'n WR450f (zandbak) een BMW R1150GS adventure (straatfiets) en een Ural 650 zijspan (straat / zand, voor mij en m'n kids)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 96
Re: Hoeveel motoren?
« Reactie #61 Gepost op: 14-05-2006, 08:41 »
Ik heb er maar 1: een africa twin daar moet ik mee naar mijn werk en daar moet ik het veld werk ook mee doen,en dat is zo nu en dan lastig  ???

grtjs Harry
www.honda-xl.nl

doe maar gewoon, er zijn al zoveel anderen.

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Hoeveel motoren?
« Reactie #62 Gepost op: 14-05-2006, 13:44 »
De vraag die ik me ook altijd stel: Is er 1 bike die redelijkerwijs zou voldoen aan alle wensen? Licht genoeg (voor in zwaar terrein), zwaar genoeg (voor de lange afstanden), betrouwbaar, geen druppeltankje etc etc.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Hoeveel motoren?
« Reactie #63 Gepost op: 14-05-2006, 13:54 »
De vraag die ik me ook altijd stel: Is er 1 bike die redelijkerwijs zou zoldoen aan alle wensen?

Alleen als je maar 1 wens hebt. wij allroaders hebben veel te veel wensen om in 1 brommer te stoppen...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Hoeveel motoren?
« Reactie #64 Gepost op: 14-05-2006, 14:07 »
^^ met hem.

Een leuke rallyfiets om mijn midlifecrisis mee af te reageren.
SM'etje van <120 kg met 65+ pk om schofterig mee te harken over binnenweggetjes.
Simpel enduro/offroad fietsje voor't baggeren.
Leuke reisenduro (GS of AT) met koffers om samen met mevr Kool mee op reis te gaan.
Ural gespann (ook om samen met mevr Kool mee op reis te gaan, maar dan als we wat ouder zijn).

Ach, dromen is leuk.  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: Hoeveel motoren?
« Reactie #65 Gepost op: 14-05-2006, 15:14 »
Ik heb een hard zadel besteld plus een nieuwe overtrek voor mijn DRZ-zadel.

Als dat samen beter werkt tegen baboonbillen, dan zou de DRZ wel eens mijn reisfiets kunnen worden.

Op de F650 kreeg ik overigens last van mijn staartbeen, wat ik op de DRZ nog nooit heb gehad.

Zo zie je maar weer van wie we werkelijk afstammen ;D

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Hoeveel motoren?
« Reactie #66 Gepost op: 15-05-2006, 13:51 »
Zo zie je maar weer van wie we werkelijk afstammen ;D

Van de Japanners :o
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 136
Re: Hoeveel motoren?
« Reactie #67 Gepost op: 16-05-2006, 00:39 »
^^ met hem.

Een leuke rallyfiets om mijn midlifecrisis mee af te reageren.
SM'etje van <120 kg met 65+ pk om schofterig mee te harken over binnenweggetjes.
Simpel enduro/offroad fietsje voor't baggeren.
Leuke reisenduro (GS of AT) met koffers om samen met mevr Kool mee op reis te gaan.
Ural gespann (ook om samen met mevr Kool mee op reis te gaan, maar dan als we wat ouder zijn).

Ach, dromen is leuk.  :D

Zo'n Ural gespann kost je de kop niet hoor! en errug leuk (en ook hier kun je mee over de kop :-X)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Hoeveel motoren?
« Reactie #68 Gepost op: 16-05-2006, 06:48 »
Zo'n Ural gespann kost je de kop niet hoor! en errug leuk (en ook hier kun je mee over de kop :-X)

damhik? (don't ask me how I know)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 136
Re: Hoeveel motoren?
« Reactie #69 Gepost op: 20-05-2006, 02:25 »
Yep, foutje, agresief bochtje naar links, verwachte dat achterwiel + bakwiel mee zou driften (zoals ik al vaker had gedaan) maar het asfalt bood zoveel grip dat ie niet ging glijden, gevolg; neus van de bak graaft zich in het asfalt en wipt het hele span ondersteboven, 3 wieltjes in de lucht! de buurman zei nog; wat doe je nou? (geen strakke actie) 

By the way ik zie hier achter me nog een heuse motert staan die ik niet had vermeld; een minibike, puur ter decoratie.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 136
Re: Hoeveel motoren?
« Reactie #70 Gepost op: 20-05-2006, 02:28 »
Yep, foutje, agresief bochtje naar links, verwachte dat achterwiel + bakwiel mee zou driften (zoals ik vaker doe=geinig) maar het asfalt bood zoveel grip dat ie niet ging glijden, gevolg; neus van de bak graaft zich in het asfalt en wipt het hele span ondersteboven, 3 wieltjes in de lucht! de buurman zei nog; wat doe je nou? (geen strakke actie) 

By the way ik zie hier achter me nog een heuse motert staan die ik niet had vermeld; een minibike, puur ter decoratie.