Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: yamaha dt50u, oude liefde roest wel helaas..  (gelezen 20227 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: yamaha dt50u, oude liefde roest wel helaas..
« Reactie #60 Gepost op: 20-05-2017, 17:12 »
VHT paint is idd wel goede lak. grijs is primer, dan zwart/kleur en dan blanke lak. Ik had de oven tijdens het spuiten op 20/25 gC staan. Het afbakken moet bij deze variant (engine paint) op 200gC voor twee uur (zo ff uit het hoofd). Dan is de lak ook vloeistof bestendig.


Vandaag ff weer een stukkie gereden. Staat nu op 135 km sinds de revisie. Moet nog rustig aan doen dus. Houdt in dat ik voor de powerband moet schakelen. Frustrerend. Net voordat ie lekker gaat lopen, weer schakelen.


Opvallend:Carb is weer terug in de afstelling van 15 jaar geleden.  ;D  Mega aan het kloten geweest voor de revisie om de afstelling goed te krijgen. Was toen ook redelijk. Na de revisie liep als een krant.  ::)  Dus maar weer terug in basissettings. Was ineens weer goed. Nu met de aangepaste gasnaald, loopt ie echt lekker.


Verbruik. 1 op 20. Moet nog beter kunnen als ik de powerband kan gebruiken.  :o  Toch lekker voor een 2T


Stepjes moeten nog aangepakt worden. Ze buiten iets weg, dus ze moeten verstevigd worden.