AllRoad-Forum > All-road algemeen

KTM 690 enduro (R) ervaringen

<< < (921/922) > >>

Steve:
Half jaar wat gedoe verder, maar nog wel erg blij mee.
Na een hoop probleemloze maanden sloeg de motor een paar keer af. Startte daarna direct weer, maar vervelend was t wel.

 Beetje onderzoek en googelen: benzinefilter verstopt en/of benzinepomp stuk, beide zitten in de tank, dus alletwee maar vervangen dus.
Filter was geen probleem, pompje wel: een originele, een grote unit met alles erop en eraan via KTM kost 350 euro, maar een ebay pompje maar 45. De pomp was wel goed, maar pastte niet goed op de slangetjes, ondanks goede slangeklemmen. Dat pieletje waar de slang op klemt was gewoon te glad. Twee keer waren de slangetjes van de pomp geschoten en stond ik stil.
Ander pompje (van Quantum) gaf beter resultaat. Dat mini-filtertje voor de injector vaervangen door een Golan filter (dat uit elkaar te halenen schoon te blazen is) en ook de injector schoongemaakt.


Voorlopig loopt alles weer zoals t hoort, van de week maar een lang testritje maken. Volgende maand moet ie op de boot naar Noorwegen




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

lorie:
Mooi bagage pakketje, ziet er handzaam uit

Steve:

--- Citaat van: lorie op 10-07-2022, 00:15 ---Mooi bagage pakketje, ziet er handzaam uit

--- Einde van citaat ---
Bij elkaar 42 liter bagagetassen, tentje apart. Ns kijken of dit werkt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

lorie:
Dat is meer dan dat ik zo had ingeschat

Steve:

--- Citaat van: lorie op 10-07-2022, 16:44 ---Dat is meer dan dat ik zo had ingeschat

--- Einde van citaat ---
Links, rechts en bovenop een 12 liter tasje, en als tanktas een 6 liter tasje.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie