Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wiel spaken  (gelezen 1665 keer)

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Wiel spaken
« Gepost op: 23-08-2006, 13:53 »
Wie weet er een adres in midden nederland om mijn wielen te laten bespaken en balanceren? De spaken in mijn voorwiel zijn op, en in mijn achterwiel mist er 1  ??? (Geen idee waar die gebleven is)

Ik heb van motofit in veenendaal het adres van Haan Wheels gekregen maar das ongeveer 80 kilometer rijden. Wie weet er een adres iets dichter bij huis (Utrecht, Ede, Arnhem)?
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Wiel spaken
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2006, 13:59 »
Haan wheels in Schijndel, schijnt toch echt de beste te zijn (en niet eens onwijs prijzig).

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Wiel spaken
« Reactie #2 Gepost op: 23-08-2006, 14:08 »
Los achterwielspaakje met nippel heb ik wel voor je (ongebruikt). Balanceren kan iedere bandenboer (als je toch bij mij bent bijvoorbeeld Sander (motorxtra).
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Wiel spaken
« Reactie #3 Gepost op: 26-08-2006, 20:33 »
Los achterwielspaakje met nippel heb ik wel voor je (ongebruikt). Balanceren kan iedere bandenboer (als je toch bij mij bent bijvoorbeeld Sander (motorxtra).

bedankt voor je aanbod... ik heb nu een paar klussen doormekaar lopen, maar ik denk dat ik eerst het voorviel opnieuw laat spaken bij Haan Wheels, dan een dynoject stage 1 kitje inbouw (die K&N filters zijn me nu even te duur, en kan later ook nog hebbik me laten vertellen), en vervolgens mij MotoXtra langsga voor een run op de bank. Dan kom ik ook meteen bij jou langs. ik neem wel even contact met je op alst zover is, ok?
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Wiel spaken
« Reactie #4 Gepost op: 26-08-2006, 21:59 »
Helemaal goed.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain