Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Husaberg als wereldreisfiets?  (gelezen 5887 keer)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Husaberg als wereldreisfiets?
« Reactie #15 Gepost op: 30-11-2011, 15:13 »



zekerrrrrrrr! ::) :P


Trouwens stom dat hij nog geen imperiaal over de motor heen heeft gebouwd. Kun je jerrycans olie, benzine en water prima op meenemen. Doen ze bij Landrovers ook.


typisch voorbeeld van een "hobby turned into an obsession".

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: Husaberg als wereldreisfiets?
« Reactie #16 Gepost op: 30-11-2011, 15:40 »
Die voorruit  :o ::)

Eens met Steven dat ik niet graag met die bagage vóór het stuur door diep zand of zo zou rijden... Maar toch prachtig om te zien hoe gepassioneerd die man met z'n motor bezig is.

Op z'n apparaat maken die paar kilo die je uitspaart tov van een LC4 of XTZ ook niet echt meer uit. Dan zou ik toch liever voor een beproefd werkpaard gaan wat ontworpen is voor duurzaamheid dan een competitiefiets als deze prachtige Husaberg.

Maurice

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: Husaberg als wereldreisfiets?
« Reactie #17 Gepost op: 30-11-2011, 15:44 »
Die voorruit  :o ::)

Eens met Steven dat ik niet graag met die bagage vóór het stuur door diep zand of zo zou rijden... Maar toch prachtig om te zien hoe gepassioneerd die man met z'n motor bezig is.

Op z'n apparaat maken die paar kilo die je uitspaart tov van een LC4 of XTZ ook niet echt meer uit. Dan zou ik toch liever voor een beproefd werkpaard gaan wat ontworpen is voor duurzaamheid dan een competitiefiets als deze prachtige Husaberg.

Maurice

deze is leuk als je van rally naar rally rijdt, maar voor reizen? Ik blijf bij een TA

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: Husaberg als wereldreisfiets?
« Reactie #18 Gepost op: 30-11-2011, 16:13 »
Die voorruit  :o ::)

Als je die twee L-profieltjes loskoppelt en inklapt kan je mooi even een sudokuutje doen :D

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Husaberg als wereldreisfiets?
« Reactie #19 Gepost op: 30-11-2011, 22:42 »
Walter was een paar weken geleden bij me.
Hij gaat naar Chili met een 570 ,  met 3 Husabergs de berg op.


Plus 6000 mtr






Record inmiddels verbroken door Tamsin Jones en co. In de Himalaya.. 2 weken terug... Hoop natuurlijk we dat ze hoog genoeg komen... ;)














Post Merge: 30-11-2011, 22:45
http://Ridingeverest.blogspot.com/
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog