Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?  (gelezen 5786 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 112
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #15 Gepost op: 24-02-2011, 22:37 »
Ik vertrek dit weekeinde of uiterlijk maandag richting pyreneen, neem weinig mee, slapen in Hostels tussen de 12 en 20 euro per nacht

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #16 Gepost op: 27-02-2011, 18:23 »
hoor graag wat van je plannen piet ! kan ik ergens wat info vinden ? klinkt er mooi en zou graag ook eens mee gaan.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #17 Gepost op: 20-03-2011, 23:18 »
Hoi !

Ik weet normaal gezien rond half tot eind februari iets meer. Ik ga eerst even naar Ierland en weet daarna  wie er nog mee gaat naar de Pyreneeen en hoeveel plaatsen er dan nog over zijn. Ik neem meestal ook een jeep mee die wat materiaal kan meenemen en eventueel bagage omdat er dan wat meer fun factor in het rijden zit, begrijp je?

Ik zal iets laten weten als ik meer weet, en als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn, laat dan maar iets weten via het forum of mijn pb. Dan kontakteer ik jullie als het zover is. De sfeer is wel ongedwongen, geen sociale verplichtingen, relaxed maar relatief sportief.

Groetjes



 
hoi piet,
als je in het najaar 2011 of voorjaar 2012 nog eens gaat lijkt het me leuk mee te gaan als dat mogenlijk is,
kan ik meer info krijgen of een site bekijken ?
 
lex