Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Schipper mag ik overvaren??  (gelezen 7275 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #15 Gepost op: 05-02-2004, 11:09 »
En gaat ze op 10 feb op de KLE naar het examen?? (deed ik wel op m'n alp, zakken bestaat toch niet?? ;D)
Wens haar veel succes en Finland is nog een dikke 5 maanden weg! Dat kunnen ruim 15k km zijn als je je best doet! Dus die ervaring is er wel in te stampen.

Groet

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #16 Gepost op: 12-02-2004, 11:59 »
Haai,

Kheb met hier eigenloos nog helemaal niet mee bezig gehouden. Ben niet zo goed in het van te voren bedenken wat we gaan doen, maar ik besef me ineens weer dat ik weer in Europa ben...

Wij zijn van plan 2 weken voor de tour daarheen te gaan, waarschijnlijk via Polen, Estland, Letland, Litouwen, maar dat kan ook de terugweg worden...(ook nog 2 weken).

Wat zijn precies de data dat jullie gaan overvaren, en van waar naar waar?

Doei,
corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #17 Gepost op: 13-02-2004, 00:31 »
Ik denk dat ik al woensdag 28 of donderdag 29 juli in Helsinki wil zijn, kan ik evt. Pekka nog een beetje helpen.

http://www.finland-tourism.com/web/links.nsf/(pages)/TransportationLinks?OpenDocument&Start=1&Count=50&Expand=4

Deze link is een kleine verzameling van ferries die op Finland varen.
Silja lines en Superfast worden in NL vertegenwoordigd door Voigt-travel

Hmm.. linkje doet het dus niet, even knippen en plakken in je adresbalk.. of is er een linkjes-wizard aan boord?
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #18 Gepost op: 15-02-2004, 21:19 »
Wij (Ad, Gisbert en Ferd) hebben vandaag besloten om de boot op donderdagavond de 29ste vanuit Rostock te nemen. Herman had aangegeven dat hij de vierde man wilde zijn (bij deze dus). Het retourtje wordt op maandag 9 augustus. Op de heenweg nog een kort ritje in Finland en dan een plek om te overnachten zoeken.
Donderdag ochtend om een uur of negen in de buurt van Apeldoorn (nog een punt om te onderzoeken waar precies) verzamelen. Dan ben je ruim op tijd voor de boot in Rostock.

Indien er meer mensen zijn die dit wel zien zitten, vermeld dat dan even, ik weet niet of er mogelijkheden zijn om de prijs te drukken voor de overtocht als we een tweede hut vol krijgen. Wacht er niet te lang mee, wij willen de hut zeker stellen ;)

Offline member

  • Africa Twin
  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #19 Gepost op: 20-02-2004, 16:56 »
... tsjaa, het wordt een beetje lastig om een hut erbij te boeken als ik alle reisschema's naast elkaar leg. Mijn idee momenteel is: heen met de avondboot Rostock-Hanko van 29 juli; terug op 8 of 9 augustus en de boot evt. vanuit Helsinki dan.
Wie biedt?

A.
Always all-roads...

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #20 Gepost op: 20-02-2004, 18:53 »
Ik geloof dat er inmiddels mailtje richting boekingskantoor gegaan zijn, heen op de 29ste, terug op de achtste (schema op vorig blz klopt niet meer kwam ik achter, de boot gaat nu ook op zondag retour)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #21 Gepost op: 22-02-2004, 18:13 »
Hoi Ferd,

Als jullie 29 - Donderdag avond de boot nemen dan neem ik aan dat jullie 's ochtends vroeg richting Rostock gaan?

Lijkt me gezellig om dan met jullie mee te rijden, het word wel een enkeltje voor me aangezien ik via Noorwegen etc terug zal rijden.

Misschien is het handiger om je hierover effe te bellen? Waar kan ik je bereiken?
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #22 Gepost op: 06-03-2004, 20:05 »
De bevestiging is binnen voor de boeking van de overtochten. 4 personen (Ikku, Ad, Gisbert en Herman),
29ste heen, 8ste terug, €1514,--

Er zijn nog mensen die medehutgenoteen zoeken voor dezelfde data. Post effe een berichie als je interesse hebt om een hut te delen, van de 15 personen die meedoen aan de tocht zijn er vast wel vier die ook die overtochten nemen?? ?? ?? ??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #23 Gepost op: 09-03-2004, 01:17 »
Jerommeke gaat binnenkort boeken voor 27 juli ('savonds) heen en 8 aug (gezellie met z'n allen) terug.
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • Africa Twin
  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #24 Gepost op: 21-03-2004, 05:04 »
Citaat
Jerommeke gaat binnenkort boeken voor 27 juli ('savonds) heen en 8 aug (gezellie met z'n allen) terug.


... Yep, het is gedaan; via Seabridges.com in mijn geval. Een stoel heen op 29.07 en een plaats in een 4 pers. buitenhut terug op 08.08.2004
Ik heb zelfs nog drie opties voor die buitenhut genomen tm. vrijdag 26.03.  Vermeld bij je reservering mijn nummer F40038477. Graag even bellen op mijn mobiel: 0627093172[/b]

Grote groeten,

Arjen
Always all-roads...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 166
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #25 Gepost op: 21-03-2004, 19:12 »
Hoi allemaal,

nog 2 nieuwe meerijders: Peter van Dijk en ik zelf Robert Swier. Beiden op Dominators uit Utrecht.

We weten nog niet wanneer/hoe we naar en van finland willen komen maar er zal tenminste een enkeltje Rostock bij zitten. We weten nog niet of we door zweden willen rijden en dan terug met de boot naar rostock of een retour vanuit rostock maar willen graag een hut delen met anderen. Wordt vervolgt.

Groetjes, Robert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #26 Gepost op: 23-03-2004, 14:58 »

Mhhhh, volgens mail van Arjen geen stoelen meer op 29.7 dus maar geboekt voor 28ste....

Meindert
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Schipper mag ik overvaren??
« Reactie #27 Gepost op: 24-03-2004, 02:02 »
Vanmiddag geboekt voor de 27e heen en 8-8 weer terug.
Lekker een hutje, vond ik vorige keer ook wel lekker, helemaal voor de terugweg fijn om weer in een (soort van) bed te kunnen pitten.
Atic#1007,  TCN#397