Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009  (gelezen 18360 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #90 Gepost op: 29-08-2009, 16:33 »
Toch maar snel €10 ,-  over gemaakt want alleen vlaggen is ook niet alles.Afgelopen weekend eerste meters weer op de motor gemaakt, en dat ging boven verwachting.

Goed te horen! Wel eerst ff de baan checken op greppels achter bulten  ;D
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #91 Gepost op: 29-08-2009, 17:59 »
In Rutten zijn (op de baan) geen kuilen waar je je motor in kunt verstoppen.
Grz,
Peter

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #92 Gepost op: 29-08-2009, 18:40 »
Op de baan niet maar heb toch vorige keer een HP2 tussen de baan zien verdwijnen.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #93 Gepost op: 29-08-2009, 20:51 »
Ik wil me bij deze ook graag inschrijven, Geld heb ik overgemaakt. Gelukkig een keertje niet zo ver weg vanuit Kampen.

Tot dan, Clemens

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #94 Gepost op: 30-08-2009, 09:37 »
@VEnnie: dan is moerkapelle goed vertegenwoordigt, 3 man sterk(das de helft vande mannelijke bevolking ongeveer).
 
We gaan met de aanhanger maar die is al vol(2 brommers) maar emt een twin overde weg is geen straf natuurlijk. Heb je noppen eronder??
 
groet je buurbuurbuurbuurman.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 212
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #95 Gepost op: 30-08-2009, 09:48 »
ik heb net een tientje overgemaakt.is dit inclusief garantie dat het droog blijft? ;D
wordt voor mij de eerste  keer op de baan met m,n AT. :o
zijn er nog mensen die in de buurt van Moerkapelle(ZH) wonen en op de motor naar rutten rijden?
of als er nog iemand een plekje op een aanhanger over heeft hoor ik het graag. ;)
 
groet vennie

Hoi Vennie
 
Als het een beetje meezit ben ik er ook weer  (vanuit Papendrecht)
we kunnen ergens afspreken
 
Zeg maar welke route je wilt gaan rijden dan kijk ik wel waar ik aan kan pikken
ik hoor het wel
 
Gr Frank
fka Fr@nk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #96 Gepost op: 30-08-2009, 13:57 »
@VEnnie: dan is moerkapelle goed vertegenwoordigt, 3 man sterk(das de helft vande mannelijke bevolking ongeveer).
 
We gaan met de aanhanger maar die is al vol(2 brommers) maar emt een twin overde weg is geen straf natuurlijk. Heb je noppen eronder??
 
groet je buurbuurbuurbuurman.
hoi buur
ik heb net met Rob zitten kletsen op een feestje van mijn buren, en ik ga ff kijken op mijn werk of ik drie motoren goed vast kan zetten op onze autotrailer.
mocht dit lukken,dan horen jullie het wel.
en ja, ik heb een set wielen van cappie overgenomen. 8)
over de weg is geen probleem,maar ik vrees dat ik toch wel erg kapot ben na een paar uur ...utten op rutten, en om dan op de motor terug te rijden is dan wel wat veel denk ik.
 
groet vennie

Post Merge: 30-08-2009, 14:17

Hoi Vennie
 
Als het een beetje meezit ben ik er ook weer  (vanuit Papendrecht)
we kunnen ergens afspreken
 
Zeg maar welke route je wilt gaan rijden dan kijk ik wel waar ik aan kan pikken
ik hoor het wel
 
Gr Frank
hoi frank
als eerst ben ik erg blij met het setje wielen. :) :) :) :)
ik heb ze er net een week onder zitten,maar ze doen het lekker onder m'n brommert.
zoals het er nu uitziet ga ik niet op de motor,maar mocht het met een trailer niet lukken dan zal ik toch op de twin er heen rijden,dan hoor je het wel. ;)
het wordt vast een gezellige boel daar in rutten,ik heb er al zin in. :D
ff nog een vraagje over het voorwiel,heb jij nog een km.telleropnemerringetjedingetje over ??? ??? .ik bedoel die stalen ring met twee haakjes die achter de keerring zit.
ik heb hem nu over gezet uit mijn andere wiel,maar het is wat lastig als iedere keer mijn keering eruit moet halen als ik m'n wielen wissel.ik wil er wel een digitale teller op zetten maar ik weet nog niet welke.
 
groet vennie
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #97 Gepost op: 30-08-2009, 14:38 »
hoi vennie: weet niet hoe zwaar de autotrailer etc met motoren is en maar ik heb alleen simpel auto rijbewijs, dus weet niet of ik dat allemaal mag trekken, ik zou zaterdag rijden.
Anders moet iemand rijden die wel dat soort dingen mag trekken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #98 Gepost op: 30-08-2009, 20:46 »
hoi vennie: weet niet hoe zwaar de autotrailer etc met motoren is en maar ik heb alleen simpel auto rijbewijs, dus weet niet of ik dat allemaal mag trekken, ik zou zaterdag rijden.
Anders moet iemand rijden die wel dat soort dingen mag trekken.
hoi brommer
ik zal het morgen ff bekijken wat het gewicht is van die trailer.
je hoort het morgen wel. ;)
groet vennie

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #99 Gepost op: 30-08-2009, 22:24 »
Het gaat niet om het gewicht van de aanhanger + lading maar gewicht aanhanger + laadvermogen dat niet meer mag zijn dan het leeggewicht van je auto en dan moet het totaal nog onder de 3500kg moet blijven. (om met B zonder E te mogen rijden dan)
 
Weinig kans met een autotrailer als je het helemaal officieel wilt doen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 212
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #100 Gepost op: 31-08-2009, 07:45 »
hoi buur
ik heb net met Rob zitten kletsen op een feestje van mijn buren, en ik ga ff kijken op mijn werk of ik drie motoren goed vast kan zetten op onze autotrailer.
mocht dit lukken,dan horen jullie het wel.
en ja, ik heb een set wielen van cappie overgenomen. 8)
over de weg is geen probleem,maar ik vrees dat ik toch wel erg kapot ben na een paar uur ...utten op rutten, en om dan op de motor terug te rijden is dan wel wat veel denk ik.
 
groet vennie
Post Merge: 30-08-2009, 14:17[/color][/size]
hoi frank
als eerst ben ik erg blij met het setje wielen. :) :) :) :)
ik heb ze er net een week onder zitten,maar ze doen het lekker onder m'n brommert.
zoals het er nu uitziet ga ik niet op de motor,maar mocht het met een trailer niet lukken dan zal ik toch op de twin er heen rijden,dan hoor je het wel. ;)
het wordt vast een gezellige boel daar in rutten,ik heb er al zin in. :D
ff nog een vraagje over het voorwiel,heb jij nog een km.telleropnemerringetjedingetje over ??? ??? .ik bedoel die stalen ring met twee haakjes die achter de keerring zit.
ik heb hem nu over gezet uit mijn andere wiel,maar het is wat lastig als iedere keer mijn keering eruit moet halen als ik m'n wielen wissel.ik wil er wel een digitale teller op zetten maar ik weet nog niet welke.
 
groet vennie
 

Hoi Vennie
 
Ik heb geen opnemer meer, (was bij mij al kapot) maar als het goed is zit er er wel een magneet voor een imo. Hoef je die al niet meer te plaatsen.
 
Gr frank
fka Fr@nk

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #101 Gepost op: 01-09-2009, 11:25 »
Weet iemand hoe de baan is na de voorspelde nattigheid van donderdag en vrijdag? Droogt ie snel op?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #102 Gepost op: 01-09-2009, 11:29 »
als het droog is en er eenmaal een aantal mensen over gereden zijn dan rult het lekker droog op vrij snel.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #103 Gepost op: 01-09-2009, 11:32 »
als het droog is en er eenmaal een aantal mensen over gereden zijn dan rult het lekker droog op vrij snel.


en voor die tijd is het zo glad als snot? dan laat ik anderen wel eerst rijden :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM circuitdag bij MC Nop in Rutten op 5 september 2009
« Reactie #104 Gepost op: 01-09-2009, 11:56 »
yep.

doen we in bleiswijk ook, eerste de snelle mannen 20 minuten nopde baan , dan is het droog gereden dan komen de langezame (ik)  ideaal.