Wijs op Reis > Reis-voertuigen met 2+ aandrijving

Motorvervoer achterop een 4x4

<< < (2/5) > >>

Bernhard:

--- Citaat van: JW op 14-07-2009, 21:23 ---in de usa zijn ze gewoon te koop, allerlei modellen

--- Einde van citaat ---

Ja dat snap ik, alles is te koop.
 
Ik wil het alleen zelf maken of in ieder geval een groot gedeelte dus ik ben benieuwd hoe andere mensen dit hebben gemaakt of hebben laten maken.
 
Er zijn overigens in Nederland ook gewoon bedrijven die dit voor je op maat maken, maar dit is niet de bedoeling.

martinE:
Kijk even op Marktplaats. 
Daar staat een Toyota Landcruiser te koop H2j75 die ze klaar hebben gemaakt voor de heroes legend.
Goede foto van het rek achterop waar de XT 500 op staat. Ze zijn te contacten. Wonen in Amsterdam.
http://verkopen.marktplaats.nl/redirect_external_url.php?ad_id=195160814

hpfaber:
Beste Cornepol,
Heb jij een maatschets van die dragers onder de Mercedes 508?

Ik wil iets soortgelijks maken onder mijn 508.

Groet, Herbert


 
Hier nog wat voorbeelden van hoe het op mijn mercedes 508 vast zat: daar hangen de profielbalken onder de chassisbalken en zijn met bouten in het chassis vastgemaakt.
 

 

 
Die stangen zijn trouwens nog te koop  :-X s
[/quote]

Arjen:
Er staat een kruisje bij Corne zijn naam.

Daandus:
Hier een paar plaatjes van mijn setup.
Het staat op een 2000-er Toyota 4Runner, volgens mij is dat in Europa het Prado-onderstel.


Ladderchassis, dus lekker stevig. Achter een CLASS-3 trekhaak, en voorop inmiddels ook. (Dit is een trekhaak voor een Toyota Tacoma die pas gemaakt is voor de 4Runner) .


Beide kanten kan een 'motorcycle carrier' ingestoken worden, en dan een motor erop tot 250kg.


Hier voor en achterop een motor. (voorop KTM530EXC, achterop Vstrom 650) Rijdt prima, ook offroad.





Hier enkel de KTM530 voorop.



Prachtig uitzicht!



Als er geen motor op de neus staat, dan is het nogal listig met inparkeren. Ik heb daarom 2 vlaggetjes op het rek gemaakt zodat ik 'm niet vergeet. Ben nu bezig een licht-bar te maken, omdat de koplampen behoorlijk geblokkeerd worden door de motor en ik de boel legaal wil houden.
Er is niet echt wetgeving over wat wel/niet mag in Canada - ik blijf liever uit de problemen!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie