Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...  (gelezen 25988 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #120 Gepost op: 21-04-2018, 21:09 »
Gek ... ik heb ineens zo'n zin in ... rollade! ;D

beterschap!
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #121 Gepost op: 21-04-2018, 21:46 »
wat een geweldige rit! ik heb enorm genoten! Hartelijk bedankt allemaal!

Offline member

  • Wilskracht boven pijn.
  • *****
  • Berichten: 872
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #122 Gepost op: 21-04-2018, 23:25 »
Wat een prachtige twee dagen, geweldig.
Op naar volgend jaar, mag voor mij wel drie dagen zijn.


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #123 Gepost op: 22-04-2018, 01:05 »
Hier weer thuis in Amsterdam na een terugrit zonder benzine langs de snelweg, achterlicht kapot 150km lang. Pfff...

Marco, beterschap!

Orga, Allen, dank voor 2 prachtige dagen Hollandse paadjes, gezelligheid en lachen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Hiervanuit het schone Sint-Jozef-Olen ben ik beduusd van uw verhaal. Zet ge niet den busch repair man die uw vuile motor kan fixen en dan nog zonder naft ook. haha, wat een schik

Offline member

  • *****
  • Berichten: 748
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #124 Gepost op: 22-04-2018, 09:38 »
Ja bij deze ook van mijn kant bedankt Gerrit en de hulptroepen voor de mooie tracks!
Ook namens de jonge garde, David en Michael. Zij hebben zich prima vermaakt!
Als we wat te kiezen hebben voor een volgende keer: meer modder graag.


Ik had nog wel een avond willen blijven, maar mijn chauffeur had andere verplichtingen.
Vincent bedankt voor het gezelschap en de afwisseling: als er niets te sleutelen valt, is het ook maar saai. ;D
En nu weten we dat je bij de Action reservedelen kunt kopen voor de Husky.
Op naar de volgende rit!
Matje
--------------------------------------------------------------
I hate cruise control

Offline member

  • *****
  • Berichten: 768
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #125 Gepost op: 22-04-2018, 11:30 »
Dank je wel Gerrit en alle anderen die dit weer mogelijk hebben gemaakt. Het was weer fantastisch. Zonnetje,stof, mul zand en een kwispelend achterkantje. Heerlijk. Ik heb genoten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 189
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #126 Gepost op: 22-04-2018, 11:54 »
Super mooi gereden, vooral dag 2 was fantastisch! Meteen volop in de fun, braap braaapp door alle bochten samen met Ger964!! De eerste nacht half in het tentje geslapen, de tweede nacht als een blok beton. Heerlijk.  :)

Alles goed voorbereid en op de camping was alles naar wens. 'S avonds goed gegeten, prima ontbijt en nette toiletgebouwen dus voor herhaling vatbaar. Dank voor de super mooie route en de gezelligheid alom!!!  :D

Het mooiste vindt ik nog wel dat iedereen een eigen verhaal heeft. Waarom hij die motor heeft, waarom zus en zo. Jup, het met elkaar zijn en rijden maakt het vooral erg leuk. Onderweg ook, daar zie je een paar staan, verderop zit een groepje te eten. Zie je HaRRuK, de 6-days boys en vele anderen voorbij vliegen. Leuk leuk, erg leuk!  ;D 

Dat propje is gevallen, flink knudde. Beterschap in ieder geval! Ook ik was daar het grasland opgereden maar, na enkele meters kwam ik erachter al ik niet goed zat, draaien en vervolgens kwam ik erachter als de ondergrond wel erg glad was, zo hard was het daar!  :o  Erg jammer, hoop op een spoedig herstel en dat je de volgende rit weer mee kan rijden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #127 Gepost op: 22-04-2018, 12:10 »
Drentse orga,

Hartelijk dank voor de mooie routes; twee onvergetelijke Midsummerdagen! Onderweg zag ik nog diverse single track mogelijkheden terwijl wij op asfalt reden. Binnenkort maar eens de Betas samen aantrappen en nóg meer van dat moois verkennen Gerrit?
Propje, veel succes met je herstel en revalideren! Shit dat het mooie weekend zo voor jou afliep! Weekend? Ja, ik ben 2 dagen in de war geweest, denkend op vrijdag dat het al zondag was

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 48
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #128 Gepost op: 22-04-2018, 13:00 »
Organisatie bedankt!! Zo ontzettend genoten. Propje Beterschap met je arm, wat een pech. En iedereen bedankt voor de gezelligheid. Tot slot nog speciale dank aan het groepje dat me uit de modder heeft getrokken. Ja ja er waren precies 2 modderpoelen in de route en ik dacht dat ik er wel door kon, niet dus :)

Ik ben zelfs nog een dagje extra gebleven en heb delen van de beide routes nog een keer gereden. Was opnieuw genieten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 418
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #129 Gepost op: 22-04-2018, 14:02 »
Organisatie bedankt voor de hele mooie routes. Nooit geweten dat je zo goed en mooi kunt rijden in Drenthe. En aan iedereen die ik heb gesproken bedankt voor de gezelligheid. Op naar de volgende rit.
KTM 990 Adventure R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #130 Gepost op: 22-04-2018, 15:58 »
Organisatie bedankt!! Zo ontzettend genoten. Propje Beterschap met je arm, wat een pech. En iedereen bedankt voor de gezelligheid. Tot slot nog speciale dank aan het groepje dat me uit de modder heeft getrokken. Ja ja er waren precies 2 modderpoelen in de route en ik dacht dat ik er wel door kon, niet dus :)

Ik ben zelfs nog een dagje extra gebleven en heb delen van de beide routes nog een keer gereden. Was opnieuw genieten.

Jij stond vastgezogen met je suzuki SV?
Stond aan je voorwiel te trekken.
Samen met Jonne en Arie en nog meer.
Gr propje

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #131 Gepost op: 22-04-2018, 16:00 »

Hiervanuit het schone Sint-Jozef-Olen ben ik beduusd van uw verhaal. Zet ge niet den busch repair man die uw vuile motor kan fixen en dan nog zonder naft ook. haha, wat een schik
Nog steeds geen idee wie dit is maar dit mannetje (of vrouwtje, een spannerke is een Belgische naam voor een strak ku*#- volgens Google) heeft volgens mij een beetje wrok tegen mij

Mijn grootste fan voel me eigenlijk een beetje vereerd met zoveel persoonlijke aandacht.
@spannerke


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 382
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #132 Gepost op: 22-04-2018, 20:44 »
Jij stond vastgezogen met je suzuki SV?
Stond aan je voorwiel te trekken.
Samen met Jonne en Arie en nog meer.
Gr propje
Ik heb ook een handje toegestoken, maar later heb ik je voorspatbord nog even extra plat gereden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #133 Gepost op: 22-04-2018, 21:38 »
Nou Marco dat is wel een litteken met een goed verhaal  ::)  Beter schap!


Heren van de organisatie Bedankt hen echt genoten  :D
KTM adv. '04

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1453
Re: Springride 2018 Prietpraat, gekakel enzo...
« Reactie #134 Gepost op: 23-04-2018, 07:48 »
Echt een 100% allroadroute die de naam van dit forum tot uitdruking brengt.
Geweldig knap gedaan !
Heel erg bedankt organisatoren