ik moet even mn gal spuwen.. Ik was even naar Holten bij HJ de standaard opgepikt, biertje achtergelaten..
maar op de terugweg naar Apeldoorn dit:
juni vorig jaar een lasmachine gekocht bij Duitse leverancier..
contitech bi200,
leuke specs, tig machine en bmbe...
dus ik gekocht,
in december deed mijn displaytje het ineens niet meer,
dus ik naar mijn leverancier mailen "mn displaytje doet t niet meer"
hij zegt, neem maar contact op met
THA-apeldoorn, dat is de leverancier, hij regelt ook de garantie,
Dus ik een mail sturen,
hij reageert kom maar brengen op stuur maar op,
maar ik denk, ik heb een bedrijfsauto, dus ik ga er wel heen al s ik een keer vrij ben..
vandaag was dus eindelijk die dag, dat ik tijd had om er "even" langs te gaan..
Tjonge jonge, wat een warm onthaal...
Hij had er al erg veel tijd aan besteed en het duurde maar etc..
Mijn lasmachine (zei hij) zag er slecht uit, onder het stof en hij vroeg zich af of dit wel onder garantie zou zijn,
Ik vertelde dat jij tegen mij gezegd had, twee jaar garantie,
hij meteen; nee daar is niets van waar, zoals deze machine eruit ziet en een verouderd model (
?)
dat is nog maar de vraag..
En dit alles gaat met nogal stemverheffing dus ik vraag hem om op een normaal niveau te communiceren, "nee dat doe ik niet en zeker niet bij u"
en als u zo doorgaat, gooi ik u de zaak uit met machine en al........ toch ging er iemand naar kijken en er zat een los contactje bij het display, zo gefikst en in elkaar,
begint die "monteur" te piepen er is wel iets mee gebeurd, ik weet niet waarom ik dit niet goed in elkaar krijg...
(bleek dat hij de verkeerde schroefjes eerst had vastgezet)
dus apparaat weer in elkaar, ik vraag, wilt u even kijken of hij het nu wel doet??
nou ja, vooruit dan maar.. en warempel,
displaytje was nog steeds defect.. Nou ja dan moet ik overleggen met de fabrikant en dat kan wel even duren,, eind maart en dan moet het nog vier tot zes weken onderweg...
en ja, als je het meesleept naar spanje en weet ik waar dan kan er door transport wel eens iets kapot gaan.. (HUH??)
Je begrijpt, dit is geen bedrijf waar ik zaken mee wens te doen als er op zo'n manier met klanten wordt omgegaan!
Ik heb dat apparaat in mijn garage staan, gebruik deze nauwelijks, dus waar hij het over heeft geen idee,
enige keer dat hij UIT de garage is geweest was voor dat slangenpakket waar geen lucht door ging en ik de machine naar de leverancier gebracht heb,
Dus waar hij het over heeft geen idee, maar lijkt mij geen prettige zakenpartner,
Ik had ook ooit informatie over een pedaal gevraagd, deze heeft hij
ongevraagd besteld,
ik vond het (veel) te duur, dus heb ik deze niet gekocht.
wellicht is dat waar de schoen wringt mede het feit dat ik de machine goedkoper in Duitsland heb aangeschaft.
Dus..
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen,
maar wees gewaarschuwd, ik hoop dat ik de enige ben met deze "problemen"...