Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Project 660RR  (gelezen 53490 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Project 660RR
« Reactie #30 Gepost op: 26-01-2013, 21:49 »
Zo, vandaag weer wat aan t knutselen geweest.  :)
 
Stuur en omstreken schoon gemaakt, en daarna alles wat netter en slimmer vastgemaakt. (wie zet er nou de ICO ab bij de gashandle..?)
Stuurdemper d'r op gezet, en vanavond ook nog een GPS-steun gefreubeld..
 

 
Het is toch een leuke hobby zo!  8)

Post Merge: 26-01-2013, 21:36

Da's goed nieuws Erik! Hopelijk komen we 'm bij ARM-evenementjes weer tegen?
(overwoog je te contacten voor een retour aankoop, maar toen kwam ik een andere tegen... ;)  )
Ik hoorde het. Het is beter zo.
Heb je al werkplaats boeken?

"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Project 660RR
« Reactie #31 Gepost op: 26-01-2013, 21:53 »
.
Heb je al werkplaats boeken?
Yep electronisch de boeken van iemand gekregen . Heb alleen geen "gebruiksaanwijzing", maar denk ook niet dat die bestaat eerlijkgezegd.
 
 

Post Merge: 27-01-2013, 16:09
 

Niet helemaal tevreden over m'n GPS-steun.. Dus vandaag maar een aangepaste versie gemaakt. (nu wat lager op het stuur en wat dichter bij)
 

 
Echt leuk om d'r wat mee om te prutsen!  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Project 660RR
« Reactie #32 Gepost op: 01-02-2013, 09:51 »
Hoi Marten,


ik zit ook te kijken naar een dergelijke GPS steun. Komt de antenne niet tegen het RB aan zo? Ik heb het nu opgelost met een RAM mount, maar dat is niet ideaal. Ik zit er aan te denken om de GPS links in de kuip te zetten, alleen die plaat daar is wat dun (heb ook een 276), moet ik wat verstevigen dan. Kan je staand niet goed zien, maar ik lees de GPS zelden staan af.


groeten,


Jos

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Project 660RR
« Reactie #33 Gepost op: 01-02-2013, 15:33 »
Plat op het stuur bevalt me prima Jos. Vorige versie's echt plat op de stroppen, maar nu wel wat ruimte.
Heb wel genoeg ruimte voor de antenne, maar ik ga toch een externe antenne plaatsen boven de iCO.
 
Overigens vandaag vers rubber gemonteerd! En afgelopen dagen ook wat geshopt voor kleding, helm, protectie en laarzen  8)  Langzame stapjes, maar we komen d'r wel!
 
Inderdaad sprekend een Desert maar dan in 130 en wat zachter rubber. Mooie band voor het ding! (bedankt voor de tip @Tjaffel!)
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Project 660RR
« Reactie #34 Gepost op: 01-02-2013, 15:44 »
T63 dus ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Project 660RR
« Reactie #35 Gepost op: 01-02-2013, 16:10 »
ik zit ook te kijken naar een dergelijke GPS steun. Komt de antenne niet tegen het RB aan zo? Ik heb het nu opgelost met een RAM mount, maar dat is niet ideaal. Ik zit er aan te denken om de GPS links in de kuip te zetten, alleen die plaat daar is wat dun (heb ook een 276), moet ik wat verstevigen dan. Kan je staand niet goed zien, maar ik lees de GPS zelden staan af.
groeten, Jos

Volgens mij de beste en meest stevige methode:

 
Maar ja, da's mijn mening hé?
Bij de 660RR zitten de gaskabels wat meer in de weg, vandaar da ik 'm daar wat naar voren heb geplaatst.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Project 660RR
« Reactie #36 Gepost op: 01-02-2013, 17:21 »
Ik ga toch eens in de kuip proberen, op het stuur vin dik te laag, dan moet je teveel je hood buigen, in de kuip zit meer in de lijn waar je sowieso in kijkt (maar wel weer verder weg).
Het weer is gelukkig slecht genoeg om lekker wat te proberen allemaal :-)


groeten,


Jos

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Project 660RR
« Reactie #37 Gepost op: 01-02-2013, 17:35 »
@Marten, waar heb jij die handkappen vandaan gehaald?



Volgens mij de beste en meest stevige methode:

 
Maar ja, da's mijn mening hé?
Bij de 660RR zitten de gaskabels wat meer in de weg, vandaar da ik 'm daar wat naar voren heb geplaatst.
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Project 660RR
« Reactie #38 Gepost op: 01-02-2013, 21:11 »
@Marten, waar heb jij die handkappen vandaan gehaald?
Bij de Acerbis shop in Apeldoorn (Rene Diks meen ik)  Erik. (als je die witte bedoeld tenminste want die op de 660 zitten zijn origineel van KTM (adventure-type's)
Heb toevallig net een mailtje gestuurd, want wil ook zo'n setje witte op de 660RR >> type: Rally-pro + spoilers + bevestigingsset
Let op: belachelijk duur spul! en 't spoilertje moet je d'r los nog bij kopen voor e 15,-..  :-\  (Totaal e 100,- + )

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Project 660RR
« Reactie #39 Gepost op: 01-02-2013, 21:49 »
Loopt de remleiding nog mooi vrij? Kan eens een probleempje worden also deze under de GPS gebogen zit.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Project 660RR
« Reactie #40 Gepost op: 01-02-2013, 21:57 »
Bij de Acerbis shop in Apeldoorn (Rene Diks meen ik)  Erik. (als je die witte bedoeld tenminste want die op de 660 zitten zijn origineel van KTM (adventure-type's)
Heb toevallig net een mailtje gestuurd, want wil ook zo'n setje witte op de 660RR
Let op: belachelijk duur spul! en 't spoilertje moet je d'r los nog bij kopen voor e 15,-..  :-\  (Totaal e 100,- + )

Inderdaad, ik bedoel de witte.
Wat is het type en worden ze voor die prijs gemonteerd?  ;D
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 421
Re: Project 660RR
« Reactie #41 Gepost op: 02-02-2013, 00:19 »


Da's goed nieuws Erik! Hopelijk komen we 'm bij ARM-evenementjes weer tegen?


Denk 't niet. Alles onder de 950CC vindt ie maar een damesbrommer... :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Project 660RR
« Reactie #42 Gepost op: 02-02-2013, 09:01 »
Loopt de remleiding nog mooi vrij? Kan eens een probleempje worden also deze under de GPS gebogen zit.
@Dutchie, goed meegedacht! Thanx. De remleiding zit straks vast op onderste kroonplaat (ivm laag spatbord), dus beweegt te plaatse niet (meer) Op onderstaande foto van m'n vorige 450 zie je wat ik bedoel.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Project 660RR
« Reactie #43 Gepost op: 02-02-2013, 10:01 »
Hoi Marten,
heb je ook foto's van hoe die kabels (rem, IMO, KTM-teller) rond de voorpoot loopt? Achterlangs denk ik? Ik wil er ook namelijk het lage spatbord opzetten.


groeten,


Jos

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Project 660RR
« Reactie #44 Gepost op: 02-02-2013, 10:05 »
Ja achterlangs :)