klopt in zo een duidelijk geval. Maar dit was een 1100 gs met koppelings/bakproblemen. Tja wat gaat het kosten, in ieder geval redelijk wat uren. n afhankelijk van het manco een bakrevisie. Dat trekt de dagwaarde niet, alleen een koppeling vervangen weer wel. Blijft dan een gok.
Ken hem nog wel sterker. 1150 gs met kapot cardanlager op station van narbonne. Opties waren: motor laten repareren en trein missen en dan terug rijden (alles eigen kosten) lukte dit niet in 2 werkdagen (was zaterdag dus rekenend vanaf maandag) dan was repatrieren een optie.
Andere optie, op de trein naar dusseldorf en daar zelfde riedeltje, oh kon hem ook daar pas defect melden dus pas bij aankomst gaat dan de 2 dagen in.
Dat 2 dagen hotel duurder is dan me thuis af zetten deen niet ter zake.
Ben er echt niet kapot van die repatriering, maar als je echt vastzit is het beter dan niets. Als je denkt dat je geramd zit valt het vies tegen, met kennis van zaken weet je wat je er aan kunt hebben en wat niet.