Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Allroad in Zweden?  (gelezen 1832 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Allroad in Zweden?
« Gepost op: 29-06-2009, 08:56 »
Het plan is deze zomer met de 4x4 + brommert naar Zweden te gaan. Ik zoek eigenlijk een paar allroad/offroad routes die ik met de auto kan doen. Iemand suggesties?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Allroad in Zweden?
« Reactie #1 Gepost op: 29-06-2009, 09:29 »
Ik zou een beetje in de steden blijven, dan zie je meer van die zweedse schonen  8)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Allroad in Zweden?
« Reactie #2 Gepost op: 29-06-2009, 13:22 »
Ik zou een beetje in de steden blijven, dan zie je meer van die zweedse schonen  8)

Dan ga ik wel een keer zonder gezin  ;)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Allroad in Zweden?
« Reactie #3 Gepost op: 04-07-2009, 13:50 »
Ik ben net terug van Zweden. Met CN durf ik te zeggen dat je alle paden kunt rijden die daarop staan weergegeven. zeker met een 4x4 Iveco. Als je Topo Zweden gebruikt krijg je een grote uitdaging zelfs met de motor. Heb helaas niet veel tracks.
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Allroad in Zweden?
« Reactie #4 Gepost op: 13-07-2009, 16:01 »
Ik heb nog een site gevonden met het één en ander aan tracks. het is even zoeken en selecteren maar er staan "enduro - motor" tracks tussen van ca 250 km per stuk.

Kijk en zoek hier even.