Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: hulp gevraagd, wr450 loopt onregelmatig  (gelezen 7685 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: hulp gevraagd, wr450 loopt onregelmatig
« Reactie #45 Gepost op: 30-03-2013, 00:09 »
Ding is 1.90 lang, is al een jaar of 48 op de markt en doet t nog steeds erg goed, kan ook nog veel meer dan alleen carbs stellen..

Post Merge: 30-03-2013, 00:10
Ding is 1.90 lang, iets van 48 jaar op de markt en kan nog veel meer dan carbs stellen.........

Post Merge: 30-03-2013, 00:10
Ding is 1.90 lang, iets van 48 jaar op de markt en kan nog veel meer dan carbs stellen.........

Post Merge: 30-03-2013, 00:11
Rot server/forum/dinges
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 118
Re: hulp gevraagd, wr450 loopt onregelmatig
« Reactie #46 Gepost op: 30-03-2013, 00:52 »
Ding is 1.90 lang, is al een jaar of 48 op de markt en doet t nog steeds erg goed, kan ook nog veel meer dan alleen carbs stellen..

Post Merge: 30-03-2013, 00:10

Ding is 1.90 lang, iets van 48 jaar op de markt en kan nog veel meer dan carbs stellen.........

Post Merge: 30-03-2013, 00:10

Ding is 1.90 lang, iets van 48 jaar op de markt en kan nog veel meer dan carbs stellen.........

Post Merge: 30-03-2013, 00:11

Rot server/forum/dinges


Maar zo komt je boodschap wel heel duidelijk over  ;D


Het is me nu duidelijk, ik dacht dat het grote apparaat misschien een kleiner hulp apparaatje gebruikt zou hebben, maar met zoveel ervaring kan dat wellicht prima met de neus.

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: hulp gevraagd, wr450 loopt onregelmatig
« Reactie #47 Gepost op: 30-03-2013, 19:42 »
Wij hadden met verkoop van 4t scooters een rol, uitlaatafzuiging en een co meter staan. Kon je hem dus mooi afstellen, werkt vrij makkelijk en snel.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Re: hulp gevraagd, wr450 loopt onregelmatig
« Reactie #48 Gepost op: 08-04-2013, 14:59 »
Ik ben wel benieuwd hoe jullie de CO hebben precies hebben afgesteld. Terug naar fabrieksinstelling, op gevoel, met een meter,  ...?

nee dat is heel simpel,
blok moet warm gedraaid hebben.  daarna stationair iets hogert zetten en de luchtmenselschroef indraaien , dan wil die bijna afslaan, vervolgens weer uitdraaien tot dat het toerntal niet meer stijgt. (om zeker te weten doe je dit twee keer. dan zou het aantal slagen bijna het zelfde moeten zijn. vervolgens de schroef weer een 1/8 indraaien en voila.
Waarom 1/8 indraaien? omdat die anders iets te arm staat. Ietste rijk is beter dan te arm.
Let wel zomer 20 graden of enduro -10 moet je ook weer deze schroef bijstellen.  hoe kouder de lucht hoe verder die in zou moeten , hoe warmer hoe verder uit. denk hierbij aan een kwart tot halve slag maximaal.
het afstellen doe je altijd als bovenstaande manier. dus niet half slagje er bij of eraf.
succes
bryan
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1570
Re: hulp gevraagd, wr450 loopt onregelmatig
« Reactie #49 Gepost op: 08-04-2013, 16:17 »

nee dat is heel simpel,
blok moet warm gedraaid hebben.  daarna stationair iets hogert zetten en de luchtmenselschroef indraaien , dan wil die bijna afslaan, vervolgens weer uitdraaien tot dat het toerntal niet meer stijgt. (om zeker te weten doe je dit twee keer. dan zou het aantal slagen bijna het zelfde moeten zijn. vervolgens de schroef weer een 1/8 indraaien en voila.
Waarom 1/8 indraaien? omdat die anders iets te arm staat. Ietste rijk is beter dan te arm.
Let wel zomer 20 graden of enduro -10 moet je ook weer deze schroef bijstellen.  hoe kouder de lucht hoe verder die in zou moeten , hoe warmer hoe verder uit. denk hierbij aan een kwart tot halve slag maximaal.
het afstellen doe je altijd als bovenstaande manier. dus niet half slagje er bij of eraf.
succes
bryan

Indraaien is toch armer? neem aan dat het een brandstofschroef is (Motorzijde) en geen luchtschroef (filterzijde).