Dat ie tam is zal best.. kan ook een voordeel zijn.
Dat de achterschokbreker offroad tekort schiet.. zal wel.. heb je geprobeerd die te verstellen? (kan dat?)
Voor het bedrag dat dit, qua uiterlijk übergeile, ding kost kun je er nog wel wat aan de vering verspijkeren als je dat nodig vindt.
De CRF250L wordt ook door hele volksstammen als reismotor gebruikt, zijn die dan allemaal gek?..
Ik blijf t een heel gaaf ding vinden en leuk dat Honda dit überhaupt op de markt brengt.
En als je persé een motor wilt met 'rally' in de naam en die dat ook echt is dan weet je vast ook wel dat je daarvoor bijna 6 CRF250rally's kunt kopen...
Oh er is ook een R1200GS-Rally en een Yamaha MT09-streetrally
Die zijn nóg minder geschikt om een rally te rijden...
Hieronder wat plaatjes van een die de Gibraltar race heeft gereden, die is 9.000 km lang over 14 dagen.
Volgens mij is dit gewoon een ideaal ding voor een MS1000 Brabo600 of Springride500!