Ik heb zelf met de Moskomoto Reckless 40 en Reckless 80 op mijn 690enduro gereden, daar ook een aantal lange reizen mee gemaakt.
De Reckless 40 heeft dezelfde uitdaging als de Gaintloop dat is dat deze eraf gehaald moet worden bij het tanken, nu heeft mijn 690 een safari tank aan de voorkant en voor het gemak heb ik deze altijd bijgevuld in plaats van de oem achter tank omdat dit makkelijker was dan iedere keer de tas eraf te halen.
De Reckless 80 daarin tegen heeft een vul opening boven in het harnas, 3clips los en tanken. Hierdoor ben ik groot fan geworden van de Reckless80 aangezien deze ook kleiner te maken is (de 40 ook groter maar dat houd een keer op), daardoor ben ik er tot nu toe altijd met de Reckless 80 uitgekomen. Ik gebruik hem zelfs ook veel op mijn r1200gs want de tas is makkelijk om te zetten van motor naar motor.
Mocht iemand de tassen een keer willen passen laat het mij weten vieze motoren zijn hier altijd welkom.