Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote Bedel-topic  (gelezen 116164 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #210 Gepost op: 24-02-2020, 14:49 »
Thanks allen voor de bijdrages dit jaar..... Maakt het voor mij makkelijker te erantwoorden om zonder het forum met reclames vol te gooien door te gaan.  ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #211 Gepost op: 24-02-2020, 18:22 »
Als je wil bedelen, gaat dan naar Brussel, daar val je met je gat in de boter! Maar als je water in de kelder hebt staan kan mijn kompaan die misschien van je overnemen met zijn korte pootjes, als hij water dicht is natuurlijk!
 ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #212 Gepost op: 25-02-2020, 14:42 »
Als je wil bedelen, gaat dan naar Brussel, daar val je met je gat in de boter! Maar als je water in de kelder hebt staan kan mijn kompaan die misschien van je overnemen met zijn korte pootjes, als hij water dicht is natuurlijk!
 ::) ::) ::) ::) ::) ::)
??? drie keer gelezen maar begrijp er niet veel van ...

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #213 Gepost op: 27-03-2020, 16:37 »
Mede dankzij de donaties van afgelopen maanden zijn we hier van de spammers af. Er is een service geïnstalleerd die alle aanmeldingen controleerd op betrouwbaarheid en afkomst. En als je dan aangemeld bent gaat je eerste post alsnog een keer door de molen om te kijken of je wel legitiem bent.

Gevolg is dat sinds de installatie er absoluut geen spammer meer op het forum is gekomen. Kosten hiervoor waren iets van €7,50 per jaar en ik heb meteen maar tot 2025 afgenomen. Tot die tijd moeten we dus minimaal doorgaan  :D

Onderstaand screenshot is van de statistieken interface van afgelopen week


Het zijn dus niet alleen de Russen die spammen  :P

Voordeel van deze service is dat er vele soorten website gebruik van maken, en dus een grote database met spammers onstaat. Stuk beter dan zelf een database aanleggen want dan ben je bijna altijd te laat...

Inmiddels zijn er iets van 56 accounts geblocked, in de zin van helemaal niet aangemaakt omdat ze reeds als spammer bekend waren. Scheelt mij een hoop tijd en ergenis, en jullie een hoop ergenis, hoewel sommige berichten wel vermakelijk waren  :)

Hieronder nog een screenshot van het log:



Duidelijk wie de spammers zijn en wie we als nieuwe members hebben mogen begroeten.

Valt me trouwens op dat de foto-uploadmogelijkheid via de upload site wel erg mooi en simpel werkt, je kan er eigenlijk iets aan niet snappen  :-*

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #214 Gepost op: 25-05-2020, 09:44 »
Afgelopen weekend weer een aantal donaties binnen gekomen. Super! Steunt mij heel erg in het in de lucht houden van het forum. Vooral eentje die er buitenproportioneel bovenuit spring, helemaal geweldig!

1 Juli zullen wij in Zweden zitten, een huurhuis voor minimaal een jaar in Herrö. Huis in NL is zo goed als verkocht maar dat is in de randstad tegenwoordig ook nog steeds in een oogwenk gebeurt.

Werk gaat deels mee, en daar gaan we in een regio die ons zeer zeker gaat bevallen werk en woonruimte zoeken. Huren is even een zijstap, beter solliciteren op 150km afstand dan 1500.

Afgelopen week weer 13 nieuwe foruminschrijving, dus kennelijk is er ergens weer een interesse onstaan voor het allroaden. Maar ook 9 spammers geblocked, die blijven het dus ook maar proberen.

Dus met steun van de community wordt het voor mij eenvoudiger te verantwoorden om het forum in de lucht te houden, thanks daarvoor!

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #215 Gepost op: 25-05-2020, 11:37 »
Veel succes in Zweden. Blijft je Nederlandse rekeningnummer wel in de lucht?

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #216 Gepost op: 25-05-2020, 13:58 »
Haha, goeie  ;) Ja voorlopig nog wel, net als het kenteken op mmijn motor Nederlands zal blijven (ze hebben daar namelijk APK voor motoren  ::) )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #217 Gepost op: 03-12-2020, 22:22 »
Nav member zijn collectieve filter aankoop weer een donatie gedaan aan forum, blijft leuk. Kleine moeite.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #218 Gepost op: 03-12-2020, 22:45 »
Ik ga de donatie nog doen hoor.
Die 1 per filter hebben jullie al aan mij betaald.
Sorry als ik dat niet duidelijk heb gemaakt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #219 Gepost op: 04-12-2020, 22:26 »
nee, wist ik Marco, maar zag de filters op de keukentafel liggen... bedacht me dat er een donatie aan vast hing en zag de stapel meuk voor de kleintjes liggen ivm 5-12, een extra donatie voor het forum kan er dan ook wel vanaf, misschien dat het andere ook weer inspireert om een donatie te doen ;-)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 211
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #220 Gepost op: 12-01-2021, 16:55 »
Bijdrage 2021 is gedaan, dank voor het goede werk!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #221 Gepost op: 18-01-2021, 22:51 »
Thanks allen voor de ondersteuning!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1344
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #222 Gepost op: 27-01-2021, 14:01 »
Paypal doet t nog, kleine bijdrage gedaan.
gr Hilbert

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #223 Gepost op: 28-01-2021, 09:18 »
Bedankt Hilbert! zag ook iets van Steve voorbij komen. tack så mycket!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 822
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #224 Gepost op: 30-01-2021, 11:01 »
Donatie weer gedaan en zo ze wel vaker zeggen: "Fortsätt så".
450EXC, KLX250S EFI