Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Iemand nog op zoek naar een trial?  (gelezen 15066 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #15 Gepost op: 03-05-2010, 09:38 »
lalalala, t is een trend, ik heb hier om de hoek een baantje ontdekt dus...


een baantje?!? ..... een heel actieve trialclub met mooie baan zal je bedoelen:
http://www.tcapeldoorn.nl

Ik ben gisteren even wezen kijken, wat vreselijk leuk, zeker een man/vrouw of 30 tegelijk bezig met de mooiste nieuwe fietsen tot prachtige klassiekers. Er reed er zelfs eentje rond op een Kreidler en ook op heel oude BSA's.

foto's

http://trialclub-apeldoorn.magix.net/
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1078
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #16 Gepost op: 03-05-2010, 13:10 »
Ik heb wel interesse maar heb geen zin om 2.000EUR uit te geven aan een trial bike om vervolgens maar 2 x te rijden.. . .

Zou zo'n trial club het toestaan als ik met een enduro fietsje ging oefenen? Husaberg FE570, niet met de Super Enduro. ;D
Als ik na 3 maanden nog steeds lol heb dan wil ik wel eens gaan kijken voor een trialbike.


Heb dan toch wel een grotere garage nodig.  :-X
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #17 Gepost op: 03-05-2010, 14:34 »
Bij MC the Wheelie in europoort mag je ook op een offroad/Enduro rondhobbelen. Paul heeft dat wel eens gedaan op zijn ktm. Sommige obstakels worden dan wel een uitdaging maar het kan.
Weet niet of andere clubs dit ook doen. Maar je kan misschien ook eens van een lid zijn trial proberen. Wij zijn er niet zo moeilijk in.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 85
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #18 Gepost op: 07-06-2010, 15:45 »
Ik zie op MP een redelijk frisse Scorpa 250 te koop staan voor 1500 Euro en voor hetzelde bedrag een Beta in meer gebruikte staat, beiden uit 2002. De Scorpa sprak me wel aan omdat ie er netjes uitziet, echter geen idee of dit wat is. Iemand advies?
Rob

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #19 Gepost op: 07-06-2010, 15:51 »
ik zie ook nog een scorpa uit 2003 in Delft voor 1500 euro staan. (samen met een Beta) Dat is in ieder geval een stuk dichter bij dan die uit Tegelen.


Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #20 Gepost op: 07-06-2010, 17:48 »
Scorpa's na 99 of 2000 zijn voorzien van yamaha blokken. Hoor daar goede verhalen over


Post Merge: 07-06-2010, 17:53
Dit zijn inderdaad de modellen met yamahablok, wel zo handig voor reserve onderdelen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #21 Gepost op: 10-06-2010, 20:16 »
Wanneer wordt er in Breda gereden?  Het is bijna om de hoek bij ons, lijkt me leuk om eens te gaan kijken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #22 Gepost op: 10-06-2010, 20:18 »
http://www.mcthewheelie.nl/Trial/trial%20html/indextrial.htm

hier staan wat datum's van Breda club wedstrijden

Post Merge: 10-06-2010, 20:19
bij agenda

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #23 Gepost op: 10-06-2010, 20:20 »
Wanneer wordt er in Breda gereden?  Het is bijna om de hoek bij ons, lijkt me leuk om eens te gaan kijken.
20 juni

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 85
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #24 Gepost op: 19-06-2010, 14:17 »
De knoop is doorgehakt, een paar maanden geleden een trialdag gehad met de BMW GS Club (dat smaakte naar meer) en dinsdagavond nog even mogen proberen op de GasGas van Toon. Vanmorgen rond gekomen met de aanschaf van een Sherco 3.2 4T Trial motor uit 2005. Helaas kon ik hem vandaag nog niet meenemen, vanaf volgende week ben ik van de partij met de Sherco op dinsdagavond.
 

 
Rob
 
 

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #25 Gepost op: 19-06-2010, 14:32 »
gefeliciteerd en welkom bij het trialen. Wordt weer eens tijd voor een dagje trialen met het forum  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1453
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #26 Gepost op: 19-06-2010, 15:24 »
Hey, da's leuk Rob! Ik probeer dan ook weer te komen :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #27 Gepost op: 19-06-2010, 18:02 »
Rob van Harte Kerel,
 
Ik heb een tijd terug bij Pure Passion een TLR 200 twinschock trial gekocht, deze probeer ik op kenteken te krijgen waarnaar ik hem Trial klaar wil maken. voor mijn verjaardag een mooie uitlaat en schokdempers erbij gekregen dus het wordt nog wat. Met deze TLR wil ik alleen de buitenlandse 2 daagse gaan rijden. Hopelijk heb ik deze winter eindelijk eens tijd voor mijn andere  niewewetse TLR en dan hoop ik natuurlijk jullie regelmatig tegen te komen.  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #28 Gepost op: 19-06-2010, 18:56 »
... de buitenlandse 2 daagse gaan rijden....

Wat is dat? Vertel vertel!

En Rob, leuk man! Hoe meer trial  hoe meer vreugd (oud hollands gezegde) Vergeet je niet in te schrijven voor de nachttrial. Dat is echt een super evenement.

(en mag ik dan achter jou aanrijden met je grote koplamp?)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 85
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #29 Gepost op: 20-06-2010, 10:04 »
De nachttrial lijkt me erg leuk. Ik ga eerst maar eens leren balanceren, hoppen en wat nog meer komt kijken bij overeind blijven voordat ik me inschrijf voor de nachttrial :P . Ik zat er wel aan te denken om me in te schrijven bij de Trial Club Obdam.
 
ARM dagje trial lijkt me een fijn plan en ik ben ook wel benieuwd naar die buitenlandse 2 daagse van Gerjan..ik heb nog geen meter gereden en nu al lol!
 :D 
Rob