Algemeen > Shop-hoek

Roadbook en Tripy rijden met Ad Ketelaars Offroadtrips in 2013

(1/10) > >>

Ad Ketelaars:

Het rittenprogramma van 2013 omvat de volgende ritten:


De enclaverit op zaterdag 23 maart vanuit Esbeek (NL). Op deze dag zijn 6 verschillende roadbooks beschikbaar die zowel in moeilijkheidsgraad als in lengte varieeren. De kortste rit, van 150 kilometer lengte,  is bedoeld voor de allroadrijder, die gewoon wil genieten van bos en veldwegen in de mooie omgeving van de grensstreek rond Baarle-Nassau. De langste route van 305 kilometer, is bedoeld voor de doorgewinterde enduro en rallyrijder, die diepe knipgaten en intensief navigeerwerk niet schuwt. De andere routes zijn ongeveer 200 kilometer lang.
Let op: aanmelden vanaf 23/2

De Transwallonierit op zondag 21 april vanuit Diest (B). Dit is een rit over kleigrond. De ronde van 200 kilometer lengte voert je door Vlaamse en Waalse "binnenlanden" van Belgie . Bij nat weer verdient deze rit het predikaat "pittig".
Let op: aanmelden vanaf 21-3

De Hart van BrabantChallenge op woensdag 12 juni vanuit Hilvarenbeek (NL). Deze rit is bedoeld voor enduro en rallyrijders die een uitdaging niet schuwen of die een nieuwe uitdaging zoeken. Naast intensief navigeren, dien je ook over behoorlijke rijeigenschappen te beschikken om deze rit uit te kunnen rijden. Deze rit is alleen bedoeld voor deelnemers die de intentie hebben om uit te rijden. Men vertrekt bij zonsopgang en moet bij zonsondergang weer terug zijn.
Let op: aanmelden vanaf 12-5

De Hart van Brabantrit op zaterdag 21 september vanuit Esbeek (NL). Deze rit heeft dezelfde opzet als de Enclaverit. De deelnemers die ook de Enclaverit rijden, kunnen kiezen voor een geheel andere route dan de route die ze op 23 maart hebben gereden. Alle routes voeren over zandgronden door de Nederland/Belgische grensstreek.
Let op: aanmelden vanaf 21-8

Zowel in het Noord-Franse Meuse gebied, in de Zuid-Franse Lozere als in Tjechie/Polen zijn 2 en 3 daagse ritten uitgezet die je op zelf te kiezen data kunt rijden. Het roadbook en de Tripy liggen ter plekke klaar. De hotelreservering wordt voor je geregeld. Er is echter geen assistentie bij deze ritten aanwezig. Het zijn ritten voor rijders die een niet van A tot Z verzorgde offroadreis zoeken, maar die mooi en ongedwongen willen rijden in een prachtige omgeving. De ritten zijn dagvullend en in eerste instantie bedoeld voor offroad en enduromotoren.

Voor meer informatie:

Ad Ketelaars
0031651565237
offroad_trips@hotmail.com
www.offroadtrips.nl

Loona35:
Geen Safarit weekend dit jaar?

Kini:
Hoop van wel  ;D

kokken:
Lijkt me erg leuk om b.v. de enclaverit te rijden, heb alleen helemaal nog geen ervaring met het rijden met een tripy of roadbook.
Kan iemand mij vertellen hoe het is om met b.v. een tripy te rijden en/of het misschien mogelijk is om ergens bij een klein groepje aan te kunnen sluten? Ik rijd zelf een ktm 690r en houd wel van stevig door rijden, dus weet niet welke route e.v.t van toepassing zou zijn.

Ad Ketelaars:
Ik zou zeggen, koop een goedkoop roadbookhoudertje, zorg voor een tellertje (dat er waarschijnlijk al op zit) en ga na goede uitleg eens proberen om zelf te navigeren. Indien het niet lukt, dan bel je voor assistentie of je pikt onderweg aan bij een groepje. Meestal melden zich nog meer "eenlingen". Ik probeer die dan bij elkaar te brengen, of ze regelen het via dit forum. Met een huurtripy gaan rijden kan ook. Dan wordt het navigeren erg makkelijk. Maar die heb ik op deze dag maar enkele voorradig.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie