Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: lekker zitten voor een zachtere prijs  (gelezen 8637 keer)

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
lekker zitten voor een zachtere prijs
« Gepost op: 25-08-2005, 21:16 »
Sinds kort zijn wij dealer van corbinzadels...een beetje uit nood geboren eigenlijk.

Het zadel van de AT is zo bedroevend zacht en na een uurtje rijden beginnen de eerste verschijnselen van zadelpijn al op te duiken. In het voorjaar had ik een mooi corbinzadel gekocht op de beurs, die heerlijk zat ( geen pijnlijke kont meer :)) alleen die lag jammer genoeg in onze garage toen die in vlammen op ging :'( . En nu? tja weer zo'n zadel aanschaffen alleen tja die prijs...
Vandaar dat we op zoek gegaan zijn of het ook goedkoper kan....en dat is gelukt :)

Corbin levert zadels voor diverse modellen van KTM, AT, TA (600), diverse XR, BMW diverse GS modellen, XT600E, DRZ400 en diverse DR modellen, KLX400 en KLR650

Voor info kijk op onze website (  :-\ nog in opbouw) en/of stuur mij een email (corbin@markoos.net).

En ja ik weet het als je maar veel offroad rijdt dan heb je geen last van zadelpijn...maarja af en toe ( te vaak) ontkom je niet aan een fijne  ::) rit over het asfalt.

Esther


Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #1 Gepost op: 25-08-2005, 22:29 »
Niet om reclame te maken hoor: maar ik heb zo'n ding om mijn AT, en OOOOHHHHHHHHH wat zit dat lekker!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #2 Gepost op: 25-08-2005, 22:32 »
Niet om reclame te maken hoor: maar ik heb zo'n ding om mijn AT, en OOOOHHHHHHHHH wat zit dat lekker!

Goedzo Corné  GA door GA door !!!!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #3 Gepost op: 26-08-2005, 13:31 »
Goedzo Corné  GA door GA door !!!!

Over dat percentage moeten we het nog maar ff hebben dan   :-X :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #4 Gepost op: 31-08-2005, 12:25 »
Over dat percentage moeten we het nog maar ff hebben dan   :-X :-X

Als je nu eens met een heleboel klanten komt....dan kan ik er over na gaan denken 8)

Voor de mensen die een motor hebben waar corbin niks voor levert...of om een andere reden geen corbin zadel willen...BD-motorradzubehör kan ook zadels modificeren. Helemaal modificeren in allemaal spannende kleuren of bijvoorbeeld gewoon je eigen zadel houden (met eigen overtrek) alleen dan wel gel er in om je billen te sparen of iets er tussen in. Voor verschillende motoren leveren ze complete zadels ( je oude zadel kan je dus gewoon houden in orginele staat) en voor sommige motoren hanteren ze een uitwisselingssysteem zodat je pas je oude zadel hoeft in te leveren als je nieuwe klaar is.

groeten Esther

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #5 Gepost op: 31-08-2005, 12:32 »
Is er een site met afbeeldingen van die Duitsers? Moet je er naar toe om een zadel aan te meten of werken ze op een andere manier? Prijsvoorbeelden?? Alvast bedankt ;)

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #6 Gepost op: 31-08-2005, 12:53 »
Is er een site met afbeeldingen van die Duitsers? Moet je er naar toe om een zadel aan te meten of werken ze op een andere manier? Prijsvoorbeelden?? Alvast bedankt ;)

http://www.bd-deutschland.de of www.markoos.net staat ook al het één en ander. Je hoeft er niet naar toe. Op hun website staat een pdf die je kan invullen en mee kan sturen met je zadel. Wij gaan er in de herfst wel naar toe om het zadel van onze CB900 te laten modificeren.
De prijzen? vanaf 180 euro als je het orginele model en overtrek wil houden maar wel lekker op gel wil zitten. 215 euro als je het overtrek toch graag ook wil vernieuwen ( wordt in één kleur). Je kan dit regelen via mij of gewoon rechtstreeks met hun. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten.
Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.

groeten Esther

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #7 Gepost op: 31-08-2005, 13:04 »
Voor clubs wil ik wel een speciale prijs maken...alleen is dit nu al een officiele club?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #8 Gepost op: 31-08-2005, 18:01 »
Voor clubs wil ik wel een speciale prijs maken...alleen is dit nu al een officiele club?

Natuurlijk is dit een officiele club... in ieder geval voor kortingen ;D

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #9 Gepost op: 31-08-2005, 18:05 »
Natuurlijk is dit een officiele club... in ieder geval voor kortingen ;D

jaja dat dacht ik al :D Misschien dat de moddereters van deze "club"mij daar uitsluitsels over kunnen geven? Kan ik clubdealer worden?

Want naast zadels kan ik binnenkort ook onderdelen gaan leveren....

Offline member

  • Africa Twin XRV 750 Rally
  • *****
  • Berichten: 571
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #10 Gepost op: 31-08-2005, 18:28 »
jaja dat dacht ik al :D Misschien dat de moddereters van deze "club"mij daar uitsluitsels over kunnen geven? Kan ik clubdealer worden?

Want naast zadels kan ik binnenkort ook onderdelen gaan leveren....

Wij zullen het in de groep gooien 8)
"Man is distinguished from all other creatures by the faculty of laughter."
"Confuse people... Quote from the WRONG message!"

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #11 Gepost op: 31-08-2005, 18:33 »
Wij zullen het in de groep gooien 8)

Doe je dan wel een helm op? anders komt het zo hard aan ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #12 Gepost op: 31-08-2005, 21:26 »
Doe je dan wel een helm op? anders komt het zo hard aan ::)
Kan je die ook leveren dan?  ::)

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #13 Gepost op: 31-08-2005, 21:40 »
Kan je die ook leveren dan?  ::)

Jahoor! welke maat, type, merk..je zegt het maar :D

Esther

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: lekker zitten voor een zachtere prijs
« Reactie #14 Gepost op: 05-09-2005, 16:58 »
Rij al jaren Corbin, eerst op m`n Pan, nu op de GS. Corbin Rules! Kan niet zonder. Corbin met korting rules nog meer want in dit kader kan je wel zeggen dat die dingen Reteduur zijn  ::)

J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer