..zit in de camelbak! Gewoon tap- of tonwater. Ik heb daar vaker over nagedacht, die stelling. Brandstof geeft je reikwijdte naar water en das heel belangrijk. Maar als de brandstof op is, moet je water hebben om water te bereiken. (je stelling klopt).
Jemig hel maria wat is dat X-tankje duur zeg!Maarre.. dat kan ik zelf ook wel uit composiet maken... denken jullie niet? Zou dat kosten? 150 euro materiaal..?
Overigens, de 150 euro die ik noemde, was voor carbon en epoxy, als ik iets zelf bouw.Ik ben vanmiddag bij Halfords geweest, maar dat handig gevormde jerrycannetje van Kibbe hadden ze helaas niet! Hij zou wel ideaal zijn, die.
Ik zoek een klein brandstofkannetje van 2, max. 2,5 liter voor achterop. Ik vind de 9 liter van mn 650X-challenge echt te krap.Misschien iets wat ook nog makkelijk vast te knopen valt?Vast bedankt, Brom
Mja.. maar nu ik eenmaal heb gezien wat Kibbe acherop had... oké is 5 hele liters, maar dan haal ik ruim over de 300km..Ook wel errug aantrekkelijk (niet fijn hoor, steeds dat gevoel van 'op dampen' rijden..)Maar ja, dát jerrycannetje ga ik natuurlijk nooit zomaar vinden..
Als je echt duinen gaat rijden haalt ie slechts 1:10 hoor. Houdt daar rekening mee..
Dat kannetje van Kibbe heb ik ook... ... Ik heb hem gekocht bij Bol in Dronten...
Dat kannetje van Kibbe heb ik ook, zeer mooi ding en makkelijk vast te maken. Ik heb hem gekocht bij Bol in Dronten.
Jammer, want Bol in Dronten deelde mee:"De gevraagde Jerrycan kunnen wij niet leveren.Wij denken dat het een boot Jerrycan is."Wie nog een idee..??Grtz, Brom