Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: AllroadManiacs Facebook?  (gelezen 1823 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
AllroadManiacs Facebook?
« Gepost op: 01-03-2019, 18:08 »
Is er iemand hier bekend met de moderator van de AllroadManiacs facebook verkooppagina?

Zonder enige melding ben ik er vanaf gegooid. Ik vermoed omdat ik net zoals hier in een korte tijd een aantal spullen te koop heb gezet maar ik ben geen handelaar maar gewoon iemand die de kast opruimt :-)

Ik respecteer dat die pagina vrij van handelaren moet zijn maar op zijn minst een waarschuwing waar je nog op kan reageren als gewoon mens die een vroege lente verkoop doet?


Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #1 Gepost op: 01-03-2019, 18:36 »
Facebookpagina staat los van dit forum (qua moderators en zo). Dus klagen over de Facebookpagina ... moet op de Facebookpagina
Zaten wel leuke spullen bij zag ik


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #2 Gepost op: 01-03-2019, 19:29 »
Hahaha, ik klaag niet! Hoop alleen in contact te komen met diegene die de Facebook pagina runt. That is all.
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #3 Gepost op: 01-03-2019, 20:32 »
Weg met veesboek!!!
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 418
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #4 Gepost op: 01-03-2019, 23:18 »
Dit zijn de beheerders van die pagina:

KTM 990 Adventure R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1563
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #5 Gepost op: 01-03-2019, 23:24 »
info:


Dit is de Facebook groep van Allroadmaniacs. ARM-ers kunnen hier makkelijk bijvoorbeeld foto's, filmpjes en verhalen delen, die ze misschien ook naar eigen vrienden willen delen. Daarnaast bied het de mogelijkheid om met elkaar ''vrienden'' te worden, zodat er ook over niet motor gerelateerde onderwerpen gecommuniceerd kan worden zonder dat het forum volloopt met ''ongein''. Advertenties zijn op de faceboek pagina niet meer toegestaan, in lijn met de manier hoe we werken op het Allroadmaniacs forum. Op het forum is een speciale rubriek ervoor, maak daar vooral gebruik van. Zonder toestemming worden advertenties niet op prijs gesteld door de members. Vanwege overlast aan advertenties zullen wij hier scherper op gaan toezien. ---------------------------------------------------------------------------------------- Advertisements are NOT allowed, members who do place advo's will be deleted from the group.[/color][/size][/color]
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #6 Gepost op: 03-03-2019, 16:35 »
info:
Dit is de Facebook groep van Allroadmaniacs. ARM-ers kunnen hier makkelijk bijvoorbeeld foto's, filmpjes en verhalen delen, die ze misschien ook naar eigen vrienden willen delen. Daarnaast bied het de mogelijkheid om met elkaar ''vrienden'' te worden, zodat er ook over niet motor gerelateerde onderwerpen gecommuniceerd kan worden zonder dat het forum volloopt met ''ongein''. Advertenties zijn op de faceboek pagina niet meer toegestaan, in lijn met de manier hoe we werken op het Allroadmaniacs forum. Op het forum is een speciale rubriek ervoor, maak daar vooral gebruik van. Zonder toestemming worden advertenties niet op prijs gesteld door de members. Vanwege overlast aan advertenties zullen wij hier scherper op gaan toezien. ---------------------------------------------------------------------------------------- Advertisements are NOT allowed, members who do place advo's will be deleted from the group.

  Ok dank. Ik heb er geen enkel probleem mee om me aan de regels te houden.
Maar dan moet ik ze wel eerst weten. In mijn geval kijk ik al een tijdje op die allroadmaniacs facebook pagina en de meeste posts zijn allemaal advertenties van motoren, helmen etc die allroaders aan het verkopen zijn.

Ik ben niet anders want ik ben geen handelaar maar een allroader die de kast aan het opruimen is. Ik snap helemaal niets van dit beleid. Ik heb hier exact dezelfde dingen te koop gezet als particulier. Waarom is dat op die AllRoadManiacs Facebook pagina anders?

Dat je streng bent om ruis op die en ook deze pagina's te voorkomen kan ik heel goed begrijpen. Daar sta ik ook achter.

Wel heel jammer je zonder enige berichtgeving mij er gewoon afgooit zodat ik zelfs helemaal de pagina niet kan zien. Als ik een berichtje had gehad 'wij willen geen advertenties' dan had ik ze zelf kunnen deleten en dat had ik ook meteen gedaan.

Maar goed zo zij het en het is niet het einde van de wereld
[size=78%] :D [/size]
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1563
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #7 Gepost op: 03-03-2019, 17:19 »

"[size=0px]Wel heel jammer je zonder enige berichtgeving mij er gewoon afgooit"[/size][/color]

Hohoho, ik ben slechts de messenger.  ;D 
Ik ben ook maar gewoon lid van de FB groep, maar keek effe onder 'info' of zoiets.
En ik ben het helemaal met je eens dat je effe een berichtje had moeten hebben (kan prima in FB) en dat je er niet meteen uitgemieterd wordt.



gr Marten
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #8 Gepost op: 03-03-2019, 17:23 »
Excuses, je had zo geschreven dat ik het idee kreeg dat jij mede moderator bent van die pagina :D 

Het is jammer dat ze het zo doen. Ik kan die pagina niet eens meer zien en dus niet eens me de moderators in contact komen om mijn verhaal te doen. Hopelijk komen ze ook op dit forum :-)
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #9 Gepost op: 09-03-2019, 15:21 »
Facebookpagina staat los van dit forum (qua moderators en zo). Dus klagen over de Facebookpagina ... moet op de Facebookpagina
Zaten wel leuke spullen bij zag ik


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Dat is niet helemaal. Zal wellicht ik geweest zijn. Zoals vermeld in de ''instructies'' van de pagina wordt verkoop met commerciƫle doeleinden zonder verhaal verwijderd, daar zitten mensen niet op te wachten. Particuliere verkoop is prima. Dus als dat het is geweest heb ik het naar mijn weten niet verwijderd.

Ik weet natuurlijk niet over welke berichten het exact gaat, maar het verwijderen van duidelijk commerciele berichten gebeurd wel eens inderdaad.

Post Merge: 09-03-2019, 15:22
Excuses, je had zo geschreven dat ik het idee kreeg dat jij mede moderator bent van die pagina :D 

Het is jammer dat ze het zo doen. Ik kan die pagina niet eens meer zien en dus niet eens me de moderators in contact komen om mijn verhaal te doen. Hopelijk komen ze ook op dit forum :-)

Ik dus oa! Je mag vooral een berichtje sturen hoor, komen we wel uit!
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #10 Gepost op: 09-03-2019, 20:51 »
Ik heb je een PM gestuurd :-)
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #11 Gepost op: 13-03-2019, 16:47 »
Top, opgelost
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #12 Gepost op: 14-03-2019, 00:14 »
Toch wel een beetje raar dat je niks te koop mag aanbieden in een VERKOOPGROEP..
Want zo is de fb pagina opgezet.


Als je bij 'gewone' groepen een bericht schrijft dan staat er "schrijf iets"
Op de allroadmaniacs fb pagina staat daar "wat verkoop je?"


Misschien daar iets aan doen voordat je mensen eruit knikkert omdat ze iets willen verkopen..
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #13 Gepost op: 14-03-2019, 07:26 »
Veesboek is zooo 1996... :D
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: AllroadManiacs Facebook?
« Reactie #14 Gepost op: 14-03-2019, 21:56 »
Ik heb een dergelijk probleem met een MX club in mijn omgeving. Ik kan geen berichten naar de groep sturen, ik kan berichten niet leuk vinden en zelfs de pagina volgen kan ik niet. En als ik de beheerders via Messenger probeer te contacteren, dan antwoorden ze niet en lezen mijn berichten ook niet. En als ik op de baan ben, dan weet niemand precies waar ik de beheerder kan vinden. Oplossing? Weg met dat smoelenboek.