Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Kuil nu helemaal dicht?  (gelezen 13205 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 29
De Kuil nu helemaal dicht?
« Gepost op: 15-07-2018, 23:17 »
HI,


Deze kenden we al: http://www.blikopnieuws.nl/nieuws/252500/crossbaan-de-kuil-bij-ijmuiden-deels-op-de-schop-om-proeftuin-eneco.html


Maar kreeg vandaag een foto te zien dan ook de andere kant van de Kuil omringd is met hekken.. Weet iemand daar iets van?


Beta 2017 480RR factory Racing

Offline member

  • *****
  • Berichten: 189
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #1 Gepost op: 16-07-2018, 01:01 »
Door sluiting (of halvering) van dit soort locaties wordt illegaal rijden in de hand gewerkt. Jammer, want ook willen ergens kunnen rijden. Voor ruiters zijn er bijvoorbeeld de mooiste paden door het bos heen, maar de motoren mogen overal steeds minder rijden.  ::)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 29
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #2 Gepost op: 16-07-2018, 13:54 »
Ja zo worden problemen gecreeerd, ik moet toch ergens rijden, ben nu op zoek naar een stuk bos naast de snelweg. Valt niet op ivm het lawaai en kleine kans dat iemand last heeft
Beta 2017 480RR factory Racing

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #3 Gepost op: 16-07-2018, 16:25 »
ik moet toch ergens rijden
Nee, je "wilt" ergens rijden, je "moet" niets. Het is dan niet zo dat "men" dan iets voor je moet creëren (ik woon in Brabant en mijn vrouw vind het lastig dat ze nergens kan zeilen in de buurt van Eindhoven en moet dus verder rijden, dat geld voor in N. Holland wonen en offroad willen rijden net zo helaas)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 226
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #4 Gepost op: 16-07-2018, 17:06 »
Binnen dat hek wordt een bodemloze put  gegraven t.b.v. het zeesluizen project.

 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 57
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #5 Gepost op: 16-07-2018, 18:23 »
Jammer zeg.. zat er natuurlijk tijden lang aan te komen :(

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #6 Gepost op: 16-07-2018, 18:29 »
een financieel bodemloze put heb ik begrepen uit de media....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #7 Gepost op: 16-07-2018, 19:07 »
Ho ho je mag hedentendage nergens zeilen in de buurt van Eindhoven.

Post Merge: 16-07-2018, 19:08
een financieel bodemloze put heb ik begrepen uit de media....
Altijd beter als in stiltegebied

Post Merge: 16-07-2018, 19:13
Ja zo worden problemen gecreeerd, ik moet toch ergens rijden, ben nu op zoek naar een stuk bos naast de snelweg. Valt niet op ivm het lawaai en kleine kans dat iemand last heeft
Wat tegen werkt is dat de handhaving op de weg minder prioriteit heeft als naast de weg.
Voor straatracen kan je bellen wat je wil met geen spoed wel politie kansloos dus.
Gaat er iemand bellen dat het gras te lijden heeft ziet het pijlsnel helemaal blauwgeel.

Post Merge: 16-07-2018, 19:17
Door sluiting (of halvering) van dit soort locaties wordt illegaal rijden in de hand gewerkt. Jammer, want ook willen ergens kunnen rijden. Voor ruiters zijn er bijvoorbeeld de mooiste paden door het bos heen, maar de motoren mogen overal steeds minder rijden.  ::)
Naast het bos gaat prima en is ook toegestaan slimme orgas pakken dat dan ook mee. Een club heeft zo zn voordeel.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 29
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #8 Gepost op: 16-07-2018, 21:25 »
Oh excuus

Nee, je "wilt" ergens rijden, je "moet" niets. Het is dan niet zo dat "men" dan iets voor je moet creëren (ik woon in Brabant en mijn vrouw vind het lastig dat ze nergens kan zeilen in de buurt van Eindhoven en moet dus verder rijden, dat geld voor in N. Holland wonen en offroad willen rijden net zo helaas)
Beta 2017 480RR factory Racing

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #9 Gepost op: 17-07-2018, 00:44 »
De heuvels in Spaarnwoude zijn een prima alternatief. Liggen al mooie mtb paadjes, ik zeg ga het daar proberen en als je wordt aangehouden kreeg je dat als advies toen je bij de kuil werd weggestuurd :)
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #10 Gepost op: 17-07-2018, 09:00 »
Nee, je "wilt" ergens rijden, je "moet" niets. Het is dan niet zo dat "men" dan iets voor je moet creëren (ik woon in Brabant en mijn vrouw vind het lastig dat ze nergens kan zeilen in de buurt van Eindhoven en moet dus verder rijden, dat geld voor in N. Holland wonen en offroad willen rijden net zo helaas)

member Ik zie partner- en woningruil aankomen.
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 352
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #11 Gepost op: 17-07-2018, 17:42 »
Door sluiting (of halvering) van dit soort locaties wordt illegaal rijden in de hand gewerkt. Jammer, want ook willen ergens kunnen rijden. Voor ruiters zijn er bijvoorbeeld de mooiste paden door het bos heen, maar de motoren mogen overal steeds minder rijden.  ::)

Deze locatie was al niet legaal maar werd gedoogd. Verder zal het gedrag van enkele rijders de laatste tijd zeker sluiting in de hand gewerkt hebben. Er werd sinds de wegafsluiting bij de sluizen rond de kuil wel erg veel op de weg en door de berm geraced.
Afgelopen zaterdag is overigens een gedeelte van het hek door crossers vernield en 's avonds stond er een berg droog gras in brand. Helpt allemaal niet mee om in gesprek te blijven met RWS en Eneco om een stuk open te houden....

Groet, Jan
Ik ga maar fietsen...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 53
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #12 Gepost op: 17-07-2018, 19:15 »
Ben er toevallig deze zondag langsgereden
In principe is bijna alles afgezet met hekken
Blijven een paar kleine paden toegangbaar
Maar bij de grootste kuil waren er een paar hekken uitgehaald
Gasten in de blote barst en zonder helm
Man man man

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #13 Gepost op: 17-07-2018, 19:52 »
Ja zo worden problemen gecreeerd, ik moet toch ergens rijden, ben nu op zoek naar een stuk bos naast de snelweg. Valt niet op ivm het lawaai en kleine kans dat iemand last heeft

Dan hebben we voor jou een leuk endurobosje ten noorden van de Ronde Hoep, vlak aan de A9!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: De Kuil nu helemaal dicht?
« Reactie #14 Gepost op: 17-07-2018, 20:52 »
Er zijn gewoon een hoop cross-mongolen.
Het is niet voor niets dat we allemaal gezien worden als een stel herrie makende aso hooligan-cowboys.  ;D
Ride the world!