Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Training methoden  (gelezen 102635 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Training methoden
« Reactie #270 Gepost op: 19-02-2015, 13:18 »
Ze adviseren voor een knieband operatie altijd heel veel te fietsen omdat je dan sneller zou kunnen herstellen.
Ik ben na de operatie op de fiets naar huis gegaan, telt dat ook  ;D . Maar ben het daar helemaal mee eens, rust roest, je moet die doorbloeding stimuleren. Wel met mate natuurlijk, luister naar je lichaam.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Training methoden
« Reactie #271 Gepost op: 21-02-2015, 18:18 »
member,
Wanneer ik een beetje conditie heb en een andere fiets, is dat een mogelijkheid...
Fiets achterop de brommer hangen...  ::)
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1982
Re: Training methoden
« Reactie #272 Gepost op: 05-09-2015, 11:36 »
http://www.redbull.com/uk/en/motorsports/offroad/stories/1331745267549/jonny-walker-hard-enduro-training-tips-red-bull-111-megawatt
Met onder meer:

3) Don’t do arm exercises with weights

A rookie enduro rider might think they need to work on their arm strength to wrestle the bike into going where they want it. But don’t go reaching for those barbells just yet…

“Don’t ever lift any weights with your arms!” insists Jonny. “That just gives you arm pump. The reason you get arm pump is because you’ve got all these muscles in your arm and it’s hard for the blood to get to them if the muscles are big. But if you’ve got little noodle arms and you keep them relaxed, you’ll be alright!”

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: Training methoden
« Reactie #273 Gepost op: 05-09-2015, 14:07 »


http://www.redbull.com/uk/en/motorsports/offroad/stories/1331745267549/jonny-walker-hard-enduro-training-tips-red-bull-111-megawatt
Met onder meer:

3) Don’t do arm exercises with weights
. But if you’ve got little noodle arms and you keep them relaxed, you’ll be alright!”
Maar kijk ff naar de foto dat zijn geen noodle arms! Ik heb van die armen en krachttraining heeft duidelijk geholpen. Trainen op apparaten is dan weer niet handig, gewoon dumbells gebruiken dan train je ook balans en meerdere spieren tegelijk.

Wanneer je echt bezig wil is de Grit trainingsmethode wel wat volgens mij.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 723
Re: Training methoden
« Reactie #274 Gepost op: 05-09-2015, 17:23 »
Eigenlijk zegt ie duurtrainingen, zelf geloof ik daar ondertussen ook zeker in.
De basis voor alles.
Hoewel juist voedsel ook een dingetje is.

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4774
Re: Training methoden
« Reactie #275 Gepost op: 14-09-2015, 10:24 »
Maar kijk ff naar de foto dat zijn geen noodle arms! Ik heb van die armen en krachttraining heeft duidelijk geholpen. Trainen op apparaten is dan weer niet handig, gewoon dumbells gebruiken dan train je ook balans en meerdere spieren tegelijk.

Wanneer je echt bezig wil is de Grit trainingsmethode wel wat volgens mij.


Ik denk dat de mate erg uitmaakt. Heb je zegmaar ''geen'' armen dan helpt iets trainen altijd wel, maar echte ''sportschoolarmen'' verzuren dus te snel, wat ook wel logisch klinkt. Beter al die sportschool tijd op de motor gaan zitten!
ARM facebook HIER