Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: HOUSE COOLDOWN  (gelezen 1334 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1381
HOUSE COOLDOWN
« Gepost op: 26-10-2004, 03:10 »
Heej piepsels!

Mijn casa is nu op wat zitspul, een koelkast en een vetpan zo goed als leeg (klaar voor de verhuizing).
Nieuwe huis betrek ik/we pas eind april dus houswarming moet nog ff wachten.. MAAR:

Zatedag 30 okt doet Jeroen nog ff een "house cooldown" feestje.  [smiley=beer.gif]
Drank aanwezig, vette hap check, stoelen check, muziek... euh zelf cdtje meenemen want die zijn al ingepakt.. :)
[smiley=drums.gif] [smiley=guitarist.gif] [smiley=ylsuper.gif] [smiley=rcknrobin2.gif] [smiley=dance.gif]


[smiley=smilie_bier2.gif]  [smiley=friday.gif][smiley=puke.gif] [smiley=sleeping.gif]
Voor diegenen die zondag de 31e willen gaan spelen in de westhaven natuurlijk makkelijk, volgende dag 10 minuten rijden naar het verzamelpunt.

Mijn huis woont (nog) op
Brandaris 307
1503CD
Zaandam
(12 hoog)
routebeschijving op veroek ;D

Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: HOUSE COOLDOWN
« Reactie #1 Gepost op: 27-10-2004, 00:38 »
Hé Jeroen,


Strak plan....., ben altijd wel in voor een
[smiley=drums.gif] [smiley=guitarist.gif] [smiley=ylsuper.gif] [smiley=rcknrobin2.gif] [smiley=dance.gif] [smiley=smilie_bier2.gif]  [smiley=friday.gif] (feessie....)

Komt alleen bijna altijd beroerd uit, moet me weer eens in tweeën gaan delen voor zaterdag geloof ik.....

Blijven dwijlen (of slapen??) zit er zowieso niet in voor mij, weer heel andere verplichtingen zondag helaas....

Moet nog effe kijken of er iets te regelen gaat komen.... de zin is er in ieder geval om langs te komen!!

Groet!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: HOUSE COOLDOWN
« Reactie #2 Gepost op: 27-10-2004, 04:07 »
Nondeju, allemaal leuke dingen op komst, maar....
Moet eerst afwachten of ik zaterdag een motor heb :'(

XTtje heb ik nog steeds niet en van het GSje staat momenteel alleen nog een frame met voorstel overeind en het CBtje staat op het punt om tandjes te spugen :-/

Als het nou een beetje volgens mijn wensen verloopt, kan ik vrijdag middag/avond het CBtje inleveren, het XTtje meenemen, zaterdagochtend/middag aan de GS sleutelen.........
Dan kom ik zeker jullie huis afkoelen ;D

EN zondag mijn XTtje inrijden :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: HOUSE COOLDOWN
« Reactie #3 Gepost op: 28-10-2004, 02:10 »
Ha die Jeroen,
Als ik wat kan regelen dan komen we zeker de boel nog ff inspecteren of je niets vergeten bent mee te nemen [smiley=curtain.gif]. Wel gezellie ;D


He Roos, wat naar nu allemaal! :-/ Hopelijk kan je de XT vrijdag halen, ff wat afleiding is ook niet verkeerd zullen we maar zeggen. Zoveel motoren en dan nog niet kunnen rijden!! [smiley=sick.gif] Sterkte.

Mazzeltjes
Carolien [smiley=ricky.gif]

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Re: HOUSE COOLDOWN
« Reactie #4 Gepost op: 29-10-2004, 16:38 »
Hee Jeroen,

als ik zondag met de rit niet drijfnat wordt dan kom ik ff langs na de rit om je kaart te brengen. Modder een bezwaar?

mzzl

casper
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: HOUSE COOLDOWN
« Reactie #5 Gepost op: 31-10-2004, 02:49 »
[smiley=bigcry.gif] [smiley=furious3.gif] [smiley=uhoh2.gif]

Sorry Jeroen, we konden helaas niets regelen, anders waren we graag bij je gekomen.

En Ed is nog aan het bijkomen van gisteren omdat hij van achteren met zijn motor geschept was door een auto.  [smiley=2guns.gif] [smiley=eek2.gif] [smiley=furious2.gif]

een 1 of andere muts had Ed niet zien staan wachten. Gelukkig had Ed niets, alleen een flinke adrenaline stoot en de motor is even afwachten. De zichtbare schade was een kapot achterspatbord, achterlicht, beschadigde valbeugel en handkappen.

Het achterwiel had de grootste klap opgevangen, dus of er een subframe of iets dergelijks krom is weten we niet. :'(  :-/ :P