AllRoad-Forum > All-road algemeen

Opsporing verzocht = Gestolen!!

(1/23) > >>

Erik...:
Opsporing verzocht = Gestolen!!

Dit draadje heb ik geopend om alleen de melding van het gestolen goed in te plaatsen. A.u.b. geen reactie van "Oh, wat"  erg e.d. Een melding dat je hem gevonden hebt mag natuurlijk wel. Dit om het draadje duidelijk te houden zodat er makkelijk terug gezocht kan worden.

Als je dit topic, door "Notificatie" aan te klikken, volgt krijg je van zelf een e-mail bericht als er een nieuwe melding is. Zoiets als een sms alarm. Onderstaand lijstje is een leidraad om te gebruiken.
 
Wat:
Waar:
Wanneer:
Omstandigheden:
Kenteken:
Frame nummer:
Motorblok nummer:
Specifieke kenmerken:

Foto:
 
Terug gevonden:

celsa:
Ben net terug uit een endurotrip uit Frankrijk en lees net dit bericht van mijn beste maat  :o
De vuile smeerlappen, geloof me als ik er ooit één betrap zal hij er niet goed van zijn!

Marcel,
 
Bij deze wil ik laten weten dat in de nacht van donderdag op vrijdag  24 juni mijn moto uit de garage stolen is .
het betreft een ktm sxf 450 van 2009 met allerlei accessoires zoals aqrapovic uilaat, hinson kopelingsdeksel;oranje opzettukken,zwarte haan wielen met oranje naven,renthal stuur...
hij droeg het nummer 34 en was bestickerd met stickers van diga racing.
Ook werden er 2 setten nieuwe laarzen gestolen,1 set gearne sg 12 en 1 set alpinesars tech 10,beide in de kleuren wit/zwart
Ik stuur je een foto door, een recente met nummer 34
Zou je dit kunnen op de site zetten voor me want ik ben er kapot van.
Elke tip naar het terugvinden zal seriues vergoed worden
 
mvg Bart van de Perre   0032 496206676
 alvast bedankt

Jongens houd je ogen open aub , het kan ons allen overkomen :(
Ik heb geen andere recente foto's, maar deze kunnen helpen Bart zijn motor te herkennen!

gewoonerik:
Er  zijn bij ons in Sinderen de achterhoek, 2 Quads gestolen. Yamaha YZF450  Limited Edition 2008 Oranje gekleurd frame en plasticwerk + KTM 505 SX  2009 Oranje met zwart gecoadt frame blanke aluminium wielen, oranje met  zwart plasticwerk. nummer 777. Mocht je wat zien neem dan zsm contact  met ons op. Gert van Werven 06-28194805 De gouden tip zal beloond worden  zouden jullie dit zsm op jullie site willen plaatsen, in de hoop dat er  gereageerd wordt. Alvast bedankt. Gert van Werven & Mareen Bruil
Dit stukje is geplaatst voor kennissen in de zijspanwereld. Hoop dat ik het hier ook mag parkeren.

Hier nog een linkje , waar ook plaatjes staan ( weet nl niet goed hoe ik die rechtstreeks kan plaatsen )
www.zijspan.hanvanulsen.nl

jcruit:
http://www.passingalong.nl/blog/?p=219

Ook een recent triest verhaal, ken hem verder niet.

wijntjevdberg:
Waarschuwing voor nijmegen e.o. vannacht geprobeert mijn ktm 690 R 2011 te jatten.
Werd wakker van herrie aan mijn garagedeur en schoot naar buiten, 3 mannen rond de 25, kleurtje tint tot zwart. oprotten heb ik maar geroepen in mijn ondergoed en dat verstonden ze wel. Dus pas maar op, ze hebben het weer voorzien op onze ktmtjes die lapzwansen. Wat mij betreft gelijk handen afhakken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie