Ik heb nu een half jaar een 2006 DRZ-S, en ben er er blij mee: doet me een beetje denken aan mijn oude XR400, maar dan met e-start en wat meer vermogen.
Ik heb er een originele koplamp op gezet, USB stekker voor een powerbank, bagagerekje (van een soort nylon), kunststof carterplaat (Hyde racing), tandwielen van 15/49 naar 15/47, en een JD carburateurrevisiesetje (sinsdien loopt hij bijna perfect, starten/stationair super, rijden ook, alleen bij 3/4 gas heb ik het idee dat het iets rijker kan), TTR knipperlichten, ander stuurtje
Na zo’n 1500 km TET, MS1000 en beetje in de buurt: 250 cc olie verbruikt, verder niks, alles werkt nog, niks rammelt of zit los.
Ik ga binnenkort kleppen checken (is hier speciaal geeeedschap voor nodig), lagers linksysteem en achterbrug (ik ben al bezig met inweken met kruipolie) checken.
Vergeleken met mijn TTR (die nu een beetje vergeten wordt) is deze door minder trillingen, het vlakkere zadel en e-start een stuk comfortabeler. De TTR heeft wel meer koppel. En er kan iemand achterop.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk