Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 299946 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1635 Gepost op: 14-02-2018, 12:35 »
best wel groot brabant
ff regio in je profiel is best wel handig
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1636 Gepost op: 14-02-2018, 12:41 »
ZO-Brabant = regio Eindhoven, is al best specifiek, toch? ;)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1637 Gepost op: 16-02-2018, 16:49 »
Nog geen half jaar mijn rijbewijs en via via een Transalp xl600 op de kop getikt. Woon tegen Venlo / Duitse grens aan. Paar keer offroad geweest en dat smaakt toch naar meer. Hoop hier tips en tricks te vinden van de ervaren rijders.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1638 Gepost op: 16-02-2018, 17:14 »
ZO-Brabant = regio Eindhoven, is al best specifiek, toch? ;)
Ja ik zie het nou ook. Zou Someren kunnen zijn!

Post Merge: 16-02-2018, 17:14

Nog geen half jaar mijn rijbewijs en via via een Transalp xl600 op de kop getikt. Woon tegen Venlo / Duitse grens aan. Paar keer offroad geweest en dat smaakt toch naar meer. Hoop hier tips en tricks te vinden van de ervaren rijders.
Vlgs mij woont Ard net over de grens.

Post Merge: 16-02-2018, 17:21

Hallo!

Ik heb me zojuist ingeschreven voor dit forum, dus het leek me aardig om me ook even voor te stellen. Mijn naam is Martijn, 45 jaar, woonachtig in Eindhoven en sinds april '17 -na ongeveer 20 jaar op snelle wegmotoren te hebben gereden- in het bezit van een KTM 690 Enduro R uit 2012.

Mijn off/allroad-ervaring beperkt zich dus ook tot de ritjes op zondagochtend hier in de buurt (en een enkele georganiseerde rit), maar ik heb er zóveel lol in, dat ik eigenlijk elk weekend wel even een paar uurtjes probeer te pakken. Tot nu toe reed ik vooral alleen (veel motorrijdende vrienden, maar weinig offroaders), en ik hoop hier wat mensen te leren kennen die ook af en toe eens wat paadjes in de buurt willen rijden. Net als trigger hierboven houd ik het graag legaal en doe ik het rustig aan.

Groeten,
Martijn.


Kijk ff bij grensland = laagdrempelig en leuk, Paasrit Arendonk is voor iedereen te doen.
http://www.endurogrensland.be/
Je hoeft geen lid te zijn.
Tripy kun je huren reserveren bij "Chelsa" zorg dat je een stuurkogel hebt of roadbook.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2527
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1639 Gepost op: 16-02-2018, 18:34 »
Ja ik zie het nou ook. Zou Someren kunnen zijn!

.

LoL
ik geef een 100% gok op deurne

welkom hier Ruud

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1640 Gepost op: 21-03-2018, 09:06 »
Hi all hier!


Ik ben nieuw, dus even voorstellen :) Ben Bart Jan, 37, Rij een africa twin (2017) Met name gekocht omdat m'n varadero daarvoor niet van de weg af kan. Vorig jaar wat cursussen gedaan, mooie vakantie in alpen met als hoogte punt de Col du Parpaillon, en als diepte punt er achter komen dat die rechter voetsteun beugel echt klote is op de africa twin... Dag vakantie. Camel brace ligt nu klaar om gemonteerd te worden dus hopelijk dit jaar in Bosnie meer geluk.


Hoop hier af en toe wat ritjes in de buurt mee te kunnen pakken, voor zover 't nog kan in Nederland :)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1641 Gepost op: 22-03-2018, 17:06 »
Hallo Allemaal,

Ik ben Sjef, 26 jaar uit Utrecht en ik ben vorige jaar september met het all road virus besmet geraakt tijdens een vakantie in Montenegro, waar we  onder leiding van een gids ook offroad zijn gegaan. Na een beetje sparen en lang twijfelen heb ik een KTM EXC 250 SixDays aangeschaft die ik binnenkort kan ophalen in Duitsland. Het vergt wel wat opknapwerk, dus hopelijk kan ik er deze zomer dan echt mee de weg op (en vooral af) Ik hoop hier op het forum alvast wat tips te vinden en mij te verheugen op de ritjes die gedaan gaan worden het komende seizoen :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1642 Gepost op: 01-05-2018, 13:00 »
Hallo Allemaal,

Ik ben Sjef, 26 jaar uit Utrecht en ik ben vorige jaar september met het all road virus besmet geraakt tijdens een vakantie in Montenegro, waar we  onder leiding van een gids ook offroad zijn gegaan. Na een beetje sparen en lang twijfelen heb ik een KTM EXC 250 SixDays aangeschaft die ik binnenkort kan ophalen in Duitsland. Het vergt wel wat opknapwerk, dus hopelijk kan ik er deze zomer dan echt mee de weg op (en vooral af) Ik hoop hier op het forum alvast wat tips te vinden en mij te verheugen op de ritjes die gedaan gaan worden het komende seizoen :)
Hoi Sjef! Toevallig ben ik vorige jaar ook in Montenegro geweest en dan besliste een dual-sport motor te kopen. Vanaf oktober 2017 rijd ik een Honda CRF250 Rally.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 17
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1643 Gepost op: 19-07-2018, 19:08 »
Mijn voornaam is Baptiste, ik woon in 's-Hertogenbosch en ben op m'n 58e door een collega overgehaald om een DRZ400s te kopen. "Dat ga je leuk vinden" Inmiddels enkele mooie ritjes in Brabant gemaakt en hij heeft gelijk.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1644 Gepost op: 19-07-2018, 22:11 »
Mijn voornaam is Baptiste, ik woon in 's-Hertogenbosch en ben op m'n 58e door een collega overgehaald om een DRZ400s te kopen. "Dat ga je leuk vinden" Inmiddels enkele mooie ritjes in Brabant gemaakt en hij heeft gelijk.

Was een mooi ritje afgelopen zaterdag Baptiste! En nog geleerd om een band te plakken ook :-). Tot de volgende!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 17
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1645 Gepost op: 19-07-2018, 23:29 »
Ik heb ervan genoten! 1-9 rij ik weer mee! Met gereedschap om een band te plakken...mmm kijken is anders dan zelf doen..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2527
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1646 Gepost op: 23-07-2018, 19:19 »
welkom hier
(jan baptist van de rots?)

;-)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1647 Gepost op: 24-07-2018, 09:44 »
Hallo,


ik ben Marco, net zo als Propje, maar ik rij anders  :D :D , rij al jaren wat onverhard, eerst met een 1150GS en nu met een f800gs.
Kijk hier al langere tijd rond, maar nu maar eens lid geworden, van dit forum.
Ik woon in Ermelo dus onverhard genoeg, hier in de omgeving  8)
Ben ook al jaren lid van de BMWGS club.
Nickname heb ik te danken aan een hond, die de naam Boy had en niet zo goed met andere honden om kon gaan  :D , het was een kruising Rottweiler/herder, onze zoon noemde hem Terror Boy, vandaar.


Groet,


Marco

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1648 Gepost op: 24-07-2018, 10:52 »
Hallo,


ik ben Marco, net zo als Propje, maar ik rij anders  :D :D , rij al jaren wat onverhard, eerst met een 1150GS en nu met een f800gs.
Kijk hier al langere tijd rond, maar nu maar eens lid geworden, van dit forum.
Ik woon in Ermelo dus onverhard genoeg, hier in de omgeving  8)
Ben ook al jaren lid van de BMWGS club.
Nickname heb ik te danken aan een hond, die de naam Boy had en niet zo goed met andere honden om kon gaan  :D , het was een kruising Rottweiler/herder, onze zoon noemde hem Terror Boy, vandaar.


Groet,


Marco
Hoi Marco, ik heb met jou de EHBO cursus bij Albert de afgelopen zaterdag gevolgd. Groet, Aleks. :)

Offline member

  • Wilskracht boven pijn.
  • *****
  • Berichten: 872
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1649 Gepost op: 24-07-2018, 17:32 »
Hallo,


ik ben Marco, net zo als Propje, maar ik rij anders  :D :D , rij al jaren wat onverhard, eerst met een 1150GS en nu met een f800gs.
Kijk hier al langere tijd rond, maar nu maar eens lid geworden, van dit forum.
Ik woon in Ermelo dus onverhard genoeg, hier in de omgeving  8)
Ben ook al jaren lid van de BMWGS club.
Nickname heb ik te danken aan een hond, die de naam Boy had en niet zo goed met andere honden om kon gaan  :D , het was een kruising Rottweiler/herder, onze zoon noemde hem Terror Boy, vandaar.


Groet,


Marco

Heeeee Marco jij hier.