Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: weeral van dat  (gelezen 2140 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
weeral van dat
« Gepost op: 31-01-2022, 17:09 »

Laat het alleen een waarschuwing zijn hoe gek Staatsbosbeheer nu is.
 
Allereerst is dit gebeurd met een vangnet van ongeveer 1 tot 1,5 meter hoog .
Ik rij dat pad in met 4 collega   motorrijders, kijk even op mijn Navigatie en dan weer vooruit . Plots zie ik iemand op het pad staan en ontwijk hem, keek achterom en bleek het een Politie agent te zijn.
Wat er verder gebeurde ging heel snel ,zag voor mij dat vangnet en direct daarna kwakte ik via een boompje op de grond.
 
Dit net ligt een beetje in de grond gegraven zodat niemand het ziet.
Vervolgens trekken ze met een man of 3 dat net strak omhoog, met alle gevolgen van dien.
 
Verwondingen vallen gelukkig mee.
Rechter zijde ribben gekneusd, schaafwond en bloeduitstorting op rechterheup en bekken gekneusd met mogelijk een klein scheurtje.
 
 En ja, ik wil het hier niet bij laten


















Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: weeral van dat
« Reactie #1 Gepost op: 31-01-2022, 17:18 »
Wat een vuile tyfuslijders!!!!

Poging tot doodslag? Plegen van geweld met als doel letsel te veroorzaken? Ik zou direct een letseladvocaat zoeken en aangifte doen!
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: weeral van dat
« Reactie #2 Gepost op: 31-01-2022, 17:25 »
psies, en op zo een recht stuk heb je best wat snelheid, dat is de kunst hé, net op het laatste moment uit de kant springen met het stopgebaar zodat je zowiso te laat bent met remmen, je schrikt je te pletter en dan vangen ze je op met hun vangnet as je niet gestopt geraakt of niet tegen een boom aan knalt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: weeral van dat
« Reactie #3 Gepost op: 31-01-2022, 17:33 »
Heb je rechtsbijstandverzekering?


Ik geloof dat er al eens zo’n zaak geweest is….
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 172
Re: weeral van dat
« Reactie #4 Gepost op: 31-01-2022, 17:47 »
Shit zeg, gaat wel ver.
Hopelijk niet te lang last!
Rally kits - special parts - luggage & protection
www.adventure-bike.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: weeral van dat
« Reactie #5 Gepost op: 31-01-2022, 18:00 »
Heb je rechtsbijstandverzekering?


Ik geloof dat er al eens zo’n zaak geweest is….




was niet bij mij hoor,  is vandaag  geweest ergens "Langhorst" of zo, ik kwam dat ergens tegen op het net en dacht het hier ook eens te plaatsen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1818
Re: weeral van dat
« Reactie #6 Gepost op: 31-01-2022, 18:21 »
landhorst zal het zijn....


 :'(

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: weeral van dat
« Reactie #7 Gepost op: 31-01-2022, 19:03 »
met zoiets zou je eigenlijk ook een camera gopro of zo moeten hebben...


wat een frusties.. 😡
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: weeral van dat
« Reactie #8 Gepost op: 31-01-2022, 21:22 »
Ik begrijp dat agressieve gedoe niet van onze armen der wet. We worden echte outlaws, vogelvrij verklaarden, als we met onze motoren avonturen willen beleven die naast de openbare weg liggen. Ik zou het spijtig vinden als we zelf deze vrijheden moeten gaan verdedigen met hand en tand, maar wanneer lang gelobby en gepalaver met instanties allerhande geen zoden aan de dijk brengen, vrees ik dat het enkel maar gaat escaleren.
Wat een vreemde, controlerende tijden...
Ik wens de gewonde veel beterschap en een heel sterk dossier, dat dit een precedent kan worden om de armen der wet in de toekomst ook wat zachter, menselijker een meedenkender te laten worden.
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: weeral van dat
« Reactie #9 Gepost op: 31-01-2022, 21:49 »
Goed omschreven.Heb ook het gevoel of het steeds benauwder wordt in Ned.Er komen de krankzinnigste regels.Vanmiddag had ik nog zo.n akkefietje.Dikke vette houtduif op de weg in bebouwde kom.Beest vloog veelst te laat weg.Heb geremd maar ik dacht nog zal ik hem tikken
Kan ik duivesoep proberen te maken.Op dat moment realiseerde ik me als ik uit zou stappen je zomaar gelyncht kan worden omdat je een diertje achterin je auto gooit.Nummerbord opschrijven en je hebt dierenambulance en politie op de stoep.Moet ik dat weer uitleggen thuis.Je broek zakt ervan af

Offline member

  • Offroad wannabe
  • Member
  • *
  • Berichten: 25
Re: weeral van dat
« Reactie #10 Gepost op: 31-01-2022, 22:17 »
Ziek dit!
Deden ze maar eens iets aan de open-uitlaat-voor-het stoplicht-in-de-toerenbegrenzer-jagers.
Hele jaar door in het weekend overlast vanwege auto tuning-meetings bij de big M hier in de buurt en in de zomer de motorrijders met Roof helmpjes.
Om nog maar te zwijgen van alle andere illegale praktijken waar niets aan wordt gedaan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: weeral van dat
« Reactie #11 Gepost op: 31-01-2022, 23:52 »
Precies zo bij ons in de wijk. Jonge Marokkanen (tis niet anders) die net hun rijbewijzen hebben en in nieuwe Mercedessen en BMW's van ruim boven de ton, op driewielers en scooters met open uitlaten om 2 uur 's nachts door de buurt scheuren en in grote groepen bij het tankstation rondhangen en dealen. Politie kijkt er naar en doet niks... 
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: weeral van dat
« Reactie #12 Gepost op: 01-02-2022, 00:04 »
Ze zullen wel aangeven dat ze anders niemand kunnen betrappen, en dat er heel hard gereden is, maar dit is niet proportioneel...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1852
Re: weeral van dat
« Reactie #13 Gepost op: 01-02-2022, 08:05 »
Die Stropers uit Kaiserlautern deden dat anders.........
KTM 690 Enduro '16, (KTM 690 Enduro '14 RIP) KTM 690 SMC '09, Maico 500 '87, 2 x BMW R90/s '74, BMW R75/6 '75   en nog heel veel half afgebouwde projecten.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1982
Re: weeral van dat
« Reactie #14 Gepost op: 01-02-2022, 20:16 »
mocht de betrokkene een advocaat nodig hebben dan ben ik graag beschikbaar.