Algemeen > Rommelmarkt

complete allroad/offroad uitrusting, topspul

(1/4) > >>

plukenannabel:
Helaas gaat mijn allroadhobby niet meer, dus gaat mijn zorgvuldig uitgezochte gear in de verkoop. Perfect voor rondje om de kerk, reizen en de TET.
Het zijn stuk voor stuk topspullen, soms flink gebruikt, sommigen bijna nieuw maar alles in goede bruikbare staat.  Mooiste is als iemand er in een keer een mooie uitrustig aan heeft. Ik ben 1,83 lang, toen 80-85kg. Meestal M/l mt42,5 schoenen helmmaat 56-58 en broekmaat 32/34.
De maten zijn zo uitgezocht dat de broek/jas over de protectiestukken passen. Dit is dus maatje groter dan je zonder de protectie hebt. Dit geldt ook voor de laarzen. Mt 44 = 42,5 van bv LOWA.
Als je google gebruikt voor de nieuwprijzen schrik je je lam, alleen de kniebraces waren al 1800. Als het spul je past mag alles overnemen voor 650,- anders gelden de stuksprijzen
Daar gaan we:
BMW rallye jack + insert mt 52: BMW rallye broek zonder insert (ivm kniebraces) mt 52:            150,-
BMW phase change thermojas:                                                                                                                                              25,-
BMW protectorjack 2 met niergordel                                                                                                                   100,-
Zandona protectorshorts                                                                                                                                           45,-
Carbon offroad helm van 920 gram                                                                                                                       75,-
Leatt neck brace moto GPX                                                                                                                                      125,-
CTI ossur kniebraces (professioneel spul van carbon)                                                                                 225,-
GS rallye handschoenen (flink gebruikt)                                                                                                                                 0,-
100% crossbril met donkere lens, gele lens en blanke lens (als nieuw)                                                    40,-
Reserve ariete crossbril (flink gebruikt)                                                                                                                                   0,-
SIDI  crossfire mt 44 zwart als nieuw                                                                                                                    150,-
Post Merge: 10-04-2021, 21:20

Post Merge: 10-04-2021, 21:22
snaps niets van die foto's hier, some things never change ;D


mail me maar ff voor de evt foto's

Spijker:
Hé Vincent, ik ben qua kleding goed voorzien. Maar wel dikke interesse in de knie- en nek braces. Ik stuur je een bericht. Grtz Spijker

propje:
Hier linkje mp.
Met plaatjes.
allroad offroad uitrusting compleet:  TET,  SIDI BMW, LEATT,
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m1691036015?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

patrick2wd:
hoe groot zijn die braces, Vincent??


knie braces..

michel3vb:
Als Spijker geen interesse heeft dan in de neckbrace dan heb ik wel interesse...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie